21 Reacties

15 dagen geleden

Super grappig, voor ons is de conclusie juist anders 😂. Hema valt klein, zeeman groot. C en a idd klein

15 dagen geleden

Ik heb bij de oudste geleerd altijd even de reservekleding waarvan ik weet hoe het past die in mijn luiertas zit ertegenaan te houden. Heb het idee dat het zelfs per merk en kledingstuk kan verschillen

15 dagen geleden

Ik vind hema niet groot vallen, H&M wel😅 zeeman idd klein.

15 dagen geleden

Huh? Hema valt juist kei klein 🤣🤣 Daar zit mijn zoontje al in maat 80. Hema is veel te smal voor hem. H&M past juist prima bij hem

15 dagen geleden

H&m valt juist groot🙈 Zeeman en wibra klein

15 dagen geleden

- Hema groot - C&a klein - Zeeman klein - Wibra snel klein door veel aandoen. - Prenatal goed - Name it goed - Zara klein - mango klein - Noppies klein - Merk Next (via zalando) goed -merk Freds world (via zalando) ook goed. Is mijn idee, maar misschien dat iemand anders er anders over denkt ☺️

15 dagen geleden

Reactie op mardi1985

- Hema groot - C&a klein - Zeeman klein - Wibra snel klein door veel aa ...
Hema blijft mooi en h&m lubbert sneller uit wanneer je het vaak draagt, hoewel het wel per kledingstuk verschilt bij h&m

15 dagen geleden

Ik vind Hema en goed vallen, Zara groot, H&M groot, C&A veeeeeel te klein, Name it en Lil' Atelier groot (hangt denk ik van kledingstuk af). Mango heb ik deze week pas besteld dus ben benieuwd. Mijn mannetje is iets korter dan gemiddeld en een beetje chubby🥰

15 dagen geleden

Reactie op Annonu

Ik vind Hema en goed vallen, Zara groot, H&M groot, C&A veeeeeel te ...
Hangt trouwens ook van je smaak af want ik vind oversized jongens kleding helemaal geweldig...

15 dagen geleden

Reactie op AnkeTijsen

Ik heb bij de oudste geleerd altijd even de reservekleding waarvan ik weet ...
Precies dit. Maar als je de kaartjes eraan laat mag je toch ruilen 🤷‍♀️

15 dagen geleden

Ik vind HEMA juist smal vallen vooral bij de benen🫣

15 dagen geleden

Reactie op Tammie55555

Super grappig, voor ons is de conclusie juist anders 😂. Hema valt klein, z ...
Ligt misschien ook aan de bouw van je kindje. Mijn zoontje heeft een lekker spekkie, maar is niet extra lang. Hierdoor knellen broekjes en shirtjes wat eerder dan wanneer hij wat smaller zou zijn

15 dagen geleden

Reactie op AnkeTijsen

Ik heb bij de oudste geleerd altijd even de reservekleding waarvan ik weet ...
Oeh. Goed idee!

15 dagen geleden

Reactie op metalharpey

Precies dit. Maar als je de kaartjes eraan laat mag je toch ruilen 🤷‍♀️
Dat kan ook, maar dan moet je de tijd weer vinden om terug te gaan, die bespaar ik me liever.

15 dagen geleden

Reactie op Frummel1991

Ligt misschien ook aan de bouw van je kindje. Mijn zoontje heeft een lekker ...
Ons meisje is dik en lang dus dat is het misschien haha

15 dagen geleden

Reactie op AnkeTijsen

Dat kan ook, maar dan moet je de tijd weer vinden om terug te gaan, die b ...
Ik koop veel via Vinted en dan kan je het niet ruilen of terugbrengen

15 dagen geleden

Ik vind Zeeman over het algemeen juist groot vallen. En dat terwijl ik een lang kind heb. Hema krimpt heel snel in de was heb ik het idee, dus ik koop vrijwel altijd een maat groter.

15 dagen geleden

Ik vind er geen peil op te trekken eigenlijk. Ik heb bijv. rompers van de Hema die zo ongeveer vierkant zijn (breed & kort) en rompers die juist heel lang zijn. Ik let dus vooral op het model van kleding en minder op het merk.

15 dagen geleden

Ik vind Hema discutabel.. Onze zoon is 74cm lang en draagt de 62/68 rompers van Hema nog met gemak, maar alle truien van de Hema (in de goede maat) zijn veeel te breed en kort 🤷🏻‍♀️ Alsof die helemaal uit verband zijn. Misschien goed om even te bedenken of we met 'te klein' bedoelen dat het 'te kort' of 'te smal' is. Ik vind daar nogal verschil in zitten.

9 dagen geleden

Hoe valt TerStal?