1639 Reacties

één jaar geleden

Aaah kak, maanden goed gegaan en nu toch weer verkouden geworden

één jaar geleden

Als anderen vertellen dat ze nergens last van hadden/hebben tijdens hun zwa ...
Precies dit….

één jaar geleden

Reactie op Mom23

Precies dit….
Hahah Ja dit heb ik ook. Een vriendin is zwanger met 0 klachten en voelt zich fantastisch! Ik wil dat ook, maar ik heb het nog niemand verteld dus kan dat ook niet eens hardop zeggen 😅

één jaar geleden

Zit in een emotionele rollercoaster🥲🥲🥲 vind wachten tot de volgende echo echt een ramp… heb over een week de 13wkn onderzoek pfff ik wordt nu onrustig en wil weten of alles nog klopt…. Zo lastig dit, vind helemaal niks aan nog zo op deze manier met die onzekerheid 🥹 maar ben wel enorm blij dat ik zwanger ben natuurlijk.. maar wauw wat heb ik dit onderschat zeg, die onzekerheid enzoo.. gelukkig was de termijnecho goed☺️❤️

één jaar geleden

Ohhh wat ben ik blij met deze topic, ik moet echt eventjes van me afschrijven… Ik vind letterlijk ALLES irritant, en dan met name mijn vriend, collega’s en cliënten (jonge mensen met dementie)… Ik kan ze gewoon niet normaal aankijken, alles wat ze doen vind ik stom, de grapjes die ze normaal maken vond ik ook wel leuk en nu denk ik ben ik bij de basisschool ofzo? Mijn vriend zegt steeds: nu kan het nog, dus nu kan hij nog op een doordeweekse dinsdag naar de kroeg en straks als de kleine er is niet meer… Wat een mentaliteit denk ik dan, VRESELIJK! Ik wil ook gewoon niet werken, gewoon GEEN zin in.. Wil lekker thuis zijn, slapen wanneer ik wil, eten wanneer ik wil,.. Zijn er dames die dit herkennen.. Please zeg me dat ik niet de enige ben😲🙈

één jaar geleden

Reactie op ssssc__#

Zit in een emotionele rollercoaster🥲🥲🥲 vind wachten tot de volgende echo ...
Dan vooral vertrouwen op jouw lichaam, en de kleine die daarin groeit! Onzeker zijn is alleen maar slecht voor jullie allebei.. Hoe moeilijk het ook is! Succes!!

één jaar geleden

Ik zeur vooral omdat ik bepaalde dingen niet mag ben gestopt met roken mag geen lekker broodje filet americain of zacht eitje en kan de aankomende feestjes niet eens een drankje doen. Misselijk ben ik af en toe s’ochtends maar niet dat het eruit komt dus daar mag ik blij om zijn. Baal ook dat mn broeken al niet meer passen met 9 weken, kijk uit naar volgende week dan heb ik de termijnecho en mag ik het van mezelf aan iedereen vertellen haha dan hoef ik ook niet meer mijn buik in te houden 😅. Oja dit is mijn 2e zwangerschap maar totaaaaal anders heb ook zo’n honger de hele dag door en vreet alles wat los en vast zit 😂 mijn lunch was vandaag 10 kaasloempia’s oh oh 🤭

één jaar geleden

Reactie op lauhof

Ik zeur vooral omdat ik bepaalde dingen niet mag ben gestopt met roken mag ...
Oef ja al die dingen die je niet mag… Ik ben ook zwanger van de 2e en de buik groeit nu zo hard! Inmiddels 13 weken. Mijn man heeft in mijn kraamweek van de eerste de hele koelkast volgestouwd met carpaccio en me die hele week alles voorgeschoteld wat ik maar wilde😂 Hij zei al deze keer: in oktober zorg ik dat de koelkast weer vol ligt😂 We gaan dan ook lekker uit eten als de baby er is. Ik houd zooo van lekker eten… sushi, biefstuk, carpaccio, lamsboutjes, garnalen, pfff echt even afzien nu. Maargoed. Het is maar 9 maanden en dan kan het weer. Maar ik klaag er ook om hoor🙃

één jaar geleden

Reactie op Faysel

Oef ja al die dingen die je niet mag… Ik ben ook zwanger van de 2e en de bu ...
Hahaha! Zo herkenbaar! Heerlijk om al die dingen straks weer te mogen:) en dan ook vooral in de kraamweek. Liefst de dag na de bevalling al🤣

één jaar geleden

Reactie op Faysel

Oef ja al die dingen die je niet mag… Ik ben ook zwanger van de 2e en de bu ...
Precies dit. We hebben ook zelf en een vriendengroep waarin veel wordt gebbq't met elkaar, met lekkere borreltjes erbij. Dus zie nu al op tegen de zomer haha.

één jaar geleden

Reactie op lauhof

Ik zeur vooral omdat ik bepaalde dingen niet mag ben gestopt met roken mag ...
Als je normaal van een broodje filet American houdt met een gekookt eitje, dan kan je echt de vegetarische variant proberen. De combinatie van die 2 zorgt ervoor dat de vegetarische filet bijna echt smaakt 😄 zonder het eitje vind ik de filet echt tegen vallen.

één jaar geleden

Reactie op SuzanC

Precies dit. We hebben ook zelf en een vriendengroep waarin veel wordt geb ...
Ja pff echt he. Ik moet zeggen dat ik voor dat soort situaties dan voor mezelf gewoon uitzoek wat ik wél mag en daar dan ook geen rem op plaats van hoeveel ik ervan eet of drink. Toen ik zwanger was van mijn dochter heel veel radler 0.0 gedronken. Ik ben geen alcohol drinker maar vond het voor de zomer uitjes wel heerlijk. Was een prima oplossing zo. Qua eten misschien net een luxere vlees soort die ik dan wel mocht waar iedereen anders dan vanaf bleef😂

één jaar geleden

Oooh meiden zijn jullie ook zo vreselijk moe heel de dag? 9+5 hier maar het lijkt met de dag erger te worden😔 Gister een vervelende man die dacht voor mijn neus een broodje filet te kunnen eten, nou toen was ik helemaal klaar 🤣🤬 Heb vanochtend dus even vega filet american voor hem gehaald, eetsmakelijk schat. Neehoor zo’n heks ben ik ook weer niet maar kon hem gisteren even vervloeken met z’n Italiaanse bol met filet 🤤🤣

één jaar geleden

Reactie op Eberg97

Oooh meiden zijn jullie ook zo vreselijk moe heel de dag? 9+5 hier maar het ...
Wat een rotzak haha Die van mij, droge worst… ohja dat mag jij niet hè… pffff 😐 De vegetarische filet americain van de vegetarische slager (in die kleine bolletjes) is hardstikke lekker trouwens ;) Ik vind die lekkerder dan echte ben nooit meer terug gegaan 😄

één jaar geleden

Ik was maandag op het werk en er waren meerdere collega's aan het hoesten/kuchen/snotteren...😤 nu ben ik sinds woensdagavond ook ziek... ik was net van de misselijkheid af 😭

één jaar geleden

Ik was maandag op het werk en er waren meerdere collega's aan het hoesten/k ...
Uegh irritant!! Ik kan me er ook aan storen als mijn klanten ziek op hun afspraak komen. Je weerstand als zwangere is gewoon echt lager!

één jaar geleden

Pfff ik word niet goed van eten. Vast voedsel komt er of uit of ik ben 2 uur lang aan het kokhalzen. Enige wat binnen blijft is zuivel en maaltijd shakes. Ben er nu al klaar mee🫥🤢

één jaar geleden

Even klagen: We hebben een verjaardag van een vriendin en zij stuurt in de groepsapp wat iedereen wilt drinken. Wat ik overigens niet begrijp want ze weet wat iedereen graag drinkt maargoed blijkbaar moest ze t vragen vanwege de boodschappen. Dus ik reageer op iemand anders antwoord van : oh je hoeft ook voor mij niks extra’s te halen ik lust alles. (Ze weet dat ik gestopt ben met alcohol vanwege kinderwens) daarop reageert ze op mij: oh wil je ook wijn? Daar reageer ik niet op. Achteraf heb ik weer spijt dat ik dit geantwoord heb. Maarja ik had ook geen zin om te zeggen: ik drink niet want ik was sowieso gewoon geïrriteerd vanwege die hele vraag! . Ene kant wilde ik ze ook op een verkeerd spoor zetten want we wilde het op de verjaardag kenbaar maken dat we dus zwanger zijn. Maar ik denk dan pff je weet toch dat ik niet drink, waarom vraag je het toch?

één jaar geleden

Morgenavond een echo om baby te checken en de spanning loopt alweer gigantisch op. Doet ie het nog wel? Wat als hij het niet meer doet? Baal hier zo van, wilde dat ik meer op mijn lichaam durfde te vertrouwen.

één jaar geleden

Echt alles is k*t vandaag 😂 iedereen irriteert me, mn huis irriteert me, echt alles. En die vermoeidheid vandaag, jezus. En zorgen over de baby pfff , volgende week echo. Elke keer krijg ik dan weer spanning als t dichterbij komt 😩