162 Reacties
één jaar geleden
Oef, dapper! Super cute maar echt lastig materiaal om mee te werken 🫣
Ja echt wel lastig! Je moet er wel echt even goed voor gaan zitten 😁
één jaar geleden
Ik heb de naam nu uitgefreesd maar ben er nog niet helemaal uit tis niet zo super duidelijk. Dus denk al dieper frezen en misschien de letters wit of zwart gaan lakken
één jaar geleden
Reactie op Jessica 925
Ik heb de naam nu uitgefreesd maar ben er nog niet helemaal uit tis niet zo ...
Wat een leuk idee!
één jaar geleden
Reactie op Derks
Wou dat ik kon haken 🙈 heb vroeger leren breien van me moeder (was al best ...
Haken is makkelijker te leren dan breien (vind ik dan) en geeft niks als je links bent met haken. Dan kan je in spiegelbeeld met filmpjes mee haken 👍 denk dat er zelfs op YouTube nog wel uitleg staat hoe dat in zn werk gaat. Volgens mij was het "handwerkles" die alle steken uitlegt stap voor stap
één jaar geleden
Reactie op Derks
Wou dat ik kon haken 🙈 heb vroeger leren breien van me moeder (was al best ...
Ik ben half linkshandig. Mijn oma was zo lief om allebei voor te doen links en rechtshandig gewoon voor het geval dat 🥰 allebei doe ik het rechtshandig uiteindelijk. Brei niet echt, ben er niet echt goed in. Maar haken doe ik wel heel veel. Maar gewoon alleen al voor m'n oma wil ik straks voor die kleine een truitje breien. Ze heeft me al haar brei naalden gegeven en wat is er dan moeier dat ik die gebruik om uiteindelijk een truitje te breien voor m'n dochter
één jaar geleden
Hij is (bijna) af! Nog wat knoopjes aan de bovenkant en dan is ie klaar! Af ...
Hier is mijn versie. Ook toch wel haar naam erop gezet. Vond dat zo'n goed idee. M'n schoonmoeder die had als idee hartjes naast haar naam te zetten. Alleen jammer voor haar dat ze die naam ook nog niet te zien krijgt
één jaar geleden
Reactie op Ash0905
Hier is mijn versie. Ook toch wel haar naam erop gezet. Vond dat zo'n goed ...
Hij is super mooi geworden! ♥️