1669 Reacties
vor einem Jahr
Reactie op Elise25
Pff wat voel ik me sinds gisteren middag lamlendig zeg.
Heb nergens energi ...
Hier hetzelfde!! nu 37 +2 en als dit nog weken zo duurt wordt ik echt gillend gek 🥲
Maar weet dus dat je niet alleen bent het is gewoon mega zwaar maar we kunnen dit 💪 nog even strijden
vor einem Jahr
Heeft ieeeemand een gouden tip voor mij?? Ik ben zo verkouden en zit in de fase taaislijm in pijnlijke kapotgehoeste stemloze keel 😭 kan wel janken. Slaap er slecht van zo laatste weken in de zwangerschap en voel me ellendig. Had al ademgebrek door mn longen die platgedrukt zijn maar nu extra door die verkoudheid. Een woord ELLENDE
vor einem Jahr
Ik ben het zat😳😳🫣 nu 37+2 en al vanaf week 11/12 al slecht kunnen slapen door de rug/bekken/stuitje klachten die week worden… maar man wat is het nu zwaar zeg…. Kleine mag nu wel komen🙌🏼 ben de nachten die ik nu heb zat met die lichamelijke klachten🥶🥶 alles wordt extra zwaar.. 1 activiteit per dag nu en ben totaal gesloopt!! Nog even volhouden 💙
vor einem Jahr
Reactie op Riso
Heeft ieeeemand een gouden tip voor mij?? Ik ben zo verkouden en zit in de ...
Neusspray zoutoplossing op z’n max gebruiken! Dat spoelt zoveel mogelijk ook heeft t effect op je keel.
Daarbij kun je van die poederzakjes vragen bij de huisarts voor vastzittend slljm. Mag je vgm 3 per dag van drinken ook in zwangerschap. Dit maakt jouw taaie slijm losser ook slijm die wat dieper zit en dat hoest je dan zo op. Acetylcysteine heet dat met de combi neusspray ben ik er na 2/3 dagen al behoorlijk van af.
Heel veel beterschap. 🍀
vor einem Jahr
Reactie op Riso
Ik ben ook zo verkouden wordt er helemaal gek van ook inderdaad al kortademig en nu bijna helemaal geen lucht en mijn ogen tranen zo erg 😣 ene kant blij dat het nu komt en niet tijdens of vlak na de bevalling maar wat een ellende ik gebruik nu gewoon neusspray hopelijk is het snel over! Beterschap en sterkte 😘
vor einem Jahr
Reactie op Riso
Stomen!
vor einem Jahr
Ik heb dus met een vriendin afgesproken, haar initiatief. Ze had voorgesteld iets te gaan doen met mij en m’n dochtertje. Nu voelde ik de bui al hangen, maar ze heeft weer iets. Vorige week was ze ziek tijdens m’n motherblessing (oké, toen had ze echt buikgriep), maar er is elke keer wat met haar.
En als ze dan m’n dochtertje ziet is het “Oh hier is je favoriete tante weer!” Ze ziet haar amper… en ze woont ook nog eens 100m verderop.
Vind dit gewoon jammer…
vor einem Jahr
Reactie op APL92
Ik ben ook flink verkouden geweest en mijn hele neus zat dicht. Mijn tip: r ...
Jaaa dit werkt super!! Heb zelf een neti pot, is hetzelfde idee (maar dan van keramiek). De eerste paar keer voelt het gek en onnatuurlijk, maar daarna wende het snel. In het begin even goed kijken of je je hoofd in de goede richting houdt zodat het bij je andere neusgat eruit komt en niet in je keel loopt
vor einem Jahr
Ik ben onwijs blij dat we ons droomhuis hebben kunnen kopen, maar het had echt wel op een ander moment gemogen. Nu een week met verlof maar er is zo veel te doen en het wordt zo ontzettend zwaar! 😭 Planning vandaag: peuter naar opa en oma, traphekje omhoog plaatsen want de kat kan er niet langs. Derde traphekje plaatsen, trapleuning terug zetten, commode schuren en schilderen en daarvoor nog even verf halen. Oh ja, huishouden, boodschappen, peuter ophalen en eten koken. Ik heb nu de eerste drie dingen gedaan en ben verrot.. Voor iedere andere dag deze week staat er nog zo'n lijst en dan ben ik nog niet eens begonnen met voorbereiden op de komst van de kleine, waarvan ik van harte hoop dat ie netjes blijft zitten tot 40 weken want ik ben er echt nog niet klaar voor.
Heel verhaal, misschien helpt ventileren 🤪
vor einem Jahr
Ik ben onwijs blij dat we ons droomhuis hebben kunnen kopen, maar het had e ...
Zou het schuren en schilderen aan je partner over laten. Slecht voor je nu de chemische stoffen en ja ook watergedragen is slecht voor jou en de baby
vor einem Jahr
Boodschappen maar bestellen? 🙃
vor einem Jahr
Reactie op Riso
Hoe doe je het?
Ik heb vandaag de peuter naar de opvang maar heb nog niets ...
Ik hik er ook tegenaan om even naar de winkel te gaan... zou het ook kunnen bestellen, want het is niet direct nodig (behalve thee, die is op).
vor einem Jahr
Poeh.. intens! Kun je nog hulp inzetten bij bijv. huishouding en koken? Snap wel dat het lastig loslaten is hoor, ik doe liefst ook alles zelf.. maarja dit is misschien wel een van de momenten waarop we soms wat meer hulp moeten accepteren. Succes!
vor einem Jahr
Vandaag 37 weken zwanger en ben zo moeeeee. Ik slaap nauwelijks en vind de zorg voor onze net 3jarige erg pittig worden en ben dan blij als m'n vriend thuis is van werken.
Maar nu klaag hij de hele tijd na zijn vroege dienst over 'te moe' zijn als ik vraag of hij wat met onze dochter wil gaan doen. MISSCHIEN MOET JE DAN NIET PAS NA MIDDERNACHT GAAN SLAPEN!!!!
oké sorry, dat moest er even uit....
vor einem Jahr
Reactie op Sunflower1989
Vandaag 37 weken zwanger en ben zo moeeeee. Ik slaap nauwelijks en vind de ...
zooo pfoeew dit kon ik zijn!
vorige week in em eerste week verlof zoontje thuis gehouden ivm zware buikgriep op de opvang. vandaag gebeld helaas nog en ik ben zo toe aan lekker nestelen en rusten en laatste dingen in orde maken.
vriend komt thuis ik klagen zegt hij je bent moe ? moe van wat? unmmmmmmm je 2e zoon laten groeien in mijn buik?!
ben heledag met een peuter van 2.5 ik de weer, ajoh zegt hij valt mee. nou schiet mij maar lek. en dan na het eten moeilijk doen om hem op bed te zetten.
nou ben zo gefrustreerd en moe ervan vandaag, hoop op een betere dag morgen!
vor einem Jahr
Ik haat hormonen en ik haat mijn buik. Ik wilde het stopcontact maken want hing soort half scheef uit de muur. Maar daar ben ik godverdomme 1 uur mee bezig geweest. Echt het zweet brak mij uit. Want ik had een opbouw gekocht maar die opbouw bleek later kon ik nergens aan de muur monteren. Dus heb ik de inbouw weer gepakt en een hamer en toen zat hij netjes in de muur. Nog wel een beetje scheef maar dat kreeg ik niet recht. Ik weer schelden en echt ik heb staan janken omdat het stomme ding niet mee wilde werken en dat Kutwijf van de karwei ook niet echt behulpzaam was omdat ik nog vroeg heb ik hier verder nog montage dingen voor nodig? Zij zei nee.
Maar godverdomme ik dus nu weer de oude inbouw er in gedaan alles weer netjes. Krijg ik de fucking stekker er niet in😵😵💫😭😭😭😭 ik heb toen maar alles opgeruimd en keihard staan janken want ik weet het niet meer. En mijn buik doet zeer..
vor einem Jahr
Ik wil eigenlijk niet meer klagen maar ik ben zo klaar met zwanger zijn, ik heb er de gehele zwangerschap geen reet aangevonden en nu dat aftellen 😒 kan nog maand duren maar kan ook ieder moment gebeuren VRESELIJK!
Begrijp me niet verkeerd en wil hier ook niemand mee kwetsen. Ik ben enorm dankbaar voor het feit dat ik een kind mag en kan dragen.