195 Reacties

3 maanden geleden

Ik geef bv en hij is 8 weken en 6 kilo

3 maanden geleden

Net 5 kg en net 13 weken 😊 Ons meisje wil maar weinig drinken op een dag, maar ze volgt mooi haar eigen groeicurve

3 maanden geleden

9 weken iets meer dan 6 kilo. Ik geef borstvoeding en mijn zoontje slaap ook super slecht

3 maanden geleden

Hey, ik geef bv en heb een jongen, 10,5 weken en 6,1kg 🤗

3 maanden geleden

10 weken 5.5 kg

3 maanden geleden

10 weken 3770 gram

3 maanden geleden

11 weken 6kg flesvoeding

3 maanden geleden

Mijn zoontje woog met 8 weken 6.885 gram 🤯 Hij krijgt borstvoeding.

VRIEND

3 maanden geleden

Is je vraag of je meer voeding moet geven of hoeveel andere kindjes wegen? Dat laatste is voor jouw wellicht niet relevant? Qua ophogen zou ik even met het CB overleggen eerlijk gezegd.

3 maanden geleden

Mijn zoontje is 5,5 maand en 3 maanden gecorrigeerd en weegt 4750 gram. Hij is voor zijn termijn mooi op gewicht dacht ook dat die aan de lichte kant was maar bij cb vertelde ze dat hij gewoon in de range valt.

3 maanden geleden

Noah is 4 maanden (13 weken gecorrigeerd) en hij weegt 7 kg. Hij krijgt flesvoeding.

3 maanden geleden

Onze dochter is 14.5 week. Teruggerekend naar uitgerekende datum 10.5 week. Ze krijgt 5 x 180 cc en toevallig vandaag gewogen. Ze was bij haar geboorte 3206 gram en vandaag 5520 gram.

3 maanden geleden

14 weken. Bij de geboorte 3450 gram. Inmiddels weegt hij 5780 gram (gisteren gewogen). Hij krijgt bv op verzoek. Afgelopen week maar 60 gram aangekomen?! Meer baby’s die ineens minder groeien ?

3 maanden geleden

Reactie op Suus_momof4

14 weken. Bij de geboorte 3450 gram. Inmiddels weegt hij 5780 gram (gistere ...
De mijn komt per keer heel weinig aan. Geboren met 2970 en weegt nu gisteren gewogen 3790 met 10 weken

3 maanden geleden

Hier ook borstvoeding op verzoek. Ze woog 3550 bij de geboorte en gisteren met 11+1 woog ze 4830. Niet helemaal op haar eigen lijntje, maar we zijn tevreden! De meting hiervoor (met 8 weken) was veel te weinig, dus het is weer aardig rechtgetrokken.

3 maanden geleden

Reactie op Chefke

Is je vraag of je meer voeding moet geven of hoeveel andere kindjes wegen? ...
Dat was ook mijn gedachte. Het is niet zo belangrijk wat andere kindjes van 10-15 weken wegen, maar of jouw dochter goed op haar eigen lijntje groeit. Je schrijft "soms drinkt ze ze helemaal leeg". Dus meestal niet? Misschien dan 6x een wat kleinere fles aanbieden? En geef je KV of afgekolfde BV? Bij borstvoeding bouwt het aantal ml per kg langzaam af, dus dan is 150ml * aantal kg misschien gewoon te veel voor d'r. Wat bedoel je trouwens met lastig in slaap vallen en waarom koppel je het aan de voeding? Heb je het idee dat ze nog honger heeft en daarom niet wil slapen?

3 maanden geleden

10 weken en bijna 6 kilo!

3 maanden geleden

Gecorrigeerd 2,5 maand, bijna 7 kilo

3 maanden geleden

Geboren met 1 kilo… nu 3 maanden gecorrigeerd 5700 gram🙏

3 maanden geleden

3 maanden - 6,35kg