1668 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jool88

Eerste week thuis met mijn newborn en gelijk de hele week 30 graden in huis ...
Dat begrijp ik, wat een mooi mannetje hebben jullie trouwens💙

één jaar geleden

Reactie op MamaVera

Nee gelukkig niet, kan mijzelf nog goed opvangen. Maar wel mooi klote
Gelukkig! Al is de rest van de pijn natuurlijk ook niet fijn inderdaad

één jaar geleden

Reactie op Chrissiejj

Het is echt pokke weer buiten. Hele dag al die pokke sneeuw. Kom maar door ...
😅 had even "oudste boven"

één jaar geleden

🤣🤣🤣🤣

één jaar geleden

Ik ook zojuist😂

één jaar geleden

Reactie op Zonnetje1989

Oh mennn.. heftig! Is er misschien nog iemand die een dagje kan / wil oppas ...
Jaaa morgen gelukkig!! Heel fijn

één jaar geleden

De buurman die nog loopt te kletsen met vrienden in de tuin. Wat een lul op een donderdagavond. Sommige mensen werken nog en gaat de wekker om half 6.

één jaar geleden

Reactie op MamaVera

Gister gevallen, omdat onze puber hond nogal van vooruit trekken houd. Dikk ...
Oei dan ben je wel hard gevallen, niet? Hopelijk wordt de pijn snel minder. Onze puberhond kon er ook wat van, dus hebben wij een anti-trek Y-tuigje gekocht. Werkt echt top!

één jaar geleden

Fucking hell waarom ben ik nu al elke nacht om de 3 uur klaar wakker? Laat me nog even slapen voor de baby er is :(

één jaar geleden

Reactie op Lenna1990

Fucking hell waarom ben ik nu al elke nacht om de 3 uur klaar wakker? Laat ...
Omdat je baby’tje meestal rond die tijd honger heeft 🤩🙈😜

één jaar geleden

Reactie op Xoxo89

Omdat je baby’tje meestal rond die tijd honger heeft 🤩🙈😜
Heb je het ook al tijdens je zwangerschap 🥲

één jaar geleden

Mensen die vragen: "hoe lang nog?" Ja weet ik veel?! Zo lang als ze wil blijven zitten 🙄.

één jaar geleden

Reactie op Lenna1990

Heb je het ook al tijdens je zwangerschap 🥲
Ja je lichaam bereid zich alvast voor op T ritme van jouw kleintje , a 3 uur zullen ze je wakker maken om te eten 😋

één jaar geleden

Pff waar ik ook echt niet tegen kan: M'n vriend heeft nacht diensten en ik weet echt wel dat het pittig is om je ritme steeds om te gooien. Maar hij blijft altijd een half uur chillen in bed na wakker worden en gaat dan super uitgebreid en lang staan douchen. Daar heb ik sochtens toch ook allemaal geen tijd voor met een net 3 jarige in huis?! En hoe langer hij aan het chillen is, hoe langer ik dus alles alleen moet doen en met deze warmte.... Pfff.. Ik word er chaggo van!

één jaar geleden

Mijn man heeft echt manflu, dus ik zit hier met een snotterende rochelende partner die klinkt als een zeehond. Oké, hij heeft wel echt een forse verkoudheid onder de leden. Dat is duidelijk te horen en hij gaat er tenminste nog mee aan het werk. Maar we waren even tegen de baby in mijn buik aan het praten en toen zei hij “papa is ziek” en toen zei ik “nee hoor, papa heeft manflu”. Die reactie, ik had de tranen in mijn ogen van het lachen om mijn eigen opmerking alleen hij ging zo zielig liggen dat ik toch medelijden kreeg (heb ik toch een zwak voor). Ik ben erg bang dat ik vannacht niet alleen een trappelende baby heb maar ook een fors snurkende man. Gelukkig heb ik per vandaag verlof.

één jaar geleden

Reactie op APL92

Mijn man heeft echt manflu, dus ik zit hier met een snotterende rochelende ...
Alvast je zoontje in de buik toefluisteren dat hij later de manflu beter dient te verdragen dan papa 🙈

één jaar geleden

Reactie op Jool88

Eerste week thuis met mijn newborn en gelijk de hele week 30 graden in huis ...
Even nog verder klagen. 32 graden in huis. Tm maandag! Dit is toch niet normaal, al helemaal niet voor een eerste week thuis met een newborn. Ik heb hem getemperatuurd (wel nadat ik hem een tijd bij mij heb gehad.) En dat kwam uit op 37.6 graden. Pff dit kan toch niet langer zo. Ik heb hem gelijk zijn rompertje uitgetrokken en hem even opgefrist met lauw water op een washandje. M'n moeder gebeld en we kunnen daar even voor een paar dagen terecht. Wel heel rot want hij moet nog wennen hier maar met die hitte is dat gewoon echt niet te doen. Hele zomer een kut zomer en dan net deze week zo'n extreme hittegolf. Ongelooflijk..🥵😡 het is altijd zo zwart wit in Nederland. Of het is schijtweer met veel regen of extreme hitte. Waarom niet lekker 24 graden met een beetje zon?

één jaar geleden

Kan het avondeten even komen aanwaaien a.u.b.? Echt geen zin om te koken met deze warmte 😭

één jaar geleden

Reactie op PLUSMINUS

Kan het avondeten even komen aanwaaien a.u.b.? Echt geen zin om te koken me ...
Thuisbezorgd?

één jaar geleden

Thuisbezorgd?
Als het kon, dan ging ik bestellen maar helaas heb ik producten liggen die vandaag echt op moeten 😮‍💨