1668 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Lisa ;-)
Hey dan zijn we buddy’s… Ik heb ook dyslexie. Schiet mij maar lek hoor met ...
Ik heb er mij nooit echt iets van aangetrokken. Mijn punten Nederlands waren wel altijd nog redelijk maar als ik dan engels of frans moest gaan schrijven had ik wel echt moeite om erdoor te geraken.
Ik heb houttechnieken gevolgd in hrt middelbaar dus werden gelukkig niet echt veel problemen van gemaakt vooral wiskunde en technische vakken waren daar belangrijk en daar was ik gelukkig wel goed in🤭
één jaar geleden
Ik kan m’n vriend niet meer bijbenen en probeer het toch. Ben van het weekend 37 weken zwanger en we krijgen waarschijnlijk volgende week de sleutel van ons (klus)woning. Hiervoor zijn we (natuurlijk) al weken bezig met allemaal beslissingen, offertes en bezoekjes aan diverse zaken (badkamers, keukens, vloeren etc). Daarnaast hebben we nog een peuter van bijna 22 maanden waar we zorg voor dragen. Mijn partner werkt ook en doet nog een studie ‘n avond per week.
Ik raas mee in alles. Gisteren ging ik naar de kapper, alleen had ik de auto niet dus moest ik fietsen. Half uur heen en half uur terug. Maar de kapper liep uit dus ik moest echt hard fietsen. 10 min te laat bij de keukenafspraak. Vervolgens moesten we de hypotheek tekenen (even tussendoor gepland 😒) en daar moesten we gewoon het gesprek bijna afkappen omdat we dochter voor 18;00 moesten halen op het kdv. Die had natuurlijk onwijze trek en was moe (hele dag opvang gehad van 8 tot 18:00) en ik vond het echt sneu. Dus koken en alle aandacht even op haar. Uiteindelijk hebben wij nog het een of ander uitgezocht voor de woning (zoals iedere avond), en was het rond 21:30 uur echt klaar. Knallende koppijn en gewoon echt kapot.
En hierdoor voel ik me zo ‘slapjes’. Ik begrijp dat ik niet kan bijbenen maar toch voelt het alsof het van me verwacht wordt. En ik vul dit zelf in hoor. Maar het voelt zoals ‘tja that’s life at the moment en deal with it’.
Tussendoor probeer ik ook echt nog wel met vriendinnen af te spreken (zonder kids) en lekker te lunchen. Maar heb gewoon het gevoel dat alles door m’n vingers aan het glippen is.
één jaar geleden
Reactie op Lilibet
Ik kan m’n vriend niet meer bijbenen en probeer het toch. Ben van het weeke ...
Oei, toch een beetje op jezelf letten hoor! Je bent 37 weken zwanger! Dat is echt niet niks, alles mag dan in een versnelling lager. En sommige dingen gaan gewoon niet meer. Als ik lees wat je allemaal hebt gedaan op 1 dag vind ik het gewoon knap! Dat red ik echt niet meer.
één jaar geleden
Reactie op maria94
Oei, toch een beetje op jezelf letten hoor! Je bent 37 weken zwanger! Dat i ...
Superlieve reactie. Bedankt. Ik barste vanmorgen in huilen uit tegen m’n vriend. Hij ook frustraties omdat ik niet goed aangeef wat ik nog wel kan. Ik had hem de indruk gegeven dat het allemaal nog prima ging (klopt inderdaad). Uiteindelijk besloten om nog maar maximaal 1 fysieke afspraak per dag te doen.
Hij gaf wel aan dat hij schrok hoe ik verwaaid van m’n fiets stapte en zich later pas besefte dat een half uur flink doorfietsen voor mij op het moment gewoon niet lukt. We hebben maar 1 auto en die gebruikt hij voor zijn werk. Hoewel hij ook aangeeft dat ik de auto ook mag en hij dan fietst. Maar dan is ‘ie ‘s ochtends een half uur eerder weg en ‘s avonds een half uur later thuis 🤣 Dan denk ik dus, ach ik fiets wel.. pfff hormonen hahaha
één jaar geleden
Reactie op Lilibet
Ik kan m’n vriend niet meer bijbenen en probeer het toch. Ben van het weeke ...
Zo inderdaad, doe jij even rustig aan meid. Ik snap wel dat het met een ander huis op de planning veel gedoe is.. maar laat dan op zn minst alle andere zaken schieten en vraag een beetje hulp. Hopelijk heb je een gord vangnet. Ook dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar de baby kan in principe elk moment komen he.. zorg dat je niet uitgeput de bevalling en kraamtijd in gaat! 😘
één jaar geleden
Reactie op Sab92
Ughhhh die slapeloze nachten terwijl je doodmoe bent en dan morgen de hele ...
Hier dus ook🤦🏽♀️
één jaar geleden
Nou heel de nacht al wakker. Peuter die elk uur weer wakker werd en zodra ze eindelijk sliep kreeg ik ineens jeuk jeuk jeuk en niks helpt om het te verlichten. Nu is het 6u en moet over ‘n uur weer opstaan om de kleine naar het kdv te brengen. 😩 heb gewoon geen eens een uurtje kunnen slapen.
één jaar geleden
Reactie op PLUSMINUS
Sommige mensen moeten echt niet (meer) autorijden.
Een meneer stopte sponta ...
Heb je ook getoeterd, gescholden en een vinger opgestoken? 😂
één jaar geleden
Echt alles doet pijn down there, harde buik, bewegen doet pijn, m’n achterkant doet pijn, steken bij m’n baarmoedermond, draaien en opstaan doet pijn.
Baby duwt met z’n kont tegen m’n ribben.
één jaar geleden
Tweede ochtend dat ik weer moet overgeven (gal, heerlijk 🤢). Is ook best rot als je dochter van 19 maanden je dan zo moet zien omdat ik alleen de wastafel kon halen en niet het toilet.
En verder ben ik ZO MOE, moest net nadat ik het ontbijt van m’n dochter had gemaakt even gaan zitten om even bij te komen 😂