37 Reacties

4 maanden geleden

Hé! Ik gebruik haarlotion van Zwitsal om de losse plukjes bij elkaar te houden. Zo kan ik net een klein mini staartje er in maken! Te schattig al!

4 maanden geleden

Ik wil er graag een clipje aan de zijkant in doen, maar ik ben nog geen goede tegengekomen die langer dan 5 min blijft zitten, dus als iemand de tip heeft, graag!

4 maanden geleden

Reactie op Lilouri

Ik wil er graag een clipje aan de zijkant in doen, maar ik ben nog geen goe ...
Juulke haarspeldjes Is antislip, werkt hier heel goed

4 maanden geleden

Wat voor elastiekjes gebruiken jullie?

4 maanden geleden

Ik doe heel vaak gewoon staartjes en dan strikjes bij de twee staartjes voorin. Ik had zo'n doosje bij de Hema gekocht waar strikjes in zaten

4 maanden geleden

Misschien iets mer staartjes ? Hier lukt het al om een invlecht te maken

4 maanden geleden

Hier meestal twee staartjes met strikjes. Heb wel enkele leuke ideetjes op internet gevonden die we binnenkort eens zullen proberen.

4 maanden geleden

Knipje

4 maanden geleden

Ik volg graag 😊. Wat een mooie kapseltjes al zeg! 🩷

4 maanden geleden

Reactie op maria94

Knipje
Wij tot nu toe ook zo, maar zullen over moeten naar wat anders. Meeega veel haar ondertussen.

4 maanden geleden

Tegenwoordig van 1 naar 2 staartjes gegaan haha

2 maanden geleden

Hoe is het bij jullie met de kapsels van jullie kleintje. Bij Isa nu voor het eerst 2 knotjes in gedaan ipv 1, en mijn hart smelt zo schattig. Staartjes worden echt veel te lang nu, en speeltjes trekken ze snel uit. Knotje is hier enigste optie momenteel.

2 maanden geleden

Reactie op Nvdude

Hoe is het bij jullie met de kapsels van jullie kleintje. Bij Isa nu voor ...
Heel schattig! Onze dochter heet ook Isa 😊 en heeft ook lange haren haha

2 maanden geleden

Dit is heel simpel en soms doe ik ook gewoon 2 staartjes met een strikje in elk staartje

2 maanden geleden

Een knotje! Lekker makkelijk, haha. Heel soms twee knotjes en als ze gaat slapen maak ik een invlecht. :-)

2 maanden geleden

Leuk om al die staartjes al te zien! Mijn dochter heeft nog steeds heel weinig haar hihi ☺️ Ik en mijn man hebben allebei een mega dikke bos haar dus geen idee waarom zij zo weinig heeft. Ze kan inmiddels achter wel 2 staartjes denk ik, maar niet bovenop. Ben dus bang dat het er een beetje geforceerd uit zal zien, maar binnenkort toch maar eens proberen misschien 😉

2 maanden geleden

Hier meestal knotjes, eerst eentje midden op haar hoofd en sinds kort ook wel eens twee 👧🏼 Ik heb in Duitsland bij de dm drogist baby scrunchies gevonden en ik vind het zó ontzettend schattig staan haha!

2 maanden geleden

Ik ben heel benieuwd, laten jullie kindjes dit gewoon zitten? Bij mij wordt er net zo hard aan getrokken tot het eruit is, vaak gaan er hele plukken haar mee 😅 Ik heb alles geprobeerd, 3 trapsraket met allemaal staartjes aan elkaar, speldjes, knotjes... los ziet het er niet uit, hangt voor haar ogen. Iemand tips?

2 maanden geleden

Reactie op CJR93

Ik ben heel benieuwd, laten jullie kindjes dit gewoon zitten? Bij mij wordt ...
Mijn dochter vind het prima, zowel het haren doen als het laten zitten de hele dag. Volgens mij vindt ze het zelfs wel fijn als ik haar haren doe haha! Geen tips dus, sorry 🤭 Misschien een haarband om het haar uit haar gezicht te houden? Zo’n zachte stoffen?

2 maanden geleden

Reactie op CJR93

Ik ben heel benieuwd, laten jullie kindjes dit gewoon zitten? Bij mij wordt ...
Hier hetzelfde! Spannender vind ik het nog dat ze alles in haar mondje stopt… benieuwd of die plastic helastiekjes een goed alternatief zouden zijn