1673 Reacties
één jaar geleden
Reactie op APL92
Net griep gehad, 4 dagen hersteld, naar diploma uitreiking van mijn broertj ...
Oh same zo balen. Ik was nog enigszins ziek tijdens ons geregistreerd partnerschap afgelopen maandag maar dacht/hoopte dat ik er wel bijna door was. Maar loop nu nog te snotteren en hoesten. Zo zeer aan de ribben en rug en vervelend nóg meer druk op de bekken bodem … 🙈
één jaar geleden
Lichamelijk ben ik zo klaar met zwanger zijn! M’n hele rug is helemaal naar ...
Ik zou je tegen de maagzuur echt omeprazol of iig een maagbeschermer aanraden. Uiteraard in overleg met je verloskundige, maar ik had ook hele erge maagzuur en sinds ik een maagbeschermer slik nergens meer last van!
één jaar geleden
Reactie op Sunflower1989
Ik zou je tegen de maagzuur echt omeprazol of iig een maagbeschermer aanrad ...
Ik ook!
één jaar geleden
Reactie op Babyvlie
Oh dat van die been wat ‘fijn’ om dat terug te lezen bij iemand. Zo apart g ...
Ja heel vaag gevoel hè? Kan niks kwaad zei m’n vk, en je kan er niks aan doen helaas 🥲
één jaar geleden
Ja heel vaag gevoel hè? Kan niks kwaad zei m’n vk, en je kan er niks aan do ...
Ik heb standaard dat die zenuw in de bil wat afgekneld is door een hernia. Hierdoor bij kou heel snel kramp in de hamstring of kuit en als ik niet goed zit of lig en dan opsta, voelt het alsof de knie helemaal gedraaid zit... geen idee of jullie dat ook ervaren.
één jaar geleden
Ik heb standaard dat die zenuw in de bil wat afgekneld is door een hernia. ...
Oh jeetje, dat lijkt me helemaal akelig!
Bij mij is het meer een soort jeukende pijnscheut die door m’n been schiet en ga dan voor m’n gevoel “door m’n hoeven”. Had het eerst alleen met staan/lopen en nu heel soms als ik zit of lig. Maar nooit dat er m’n knie niet goed staat.
Een hernia, vooral tijdens een zwangerschap, lijkt mij wel echt intens!
één jaar geleden
Oh jeetje, dat lijkt me helemaal akelig!
Bij mij is het meer een soort jeu ...
Klinkt als een beknelde zenuw door iets.
Hernia heb ik al wat jaren. Alleen als het weer kouder wordt heb ik er wat last van (kramp in mijn been en soms wat spierpijn in de rug). Het is steeds minder heftig en heb er steeds minder vaak last van (begin: 4 maanden aan 1 stuk, jaar erop 4x een week-anderhalve week (door het weer) en daarna 2x per jaar een week, plus af en toe heftige kramp in de hamstring - waar ik dan huilend wakker van word). Er is een reden waarom opereren niet meer standaard is bij een hernia, je lichaam kan zelf ook veel herstellen. Van de zenuwbaan die bij mij in het begin helemaal verdoofd was door de beknelling, heb ik 6 jaar later alleen nog maar spiertrekkingen in mijn kuit door weinig gevoel daar.
één jaar geleden
Hernia heb ik al wat jaren. Alleen ...
*af en toe = af en aan
één jaar geleden
Hernia heb ik al wat jaren. Alleen ...
Dat “iets” is hier waarschijnlijk een zeer bewegelijke baby die lekker laag ligt 🤪
Fijn dat het in die jaren de pijn wel is afgenomen. Ik heb ook dat ik met kouder weer m’n ouder rugpijn soms weer voel. Hopelijk voor je is het over een jaar weer minder en uiteindelijk helemaal weg! Het lichaam kan sommige dingen echt wel goed herstellen, al duurt het soms lang.
één jaar geleden
Merken jullie ook dat bepaalde kwaaltjes weer toenemen? Zo krijg ik sinds een paar dagen weer een misselijk gevoel bij honger en merk dat ik ineens veel meer last van maagzuur heb dan voorheen. Waarbij ik eerst aan 2/3 Rennies op een dag voldoende had, heb ik er nu echt meer nodig.
één jaar geleden
Reactie op ldcp
Hier precies hetzelfde! Ik voel me vooral misselijk nadat ik wat gegeten he ...
Ohjaa, dat herken ik ook indd. Vind het zo bijzonder dat dit in zo'n laatste fase ineens op komt spelen. Ik ben overigens 38 weken, en jij?
één jaar geleden
Reactie op Koffiemetmelk
Merken jullie ook dat bepaalde kwaaltjes weer toenemen? Zo krijg ik sinds e ...
Ja same here, juist misselijk als ik nog niet heb gegeten soms ook overgeven als ik niet snel genoeg iets eet. Net als in het begin. En maagzuur ook weer erger, maar kleine ligt ook nog steeds heel hoog. Nu 36+5.
één jaar geleden
Reactie op kimmetje03
Ik slaap de afgelopen weken echt maar iets vab 3/4 uurtjes per nacht en ik ...
Heel herkenbaar. Als ik 8 uur slaap op een dag wil krijgen moet ik daarvoor de hele dag en nacht liggen en dan wil het met dutjes van een uur per keer en dan weer twee uur wakker.. Heeft een mens ook geen tijd voor/zin in.. puur de nachten slaap ik ook maar 4 uur. Echt huilen met de pet op😪
één jaar geleden
Waardeloze schoonfamillie die maar 3x vroeg hoe het gaat, uiteindelijk hebben mn vriendinnen me verrast met een babyshower, zonder enige famillie erbij en ik vond dat echt geweldig. Ze namen ook superveel kadeaus mee. Lekker in hun gezicht gedrukt op fb. Sukkels.