1665 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Anna_1990

Ik. Ben. Kapot. Ons kind is bijna 2,5 jaar. De nachten dat hij “door heeft ...
Och vreselijk. Nou klagen mag echt wel zeker in zo’n geval 😆 Onze dochter (ook 2,5) was/is ook geen fantastische slaper. Tot 11 maanden vroeg ze om een nacht voeding, toen was het even rustig voor een maandje of zo en na haar 1e verjaardag was het weer of slaap ‘regressie’ of fase x of y of tanden. Ze had voor ze 2 werd al haar tanden en kiezen al 😅 geen wonder ook dat je dan slecht slaapt maar echt killing als we daardoor weken achter een geen nachten door sliepen dan ging de ene fase zo over in de andere. Nu ging het een tijdje beter maar sinds een weekje of wat is ze begonnen met haar dutje soms over te slaan en snachts nachtmerries en dan wakker en beetje bang in het donker en bij ons in bed willen. De zindelijkheids training heeft ook een duikvlucht genomen. Nu ik zwanger ben denk ik echt omg we zijn er nog niet door én we gaan al weer op nieuw beginnen straks. Wat doe ik mezelf aan 😂💔🥲

één jaar geleden

Oké.. even klagen over de mensen om mij heen. Ons kindje ligt dus al weken dwars. Heel vervelend. Maar, als ik dit dus ‘vertel’ tegen mensen, krijg ik standaard de opmerking: ‘Oo, is de baby nu al dwars!’. Niet 1, niet 2, nee, gewoon super vaak. Ik ben die opmerking gewoon zat:)

één jaar geleden

Ben ik heel m’n zwangerschap griepvrij, ben ik nu met 35+3 ineens kei ziek. Waaaarom😒

één jaar geleden

Nu 35 +5 en man man man de ene dag kan ik nog enigzins iets aan activiteiten doen maar vandaag 😶 ik heb heerlijk geslapen vannacht en heb net ook weer een dutje gedaan van 1,5 uur. Status: nog steeds moe!

één jaar geleden

Bweeeeehhhhh ik zit zo niet te wachten op de hitte die weer voorspeld is voor komende week!! Trek dat echt zo slecht nu 😭 iedereen blij met het 'lekkere' weer, maar doe mij maar gewoon maximaal 20 graden en wat wolken bij de zon!

één jaar geleden

Reactie op Sunflower1989

Bweeeeehhhhh ik zit zo niet te wachten op de hitte die weer voorspeld is vo ...
Ja hier het zelfde, ik kan zowieso al niet tegen warmte. Of dit nu in de winter is of zomer ik krijg te snel warm ughhh🥵 naja deze week dan maar eens baby wasje draaien 👀

één jaar geleden

Oh neeeee ik ben nu 36+3 en mijn vriend had afgelopen vrijdag een positieve coronatest. Nou is dat opzich niet per se een ramp meer, maar hij is echt een paar dagen goed ziek en koortsig geweest. Tot nu toe had ik zelf weinig tot geen klachten, maar ik krijg nu ook koorts, keelpijn en spierpijn 😭 en ik voelde me fysiek al zo erg niet oke de laatste week (gewoon de laatste loodjes dingen).

één jaar geleden

Reactie op Toooh

Oh neeeee ik ben nu 36+3 en mijn vriend had afgelopen vrijdag een positieve ...
Ahh shit dat is wel echt balen zeg! Hopelijk knap je snel op. Beterschap! 🍀

één jaar geleden

Ik hou echt van lekker weer, het zonnetje etc. Krijg ik gelijk een beter humeur van en kan ik alles veel rooskleuriger in zien. Wat dat betreft is dit weer fantastisch. Ik heb alleen sinds deze zwangerschap last van hooikoorts, wat nu met dit weer in alle hevigheid weer op zet 🙈 Wat een ellende is dat! Loopneus, niesbuien waar je je buik bij moet vasthouden, gigantische jeukogen, benauwd…

één jaar geleden

Reactie op Toooh

Ah nee, dat wil je echt niet met die laatste loodjes! Beterschap

één jaar geleden

Reactie op Toooh

Pfff zo vervelend! Hier dezelfde klachten alleen geen corona, gewoon een griep. Pfff hopelijk zijn we snel weer opgeknapt. Dit kunnen we er nu niet bij hebben. 🍀

één jaar geleden

Reactie op Anna_1990

Wat lief, dank je! Fijn dat jullie een oplossing hebt gevonden :) Mijn m ...
Geeft zij niet eerst een soort gratis intake? Veel coaches wel volgens mij. Ik heb haar niet als coach nodig gehad, wel haar boek gelezen (voor baby's), die vond ik echt top! Ze heeft ook een boek voor kindjes vanaf 1 wellicht heb je daar iets aan? Heel veel sterkte!!!!

één jaar geleden

Oh jongens ik voel me echt zó beroerd, ik weet niet wat ik met mezelf aan moet. Alles doet pijn, liggen is niet comfortabel maar zitten of staan of bewegen ook niet. Ik heb echt volop griep en onderdruk de koorts op advies van de vk met paracetamol. Gelukkig is met baby alles oké, maar ik voel me zó niet oke en ik verveel me dood. Bleh.

één jaar geleden

De buren zijn momenteel hun tuin aan het verbouwen. Vandaag kwam iemand de laatste tegels leggen. Zet hij zijn slijpapparatuur e.d. voor onze oprit. Waarom in godsnaam?! Toen ik met de hond ging wandelen heb ik gevraagd of de beste man zijn apparatuur kon verplaatsen want ik wilde nog boodschappen gaan doen. Ik kom terug van de wandeling, staan de spullen onaangeroerd op dezelfde plaats. Kon ik alsnog in een grote bocht de oprit afrijden want om alles te kunnen verplaatsen moest eerst de apparatuur leeg gemaakt worden. Met andere woorden te moeilijk of teveel werk. Heb wel even duidelijk gemaakt dat ik het fijner had gevonden als hij de apparatuur voor de oprit van de buren had geplaatst daar was immers ook plek. Kom terug van boodschappen doen, staat meneer met zijn bus op onze oprit zijn zooi in te laden. ☠️👹🪓💣 Ik ben op straat blijven staan met mijn knipperlicht aan. Als ik niet zwanger was geweest dan had ik de auto best in het parkeervak voor het huis willen parkeren. Helaas voor hem ben ik hoogzwanger. Gelukkig begreep hij de hint en verplaatste hij zijn bus.

één jaar geleden

Ik had me heel erg verheugd op de eerste dag uitslapen in m’n verlof. Eindstand: 6.15 uur klaarwakker, toch terug naar bed gaan, half in slaap vallen waarna de buurman al rochelend en scheldend z’n tuin aan het onderhouden is. Morgen weer een nieuwe poging voor uitslapen 😂

één jaar geleden

Ik wil dat het afkoelt 🥵🥵🥵😭

één jaar geleden

Ik wil dat het afkoelt 🥵🥵🥵😭
Ik heb een badje in de tuin. Ga ik straks even heerlijk in. Maar ik word er wel een beetje beroerd van hoor. Van dit weer. Normaal kan ik er niet zo goed tegen. En nu is t dus helemaal drama😵

één jaar geleden

Reactie op DaphneA

Ik heb een badje in de tuin. Ga ik straks even heerlijk in. Maar ik word er ...
Ik lig op de bank met een natte doek en een voetenbadje.

één jaar geleden

Ik heb toch echt zo’n hekel aan de was doen. Die wasmand naar boven slepen, dan weer naar beneden slapen met schone was en het opbergen. Ik strijk niet maar stoom kleding (vooral overhemden van m’n vriend…) en ik stel dit altijd te lang uit. Ik sta wel in een kamer met airco te stomen want mijn god, wat krijg ik het snel heet nu 🥵 En mijn moeder heeft voor m’n dochter een poppenhuis gekocht terwijl ze nog lang niet jarig is 😑 ik wil niet zo’n verwend kind als mezelf 😂

één jaar geleden

Ik weet niet wat ik moet doen. Verveel me dood. Wil naar buiten maar het is veelste warm. Word hier depri van 🫠