1658 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Sunflower1989

Mijn lijf heeft het inmiddels echt zwaar en ik moet werkelijk alles vragen ...
Ik geef mijn vriend ook strafpunten als hij klaagt dat hij moe is 😂

één jaar geleden

Ik klaag weinig maar ik heb deze avond overal jeuk, onder mn voeten, benen, buik, armen, handen en opvliegers qua warmte

één jaar geleden

Ik kan het zo slecht hebben dat mijn man bij mij klaagt over z'n maagzuur en vermoeidheid.. Ondanks dat t totaal niet fair van mij is om daar slecht tegen te kunnen want hij mag natuurlijk ook gewoon aangeven waar hij zich niet goed over voelt

één jaar geleden

Reactie op xCherry

Ik klaag weinig maar ik heb deze avond overal jeuk, onder mn voeten, benen, ...
Met die jeuk onder je voeten, armen / handen zou ik morgen even de vk bellen. Kan cholestase zijn. Kleine kans maar je omschrijft wel de symptomen haha

één jaar geleden

Met die jeuk onder je voeten, armen / handen zou ik morgen even de vk belle ...
Oh thanks, zal ik morgen dan indd even doen

één jaar geleden

Hebben er meer last van nachtzweten? Ik zweet normaal bijna niet en nu zweet ik zoveel tijdens mijn slaap. Echt elke ochtend of na een middagdutje voel ik mij zo vies. 😩

één jaar geleden

Pff ik ben al een hele week ziek en het wil maar niet beteren. Ik heb ook heel de dag een peutertje van 2 jaar rond lopen om voor te zorgen en hij wil geen middagdutjes meer doen, wordt terug elke nacht 3keer wakker en moet absoluut mama hebben. Ik zou me zo graag terug een beetje beter voelen. Zijn nog heel wat dingen die moeten gedaan worden voor de baby er is heb ik het gevoel en ik kan momenteel niets

één jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Hebben er meer last van nachtzweten? Ik zweet normaal bijna niet en nu zwee ...
Hier nog een. En niet alleen 's nachts. Ik zweet me rot de hele dag door, maar inderdaad vooral wanneer ik lig. En af en toe van die opvliegers. Mijn ondergoed is steeds zeiknat van het zweet, en ik zweet ook heel erg in m'n nek/onder m'n haar. Ook hele warme voeten continu. Heb tot nu toe best een makkelijke zwangerschap gehad maar heb nu toch wel van die 3e trimester kwaaltjes. Behalve veel zweten ook maagzuur, misselijk, snel vol zitten, snel moe, niet slapen, diarree, huilen om niks, nergens zin in, pfff😅 En sinds een week heb ik allemaal kleine jeukende rode bultjes op mijn armen en benen, geen idee wat dat nou weer is. De gynaecoloog herkende het niet maar als het over 2 weken niet weg is moet ik even naar de dermatoloog🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Hebben er meer last van nachtzweten? Ik zweet normaal bijna niet en nu zwee ...
Niet alleen nachtzweten.. ik zweet me sowieso helemaal kapot 😅

één jaar geleden

Reactie op Yagir

Hier nog een. En niet alleen 's nachts. Ik zweet me rot de hele dag door, m ...
Ja ik zweet normaal eigenlijk niet echt maar wanneer ik slaap pfff alles nat gewoon. En zweten in mijn nek/onder haar vind ik echt het allerergst. Voel mij dan zo vies. Ja het 3e trimester is wel pittig indd. Ik merk dat ik in zo’n fase zit dat ik iedereen haat en even geen zin heb om met iemand af te spreken of wat dan ook. 😂 Sinds een paar dagen slaap ik ook bijna de hele dag en nacht, zo moe ben ik, maar wel hazenslaapjes waarbij je elk uur wel weer er uit moet voor de wc. En dat van het eten herken ik maar al te goed, ik wil eten maar kan het niet altijd. Pffff. Hmm rode bultjes ken ik niet, misschien een allergische reactie van iets? Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap ineens allergisch geworden voor peer dus het kan ineens zo komen. Hopelijk gaat het snel weg.

één jaar geleden

Ik ben het vandaag echt helemaal zat. Slecht geslapen vannacht, bloedheet, een peuter die steeds “een slokje water” wilde en hoofdpijn. M’n man voor vanavond zo’n beetje de deur uitgestuurd, toe aan een avondje voor mezelf 🫣

één jaar geleden

Reactie op Yagir

Kunnen wellicht warmte bultjes zijn, heb ik elk jaar last van als het zo benauwd is. Ik zweet me hier ook kapot de hele dag door. Wordt er helemaal gek van. Elke dag onder de douche (kan mn benen niet eens zelf afdrogen dus mn man is ook weer de lul) 🙈

één jaar geleden

Vocht 🙄 Hete voeten 😒

één jaar geleden

Reactie op Elise25

Ik kan het zo slecht hebben dat mijn man bij mij klaagt over z'n maagzuur e ...
Ik begrijp je helemaal … en met sommige momenten denk ik wel hou asjeblieft je mond .. hier ook 1 die alleen maar klaagt de hele dag door .. ben moe .. heb hoofdpijn .. heb buikpijn en dan denk ik hou aub je kop is .. en dan ook nog zeggen als ik iets voor je moet doen moet je het zeggen .. en dan vraag je iets .. en dan komt er eerst een grote zucht .. en meid nu vind ik wel dat we mogen zeggen hou aub je mond 😂

één jaar geleden

Reactie op Yagir

Hier heb ik ook heel erg veel last van werd helemaal gek van de jeuk .. en bij mij was het zwangerschapsjeuk

één jaar geleden

Kan momenteel helemaal niks hebben van mensen om me heen die “ klagen” in mijn ogen dan .. vooral me vriend die heel de dag door zegt ik ben moe .. ik heb hoofdpijn oooh ik heb buikpijn… en als je vraagt wil je misschien eventjes dit doen gaat alles met een diepe zucht .. Pff zullen meer en deel ook hormonen zijn maar liefste geef ik een klap in zijn gezicht .. maar nog 4 weekjes even uitzingen

één jaar geleden

Ik heb afgelopen nacht letterlijk maar 2 uur geslapen 😮‍💨 Super erg last van rusteloze benen, maar ook van krampen in mijn buik en rug en uiteindelijk frustratie van het niet kunnen slapen. Ik heb tot half 3 geprobeerd om in bed te slapen en ben vervolgens maar wat andere dingen gaan doen en op de bank gaan liggen.. Pfoe ik zie steeds zo erg op tegen het naar bed gaan, want in de nacht kan ik gewoon echt nauwelijks slapen. Ik heb gisteren overdag een dutje gedaan maar dat durf ik nu eigenlijk niet meer omdat ik daarna dus die rotnacht had..

één jaar geleden

Omdat ik vorige week slecht sliep (draaien en harde buiken in de nacht) is mijn vriend afgelopen week op de logeerkamer gaan slapen, helemaal begrijpelijk gezien bij de volgende dag ook moest werken. Nu is het weekend en is hij ook op de logeerkamer gaan slapen. Ik ben net wakker geworden omdat hij meerdere keren de slaapkamer in liep om spullen te pakken. Daarvoor ook al wakker geworden omdat hij popcorn aan had laten branden wat ik boven mega rook. Ik ben op dit moment mega geïrriteerd naast het feit dat ik meerdere keren van hem wakker ben geworden vind ik dat hij vannacht bij mij had kunnen komen liggen aangezien hij morgen vrij is. Nu voelt her alsof hij mij aan het ontlopen is. Straks als ons kindje er is hoe ziet hij dat dan voor zich 🙄 Morgen ga ik hem hier op aanspreken, hopelijk kan ik mijzelf erna over de irritatie heen zetten en er ook nog een leuk weekend van maken…

één jaar geleden

Reactie op Toooh

Ik heb afgelopen nacht letterlijk maar 2 uur geslapen 😮‍💨 Super erg last ...
Herkenbaar! Die krampen in de rug en buiken ik weet mij geen houding meer te geven… en ondertussen super moe zijn..

één jaar geleden

Ik klaag graag ook even. Ik heb het helemaal gehad met mensen die zeggen "wacht maar tot de bevalling dat zal pas pijn doen" of "wacht maar tot het kindje is geboren dan ga je pas moe zijn". Dat eerste als reactie op het feit dat ik de eerste maand zeer zeer pijnlijke darmkrampen had. Ik schreeuwde en weende het uit van de pijn... en dat weken aan een stuk. De 2e reactie hoor ik dan weer als de mensen vragen hoe het gaat en ik antwoord dat ik slecht slaap en erg moe ben. Of toen mijn eerste zwangerschap in een miskraam eindigde, kreeg ik als reactie "het was maar een paar weken, als het nog langer was geweest was het erger". Uiteraard dat dat nog erger is maar mag ik daarom niet verdrietig zijn?! Ik stoor me hier zo ontzettend aan want in het leven is er altijd "erger" of "zwaarder" en is alles in zeker zin relatief maar dat neemt niet weg dat iedereen mag voelen wat die voelt. En dat ik óók moe of verdrietig mag zijn ookal is er altijd erger. Dit moest er even uit tijdens mijn slapeloze nachten waar ik morgen moe van zal zijn. 😊