Hai mama’s mijn dochter is nu 8,5 maand en heeft al aardig wat haar maar ik weet niet wat ik er mee kan hebben jullie misschien paar foto’s hoe jullie je kindjes der haar doen of ideetjes
Ik wil er graag een clipje aan de zijkant in doen, maar ik ben nog geen goede tegengekomen die langer dan 5 min blijft zitten, dus als iemand de tip heeft, graag!
Hoe is het bij jullie met de kapsels van jullie kleintje. Bij Isa nu voor het eerst 2 knotjes in gedaan ipv 1, en mijn hart smelt zo schattig. Staartjes worden echt veel te lang nu, en speeltjes trekken ze snel uit. Knotje is hier enigste optie momenteel.
Leuk om al die staartjes al te zien! Mijn dochter heeft nog steeds heel weinig haar hihi ☺️ Ik en mijn man hebben allebei een mega dikke bos haar dus geen idee waarom zij zo weinig heeft. Ze kan inmiddels achter wel 2 staartjes denk ik, maar niet bovenop. Ben dus bang dat het er een beetje geforceerd uit zal zien, maar binnenkort toch maar eens proberen misschien 😉
Hier meestal knotjes, eerst eentje midden op haar hoofd en sinds kort ook wel eens twee 👧🏼 Ik heb in Duitsland bij de dm drogist baby scrunchies gevonden en ik vind het zó ontzettend schattig staan haha!
Ik ben heel benieuwd, laten jullie kindjes dit gewoon zitten? Bij mij wordt er net zo hard aan getrokken tot het eruit is, vaak gaan er hele plukken haar mee 😅 Ik heb alles geprobeerd, 3 trapsraket met allemaal staartjes aan elkaar, speldjes, knotjes... los ziet het er niet uit, hangt voor haar ogen. Iemand tips?
Ik ben heel benieuwd, laten jullie kindjes dit gewoon zitten? Bij mij wordt ...
Mijn dochter vind het prima, zowel het haren doen als het laten zitten de hele dag. Volgens mij vindt ze het zelfs wel fijn als ik haar haren doe haha! Geen tips dus, sorry 🤭 Misschien een haarband om het haar uit haar gezicht te houden? Zo’n zachte stoffen?