1674 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Nalacat1988

Waardeloze schoonfamillie die maar 3x vroeg hoe het gaat, uiteindelijk hebb ...
Klinkt wederzijds heel liefdevol inderdaad.

één jaar geleden

Reactie op Riso

Klinkt wederzijds heel liefdevol inderdaad.
Ach, soms moet je sommige mensen niet zoveel aandacht schenken en je meer richten tot de mensen die je wel zien staan, was een superleuke babyshower, ze hadden het niet beter kunnen maken 🥰

één jaar geleden

Reactie op Nalacat1988

Waardeloze schoonfamillie die maar 3x vroeg hoe het gaat, uiteindelijk hebb ...
Ik heb een schoonzus die het nog nooit gevraagd heeft 😉 ze kwam zelfs onlangs met het leugen verhaal om aandacht dat ze meerdere tweelingzwangerschappen heeft gehad. Me andere schoonzus heeft t miss 2x gevraagd ofzo en zelfs mijn eigen zusje vraagd t eigenlijk niet. Zal de tijd wel zijn dat mensen meer met zichzelf bezig zijn

één jaar geleden

Reactie op valeriebrian

Ik heb een schoonzus die het nog nooit gevraagd heeft 😉 ze kwam zelfs onla ...
Naar is dat he, niet eens uit beleefdheid. Heb er ook zo eentje, wel meerdere malen op haar kinderen moeten passen 🤡

één jaar geleden

Reactie op Nalacat1988

Naar is dat he, niet eens uit beleefdheid. Heb er ook zo eentje, wel meerde ...
Ohja de eerste waar ik t over had probeert mijn man te dwingen haar zoon ook zo leuk te vinden als zijn oudste neefje. Die is inmiddels 13 en hele andere situatie. Als tie zit zet ze m gelijk bij m op schoot terwijl beide daar geen behoefte aan hebben. Zelf altijd kados aannemen maar werkelijk nog nooit iets geven, alleen alles opvreten. Echt triest.. Heb ook geen behoefte aan haar als ik net bevallen ben. Gelukkig woont ze ver voor ons en verwachten we niet dat ze snel komt

één jaar geleden

Reactie op valeriebrian

Ohja de eerste waar ik t over had probeert mijn man te dwingen haar zoon oo ...
Oh bah zeg, alles gaat alleen om haar. Ik heb haar en haar kinderen echt superleuke kadootjes gegeven, zelfs moeite gedaan om het leuk te verpakken met was stempels. Ik kreeg een kadokaart van haar en nog een kadokaart van dr moeder op mijn verjaardag. Gaat echt helemaal nergens over. Echt zero effort.

één jaar geleden

Reactie op Nalacat1988

Oh bah zeg, alles gaat alleen om haar. Ik heb haar en haar kinderen echt su ...
Precies. Echt walgelijk bah bah

één jaar geleden

Met 37 weken was mijn energieniveau al lekker laag (en mijn nesteldrang to do list nog niet af!), wordt m'n dochter van 2,5 ziek... één grote snottebel. Dat wordt lekker een weekje niet slapen...

één jaar geleden

Aaarrrggh ik ben zooo moe! Maar ik kan gewoon niet slapen 😭 kan geen houding meer vinden, niks ligt lekker! Blijf maar draaien en dat is nogal een opgave 😅 Met deken (laken) is te warm, zonder te koud... En m'n vriend ligt keihard te snurken!

één jaar geleden

Reactie op Sunflower1989

Aaarrrggh ik ben zooo moe! Maar ik kan gewoon niet slapen 😭 kan geen houdi ...
Ah nee ik heb dit ook 😭 En dan wakker liggen tot 3u ofzo en van uitputting op de verkeerde zij in slaap vallen om dan een uur later wakker te worden van een pijntje of zuurstof gebrek en begint het hele gezeik opnieuw 😮‍💨

één jaar geleden

Ik zit hier ook weer voor de zoveelste keer beneden om 2 uur klaarwakker maar een kop thee te drinken want ja je moet wat. Tussen 11 u en nu al 6x geplast en geen enkele houding ligt lekker. Mijn vriend lag heerlijk te slapen en ik kan alleen maar denken: hoe ga ik deze nacht weer doorkomen. En alle nachten hierna. Ik heb inmiddels een hekel gekregen aan nachten en ik ben wel moe, maar slapen ho maar

één jaar geleden

Reactie op metalharpey

Ah nee ik heb dit ook 😭 En dan wakker liggen tot 3u ofzo en van uitputting ...
Om moedeloos van te worden he😪

één jaar geleden

Pfff sterkte dames.. ik heb al langer last van maagzuur maar vannacht is het zooo extreem, het trekt met geen mogelijkheid weg en helaas geen rennies ofzo in huis, ga het morgen maar direct halen😭 iemand nog gouden tips?

één jaar geleden

Reactie op Happy sunshine

Pfff sterkte dames.. ik heb al langer last van maagzuur maar vannacht is he ...
Koude melk helpt mij eventjes

één jaar geleden

Pff hier deze nacht ook oefenweeën en een man die snurkt. De nachten zijn echt verschrikkelijk 😫

één jaar geleden

Ik zit hier ook weer beneden met een glas melk en een banaan. Vorige keer hielp mij dat wel weer om terug in slaap te komen. Snap dat niet, zo moe zijn maar toch na 2.45 uur week klaar wakker worden voor t plassen. Gelukkig gaat m’n dochter naar de opvang dus ik kan straks weer uitslapen hopelijk.

één jaar geleden

Pfff same here... wat een ellende dat slapen! Zo moe, maar toch lukt het niet. Al sinds 28 weken, slopend! Nu ook nog enorm zenuwachtig voor de afspraak bij de gynaecoloog straks, voor eventueel een versie..😵‍💫

één jaar geleden

Hier ook veel wakker geweest vannacht 😭 en m’n dochter van 20 maanden ligt ook al 20 min met haar ogen open in bed… Gelukkig gaat ze straks naar oma, maar dat is “pas” om half 10. Als m’n vriend nog één keer zegt “maar je lag er vroeg in” (sliep voor 22:00) of “je kan overdag slapen” dan ga ik gillen! Ik wil ‘s nachts slapen!!

één jaar geleden

Dag dames, vannacht 2,5 uurtjes geslapen. Het waren er eerst nog 3 a 4 en met geluk 5, maar het wordt steeds gekker. Ik heb een afspraak gemaakt met de huisarts en kan daar gelukkig vandaag nog terecht, want ik zie niet hoe ik dit nog 5 weken + kraamtijd ga overleven. Voor mijn gevoel een onmogelijke opgave.

één jaar geleden

Reactie op Happy sunshine

Pfff sterkte dames.. ik heb al langer last van maagzuur maar vannacht is he ...
Ik zou je echt Omeprazol aanraden! Kan via je huisarts of VK. Het is een maagbeschermer die de aanmaak van maagzuur remt. Ik was eerst wat huiverig want ik had ook echt heel veel last van maagzuur, maar sinds ik dit slik nergens meer last van! Echt een verademing!