1067 Reacties

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

Topic 3 alweer kletskousen

2 jaar geleden

Wat zijn jullie favoriete baby-apps? Ik heb de Oei, ik groei. app voor sprongetjes en Baby+ maar ik mis toch nog iets. Jullie tips?

2 jaar geleden

Reactie op Liese2023

Topic 3 alweer kletskousen
Over kletsen gesproken. Hoe snel hadden jullie na de bevalling weer ontlasting? Hoewel mij gezegd werd dat dat wel 4 tot 5 dagen kon gaan duren, was het tot mijn grote verbazing nog dezelfde dag van de bevalling net na de opstart van de kraamzorg.

2 jaar geleden

Joejoe dames , Ik was even een paar dagen offline na de heftige spoed keizersnede… ondertussen is mijn kleintje 5 dagen oud ( maandag avond geboren) … 2 vraagjes : Zijn er meer dames met een keizersnede in deze groep en zo ja hebben jullie ook in de avond zoveel pijn aan de wond ? En mijn 2e vraag is .. vandaag en gisteren heeft mijn menneke zoveel krampjes en zoveel gehuild .. andere die dit ook hebben? Liefs X

2 jaar geleden

Over kletsen gesproken. Hoe snel hadden jullie na de bevalling weer ontla ...
5/6 dagen dacht ik

2 jaar geleden

Ik ben zondag avond bevallen en had ook maandag middag alweer ontlasting. Bij mij ging dat dus ook erg snel 😅

2 jaar geleden

Reactie op Roosmx

Ik ben zondag avond bevallen en had ook maandag middag alweer ontlasting. B ...
Dat is idd echt snel!!

2 jaar geleden

Ik na 3 dagen en het leek wel Spinazie had nog nooit zoiets gehad ( wel keizersnede )

2 jaar geleden

Hoi dames, gisteren ben ik gestript en kwamen er al gauw weeën op gang, de hele nacht is dit doorgegaan, maar steeds 7 minuten er tussen. Wel vk gebeld en die is vandaag 3 x geweest, bleef helaas hangen op 3 cm ontsluiting en m’n weeën zakten af. Lig nu in ziekenhuis en morgen inleiden, met vliezen breken en weeën opwekkers. Stiekem hoop ik dat het vannacht nog op gang komt, maar het rommelt al dagen, ben erg moe, vandaar de keuze om te laten inleiden, nu maar gauw slapen!

2 jaar geleden

Reactie op Maximex95

Hoi dames, gisteren ben ik gestript en kwamen er al gauw weeën op gang, de ...
Ik heb er zowat een hele dag over gedaan om van 4 naar 6,5 te gaan en vervolgens in drie kwartier naar 9en toen bijna direct naar 10. Ga voor een ruggenprik!

2 jaar geleden

Reactie op Maximex95

Hoi dames, gisteren ben ik gestript en kwamen er al gauw weeën op gang, de ...
Succes!! Ik had vanmiddag 3 cm ontsluiting en ben gestript. Nog steeds onregelmatige weeën helaas dus bij mij zet het ook niet door

2 jaar geleden

Nou.. bij mij was het idd ook alweer na een dag ontlasting hoor. Ik had t ook nooit zo snel gedacht. Hoe zit het met jullie bloedverlies? Als we dan toch aan t kletsen zijn🙃 Kleine man is nu 3 weken oud. Ik heb nog wel wat bloedverlies, maar het is zeg maar de hoeveelheid van de einde menstruatie. Vind het best snel al zo weinig!

2 jaar geleden

En dames die nog moeten bevallen, succes!! Jullie kunnen het!!💪💪💪

2 jaar geleden

Reactie op DaphneA

Nou.. bij mij was het idd ook alweer na een dag ontlasting hoor. Ik had t o ...
Kleine meid is nu een week oud en eigenlijk sinds dag vijf heb ik bloedverlies zoals einde menstruatie. Had inderdaad ook wel verwacht dat het meer zou zijn voor een langere periode 🤭

2 jaar geleden

Reactie op DaphneA

Nu op dag 6 is het bloedverlies bij mij ook al enorm afgenomen lijkt het, al draag ik wel nog het standaard kraamverband en voor mijn gevoel lijkt het ook minder door dat grote oppervlak 😋. Ik durf het kraamverband nog niet om te wisselen omdat ik geen stolsel heb verloren en eigenlijk bang ben dat dat misschien nog komt

2 jaar geleden

Heel de nacht samen met m’n baby van 1 week oud geslapen. Hij lag in z’n eigen bedje alleen maar te woelen en te doen. Bij mij direct stil 🤫!

2 jaar geleden

Reactie op Roosmx

Nu op dag 6 is het bloedverlies bij mij ook al enorm afgenomen lijkt het, a ...
Ik heb ook geen stolsels verloren. Dat moet niet hoor. Ik heb nu kotex maandverband en het is zoveel fijner dan dat dikke maandverband.

2 jaar geleden

Reactie op frenky89

Joejoe dames , Ik was even een paar dagen offline na de heftige spoed kei ...
Hier ook flink krampjes gehad nacht, 2/3/4… ik geef borstvoeding en nu ze de borstvoedingspoep heeft zijn de krampjes stukken minder! Maar ga ook denk ik sab simplex halen.. zo sneu om haar te zien met pijn..:( Voel jij je wel al een stuk beter?

2 jaar geleden

Reactie op DaphneA

Ik ben nu 6 dg geleden bevallen en heb al bijna geen bloedverlies meer. Red het makkelijk op een dag met 1 normaal maandverbandje, ook snachts