21 Reacties
2 maanden geleden
Wij zijn afgelopen dinsdag voor het eerst naar de kapper geweest. Ik dacht ook dit word vast niks maar hij vond het allemaal prima. Kon in de spiegel kijken en zat uiteindelijk te lachen
2 maanden geleden
Ik voel je helemaal, toevallig vandaag een afspraak gemaakt voor over 2 weken. Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld omdat ik ze ook nog zo klein vond en ik niet wilde geloven dat ze al geknipt zou worden, maar mijn dochtertje heeft gekke spriethaartjes rondom haar oortjes. Ik had advies gevraagd aan de kapster en die zei dat het helemaal niet gek is om ze al te laten knippen, én dat de haartjes straks mooier zullen aansluiten en daardoor zullen groeien. Gewoon doen mama! Het blijft voor altijd jouw baby🫶🏼
2 maanden geleden
Ik heb het zelf met de tondeuse gedaan met ongeveer 6 maanden, ik wilde de haartjes laten verwerken in een bv sieraad 💙
Was goed te doen 🤭
2 maanden geleden
Mijn dochter heeft vooral bovenop erg weinig haar, maar begint achter wel een mooi bosje te krijgen, het krult ook een beetje 🥰 Mijn man is nu 2x begonnen over de kapper en ik ben de 2e keer maar wat duidelijker boos geworden, want ik ben er totaal niet aan toe. Hij heeft het over dat het dan gelijkmatiger groeit. Ik heb zoiets van laat het überhaupt eerst maar eens een beetje groeien, zodat we zien wat het doet. En idd, ze is nog zo klein 🥺
2 maanden geleden
Ik ben deze week ook geweest! Mijn zoontje had super lang haar, viel voor zijn oogjes en over zijn oren en had een matje 😊. Ik vond het heel schattig, maar toch kapper gedaan. Ging heel goed! En super mooi geworden. Nog knapper 😍. Ben wel naar een kinder kapper die helemaal leuk ingericht was enzo. Met veel afleiding en speeltjes.
2 maanden geleden
Reactie op DaidadeJong
Ik voel je helemaal, toevallig vandaag een afspraak gemaakt voor over 2 wek ...
Haha dit heeft mn dochtertje ook, het krult na buiten 🫠 maar durf het niet te laten knippen. Dacht juist dat ze er even doorheen moet.
Ben wel benieuwd hoe het zit nadat ze bij de kapster is geweest 😊
2 maanden geleden
Reactie op celinevhm
✨ ik die dit leest met mijn semi kale baby ✨👶🏼
Komt vanzelf hahaha
2 maanden geleden
Ik heb het een keer zelf bij geknipt, hij moest op de foto voor zijn ID en had van dat wilde spriethaar over zijn ogen hangen.. Vorige week is ie voor het eerst door een kapper geknipt. Ik vond het vooral nodig, omdat zijn haar in zijn ogen hing, maar vond verder altijd dat het er prima uit zag. Nu hij naar de kapper is geweest snap ik wel dat iedereen zegt dat het nodig was en dat dit er veel beter uitziet.. 😂 Het zag er ook echt niet meer uit hahaha.
2 maanden geleden
Ik had letterlijk afgelopen donderdag een afspraak en toen we er waren zei ik: nee laat maar ik heb spijt van de afspraak 😆
2 maanden geleden
Haha hij was zo nieuwsgierig elke keer 😅😂 maar er is een stukje af joehoe
2 maanden geleden
Onze zoon z’n eerste kappersbezoek was met 3 maanden. Hij is geboren met een enorme bos haar en als ik nu foto’s terug kijk, hadden we nog veel eerder moeten gaan 😂. Nu gaat hij om de 2 maanden ongeveer. Altijd goed gegaan en hij vind alles prima en leuk