1670 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Littlebeanrs

Ik wil eigenlijk niet meer klagen maar ik ben zo klaar met zwanger zijn, ik ...
Dit is hoef jij je voelt vrouw!😊 het is niet altijd positief.. you got thiss, nog eventjes🩷💙

één jaar geleden

Reactie op Littlebeanrs

Oh ik heb precies hetzelfde. Dit gevoel mag er zeker zijn. Laat je niet gek maken door de roze wolk en schuldgevoel. Je zal een fantastische moeder worden. Ik ben bijvoorbeeld jaloers op iedereen die een week eerder bevalt, ik zal zelf wel tot 42 weken doorlopen, ken mijn geluk😬

één jaar geleden

Reactie op ssssc__#

Dit is hoef jij je voelt vrouw!😊 het is niet altijd positief.. you got thi ...
Dankjewel lieve mama! 😘

één jaar geleden

Reactie op Lcou

Oh ik heb precies hetzelfde. Dit gevoel mag er zeker zijn. Laat je niet gek ...
Nou dat gevoel ken ik helemaal, week 42 zou ook geen verassing zijn 😂

één jaar geleden

Aaaah vannacht werd ik gek. Ik heb tot nu toe altijd heerlijk en goed kunnen slapen. Maar nu heeft de kleine meid weinig ruimte meer en ligt deels ingedaald met haar hoofd. En ze bouwt er een feestje van! Ze was zo druk en het voelde alsof ze met haar hoofd als een schroef draaide en drukte door de baarmoedermond heen & ze liep daaronder keihard te slaan. Dat deed echt veel pijn en had er veel pijnscheuten door. Gevolg: van 12 tot 2 op de bal gezeten, want wist van ellende niet wat ik moest doen. Ik MOEST haar in slaap krijgen 😖

één jaar geleden

ZUCHT... M'n vriend heeft vanmorgen de babynaam aan onze 3 jarige dochter verteld. En ja hoor, vanmiddag op controle bij de gynaecoloog zei ze de naam! Gelukkig is daar nog niet zo erg maar ik baal er echt van dat hij het gezegd heeft!!!

één jaar geleden

Reactie op Sunflower1989

ZUCHT... M'n vriend heeft vanmorgen de babynaam aan onze 3 jarige dochter v ...
Oei das jammer... Ik heb zelf de naam ook tegen onze 2 jarige gezegd.🫢 Nu had ik zoiets van och hij kan dat toch nog niet zeggen. Zijn eigen naam is Nico en hij noemt zichzelf o-o Zijn grote broer zoontje van mijn man noemt Kevin en daar zegt hij Te-te tegen En nu de baby zijn naam zegt hij plots wel zowat helemaal juist😅 Maar goed nog heel even en dan gaan we hopelijk bevallen dus ik hoop dat hij de naam nirt perongeluk tegen familie zegt

één jaar geleden

Reactie op Littlebeanrs

Ik snap je helemaal. Hier precies hetzelfde en ik ben al 2 dagen zo moe, ik lig gewoon plat. Voel ook nog geen gerommel. Morgen 38 weken. 1e kwam met 38+2 maar heb echt t gevoel dat deze langer op zich gaat laten wachten.

één jaar geleden

Reactie op ldcp

Aaaah vannacht werd ik gek. Ik heb tot nu toe altijd heerlijk en goed kunne ...
Oei dit doet onze ook regelmatig, ik word er ook gestoord van! Laatst tot half 5 mee bezig geweest om het ‘monster’ stil te krijgen.. ik begrijp je zoo goed, mega ellende!

één jaar geleden

Reactie op Littlebeanrs

Het mag er beide zijn, dankbaarheid en klaar mee zijn!

één jaar geleden

Met verlof gaan en erachterkomen dat je werkgever je zwangerschapsverlof niet heeft geregeld. Uiteindelijk na heel wat weken zeuren zelf het uwv maar gebeld om dit in gang te laten zetten (gaat om verlof tijdens ziektewet). Daarnaast had mijn werkgever me wél onterecht hersteld gemeld, m.i.v. de 18e. Gelukkig heel vriendelijke vrouw van UWV aan de lijn die zei dat die melding onmiddelijk moest worden ingetrokken en me hielp met de aanvraag. Echt, ik kon wel janken, en dat deed ik ook. Hier wil je niet mee bezig zijn in je verlof!!! En mijn man deed er wat mij betreft veel te luchtig over dus voelde mij alleen maar meer onbegrepen en machteloos! Echt mijn hele dag is vergald! Zo dat is eruit😩

één jaar geleden

Reactie op APL92

Oei dit doet onze ook regelmatig, ik word er ook gestoord van! Laatst tot h ...
Oooh wat naar!! Ook niet echt iets gevonden om haar stil te krijgen dus?

één jaar geleden

Reactie op APL92

Met verlof gaan en erachterkomen dat je werkgever je zwangerschapsverlof ni ...
Ooooh wat een ellende!! Nou ik snap wel dat je daar niet blij van wordt.. heb je gewoon ook geen zin in je verlof, om je daar druk over te hoeven maken! Je wilt gewoon schoonmaken, nestelen en chillen.. geen gezeik!

één jaar geleden

Reactie op ldcp

Oooh wat naar!! Ook niet echt iets gevonden om haar stil te krijgen dus?
Bij ons is het een hij🙈👶 Maar nee, helaas niet echt iets, ook maar een beetje mee lopen wiegen. Het lijkt erop dat hij met grof geweld ruimte maakt. Wat ik doe is dan “gewoon” tot in de middag slapen maar ja dan is wel het ritme om zeep. Ik weet niet of jij dat al kan ivm verlof?

één jaar geleden

Reactie op Zonnetje1989

Ooooh wat een ellende!! Nou ik snap wel dat je daar niet blij van wordt.. h ...
Nou precies dat, het haalt me echt uit mijn cocon🤰

één jaar geleden

Baby 1: nul striae Baby 2: een enkel klein streepje Baby 3: striae over hele buik, bovenbenen en billen. Moet daar dan toch een beetje van huilen😭

één jaar geleden

Net griep gehad, 4 dagen hersteld, naar diploma uitreiking van mijn broertje geweest en weer opnieuw aan de beurt😩 Heerlijk, zo’n lage weerstand. Vannacht ook nog eens forse indalingsweeën gehad terwijl ik me al niet lekker voelde. Verder voel ik de kleine gelukkig nog en is mijn bloeddruk netjes, maar fijn is het niet

één jaar geleden

Lichamelijk ben ik zo klaar met zwanger zijn! M’n hele rug is helemaal naar de klote, moest net niezen… mijn god, overal pijn 🥴 maagzuur bijna heel de dag door, druk op m’n borst. Maar mentaal nog niet helemaal klaar voor de newborn fase. Ben nu 35+5, en m’n dochter kwam met 41+2 pas dus waarschijnlijk heb ik nog even. Ohh en nog iemand last van een beknelde zenuw richting een been? Zo’n raar en akelig gevoel.

één jaar geleden

Ik slaap de afgelopen weken echt maar iets vab 3/4 uurtjes per nacht en ik weet hoe belangrijk het is om je energie te hebben voor de bevalling, maar het lukt me niet om meer te slapen ook al ben ik doodmoe😪

één jaar geleden

Mijn peuter van 2 is deze week heel lief geweest bij mijn schoonmoeder en de opvang.. heel goed geluisterd. Vanochtend doe ik smeerkaas op haar brood in plaats van normale kaas en word ik uit het niets keihard geslagen 😱 altijd de grens opzoeken bij mij.. en dan rustig blijven ondanks de hormonen