1658 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jool88

Ben er zo zat van dat het lopen nu zo moeizaam gaat in m'n derde trimester. ...
Poef heb ik dus ook! Ik loop echt zo sloom nu en nog steeds blijft het zwaar. Lang wandelen gaat ook niet meer. Vooral niet nu de kleine is ingedaald. Zelfs op de fiets stappen wordt steeds moeilijker merk ik nu al. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat niet zo pittig. 😅

één jaar geleden

Ik hebde afgelopen twee weken steeds zo'n last van maagzuur ongeveer een uur na het eten. Als ik dan even 10 minuten tot een half uurtje achterover hang en weer overeind kom, laat ik van die asociaal harde boeren. Morgen maar even een plannetje maken met voedingsmiddelen die ik beter kan laten staan om het boeren te verminderen 😅

één jaar geleden

Ok nou ik had me toch een weekend … Vrijdag begon de ellende, mijn vrije dag met de peuter die uit het niets heel hard moest spugen. Ik kan zo slecht tegen geuren hè, dus ik was de rest vd dag misselijk… Maar we waren ook net lekker bezig met zindelijkheidstraining… Laat ik zeggen dat ik 4x heb gedweild… En kind natuurlijk totaal niet fit aka heel veel dwarse peuter drama’s… Die nacht had ze ook nog een ontplofte poepluier. De een deed het bad, de ander het bed… Afgelopen nacht is het virus overgenomen door m’n vriend. Die maakte met kotsen zoveel geluid dat de peuter tot 3x wakker werd en om 5.30 echt niet meer kon slapen… En vriendlief is doodziek dus heb de hele dag alles alleen gedaan terwijl hij boven in bed lag, als toetje ook nog door m’n rug gegaan waardoor ik nu echt amper kan lopen of rechtop staan… FML…

één jaar geleden

Ff klagen dat het nu toch wel zwaar begint te worden! Ik ben nu 30 weken zwanger en echt... Dingen als traplopen, de was doen, op de grond spelen met m'n dochter (of vooral het weer overeind komen 😅) en eigenlijk wandelen opzich ook al.... M'n lijf voelt zwaar en stijf!! Nog +-10 weken tot de bevalling - als het goed is - klinkt op deze manier nog wel heel lang!

één jaar geleden

Reactie op Sunflower1989

Ff klagen dat het nu toch wel zwaar begint te worden! Ik ben nu 30 weken zw ...
Ik klaag lekker met je mee hierover! Begint idd zwaar te worden. Vandaag waren de bewegingen van de baby zo pijnlijk onderin mijn buik en dat drukt hij ook nog tegen een zenuw aan wat steeds door mn been schiet. Heb zoveel last gehad dat ik einde vd dag helemaal uitgeput was en ff ben gaan slapen. Ik hoop dat het te maken had met dat de vk hard heeft zitten drukken onderin de buik om te voelen of hij met zijn hoofdje omlaag ligt.. want dit kan ik niet hebben op mijn werk 🥲 na deze week hoef ik iig gelukkig nog maar de laatste 4 weekjes 2 dagen te werken.. de maandag en donderdag. Mooi verdeeld 😊 en het slapen wordt trouwens ook steeds minder.. volgens samsung health haal ik nog mooie slaapscores, maar dikke vinger 🤣 dacht het dus niet. M'n moeder kon het gisteren ook al aan mij zien dat ik er slecht uit zie door de waardeloze nachten

één jaar geleden

Elke keer als ik ergens naar toe wandel, al is het nog geen 3 minuten krijg ik al harde buiken. Hebben meerdere dit? Daarnaast ook nog eens die druk beneden, lopen als een penguin met de snelheid van een slak. Ergens naar toe of even winkelen zit er ook niet meer in. Bekkenpijn komt weet om de hoek kijken. In de middag willen slapen, door het slechte slapen snachts, maar niet in slaap kunnen vallen. En dan me ook de laatste 2 weken zo verschrikkelijk down voelen, elke dag huilen. Ben er wel klaar mee. 🥲

één jaar geleden

En zodra ik opsta, gelijk naar de wc moeten

één jaar geleden

Pfff net als je hebt bedankt dat het eindelijk wel in toegestaan om de babywasjes te gaan draaien met 31 weken heeft de wasmachine het begeven😭😭

één jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Ik juist zodra ik lig 🤣 Beide vreselijk hahaha

één jaar geleden

Reactie op Elise25

Pfff net als je hebt bedankt dat het eindelijk wel in toegestaan om de baby ...
Oooh ellendig he! Hier pas geleden de droger. Maar positieve draai aan deze ellende: je kunt straks de baby wasjes in een mooie schone wasmachine draaien 😋

één jaar geleden

Reactie op Zonnetje1989

Oooh ellendig he! Hier pas geleden de droger. Maar positieve draai aan deze ...
Vorige maand hadden we helaas ook al de droger, dus dan gaat de spaarpot ineens hard achteruit. Niet normaal hoe duur ze zijn.. Maar goed om het inderdaad van een positieve kant te bekijken hahah

één jaar geleden

Reactie op Elise25

Vorige maand hadden we helaas ook al de droger, dus dan gaat de spaarpot in ...
Och dan is het wel dubbel zuur inderdaad 😭

één jaar geleden

Oh wat een k..dag. Eerst 30 min geworsteld met een peuter die niet wilde aankleden, tandenpoetsen en luisteren. Met moeite in de houdgreep gehouden en naar beneden getild. Op werk waren er allerlei apparaten die niet naar behoren werkte en tot slot toen ik eindelijk thuis kwam, sloeg ik de autodeur dicht met mijn vinger er tussen. Super chille dag en extra pijn in mijn bekken. Oja ik sta op de wachtlijst (plek 4!!) om bij de bekkembodemfysio terecht te kunnen. Tegen die tijd ben ik al bevallen🤣

één jaar geleden

Reactie op Jala87

Oh wat een k..dag. Eerst 30 min geworsteld met een peuter die niet wilde aa ...
Niet nog een andere bekkenbodem fysio in de buurt?

één jaar geleden

Reactie op kimmetje03

En zodra ik op bed ga liggen ook. Zeker 4-5x per nacht plassen😵

één jaar geleden

Reactie op DaphneA

En zodra ik op bed ga liggen ook. Zeker 4-5x per nacht plassen😵
Ja verschrikkelijk, elke 20 min pff

één jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Ja verschrikkelijk, elke 20 min pff
En dan wel goed uitplassen he.. Anders verlies je nog een paar druppels met opstaan🤦‍♀️🤣 Nog even volhouden!!!

één jaar geleden

Moe zijn, bijna met verlof kunnen. Vriendlief heeft voorbereidingen voor het nieuwe voetbalseizoen. Ikzelf merk dat het werken echt zwaar wordt en wil vandaag alleen maar huilen. Gezeik met collega waar ik dan denk, ben jij diegene met hormonen of ben ik het? En dan thuis komen, zit ik eindelijk rustig op de bank, krijg ik 100x de vraag wat is er, wat is er, wat is er? Van vriendlief. Flikker op laat me even op de bank zitten ipv dat ik jou ook moet entertainen en hier thuis mag ik gepijnigd kijken omdat die fucking buik zwaar wordt en banden zeer. Moet ik dat echt voor de 100ste keer uitleggen...

één jaar geleden

Niet nog een andere bekkenbodem fysio in de buurt?
Jawel, maar ik vind haar niet leuk🤣

één jaar geleden

Reactie op Jala87

Jawel, maar ik vind haar niet leuk🤣
Ahw 🥲