1010 Reacties

één jaar geleden

9 oktober uitgerekend zoals het nu lijkt, eerste keer weer zwanger na een m ...
Hier ook de 9de. 6 maart heb ik pas de eerste echo. Kan haast niet wachten 🙈 trouwens proficiat met je zwangerschap.🤰🏼

één jaar geleden

Reactie op Laura_92

Hier ook de 9de. 6 maart heb ik pas de eerste echo. Kan haast niet wachten ...
Spannend! Hoeveel weken ben je nu? Ik 5 weken en 4 dagen. Jij ook gefeliciteerd 👶🏼🤰

één jaar geleden

Dankjewel 5weken en 5 dagen 🤰🏼weet het zelf nog maar van de 7de 😇 De dokter zei de 9de oktober. Volgens mijn berekening was het de 8ste maar we zullen zien wanneer het gaat komen. Nu maar eerst proberen te genieten eh 🥰😇

één jaar geleden

Reactie op Laura_92

Dankjewel 5weken en 5 dagen 🤰🏼weet het zelf nog maar van de 7de 😇 De d ...
Leuk! Lopen dus bijna gelijk op, inderdaad de eerste echo maar even afwachten 🍀

één jaar geleden

Leuk! Lopen dus bijna gelijk op, inderdaad de eerste echo maar even afwacht ...
Ja idd tis zo spannend allemaal. En zeker het zwijgen. De vriend wil het afwachten tot de 12de 13de week.

één jaar geleden

Hier 9 oktober! Eerste kindje! 🤍 Eerst echo 21 februari met 7+1

één jaar geleden

Hier (tot nu toe) 8 oktober uitgerekend, 22-2 eerste echo. Zwanger van eerste kindje na miskraam in oktober. Dus het is nog ff heel spannend!

één jaar geleden

Leuk! Ik ben (volgens eigen berekening) hekkensluiter van deze groep. 14-10 uitgerekend van mijn tweede kindje. 8 maart pas een echo!

één jaar geleden

10-10 uitgerekend, 2e kindje, 28feb eerste echo ik kijk er enorm naar uit. Zo onwerkelijk nog nu. Af en toe beetje misselijk maar niet veel. Wel heel veel zin in zout … dus jongentje volgens de mythologie haha 😆 Onze dochter van 22 maanden gevraagd of ze een broertje zusje of hondje wou twee keer nee 1 keer ja 😂💔

één jaar geleden

Reactie op Laura_92

Ja idd tis zo spannend allemaal. En zeker het zwijgen. De vriend wil het af ...
Dat snap ik zeker! Wij hadden ook gewacht maar bij de naaste familie niet. Helaas moesten we toen ook het slechte nieuws vertellen. Nu met dit kindje wil ik bij de rest wachten tot misschien wel 15/16 weken als alles goed gaat natuurlijk.. 🥺

één jaar geleden

8 oktober hier! Ik vind het mega spannend allemaal. Heb er 9 jaar over gedaan om zwanger te worden, ben inmiddels ook 38. Uiteindelijk via icsi(2) nu voor het eerst een positieve test gehad. 21 feb de echo, en ik tel de dagen af echt 🙈 iedere keer plassen is het toch even niet ademen tot ik weer zie dat er geen bloed op mijn papiertje zit. Heb nog niet echt symptomen, denk ik. Wel erg moe, maar heb week 4 en half week 5 dan ook met een fikse griep op bed gelegen. Dus dat kan ook daar van zijn. Kortom, mega spannend allemaal ☺️

één jaar geleden

Hoi! Ik ben 8 oktober uitgerekend (volgens eigen berekening).♥️ 1e kindje, in september een miskraam gehad dus erg spannend allemaal. 23 februari de eerste echo, spannendddd! 🍀

één jaar geleden

Hier 10 oktober volgens eigen berekening uitgerekend. Wij hebben 28 februari eerste echo. Erg spannend. Dit wordt ons tweede kindje. Voor ons eerste kindje moesten we IUI traject in. En deze tweede zwangerschap was spontaan. Dus super onverwachts maar erg dankbaar en blij.

één jaar geleden

14-10 uitgerekend🫶🏻 Vind het onwijs spannend aangezien ik in oktober 2022 een miskraam heb gehad. Ik heb momenteel nog geen symptomen, en ben 5+3, is dit normaal? Ook verlies ik vanaf 4+1 elke dag licht roze afscheiding, moet ik mij weer zorgen maken?

één jaar geleden

Ik ben 13 oktober uitgerekend van ons eerste kindje❤ 3 maart de eerste echo, tel de dagen af, zo spannend! Nu 5+1 weken. Heb vooral zere tepels en wordt iedere nacht vroeg wakker en kan dan bijna niet meer in slaap komen. Daardoor wel wat vermoeid maar valt mee en ook nog bijna niet misselijk geweest. Ben benieuwd of dat de komende weken wel gaat komen. Hoop het ergens wel als bevestiging dat het goed gaat, maar kijk er natuurlijk ook niet echt naar uit😅 Wanneer begon het bij jullie?

één jaar geleden

Reactie op simoneadriana

Ik ben 13 oktober uitgerekend van ons eerste kindje❤ 3 maart de eerste echo ...
Proficiat 🥰🤰🏼 ik ben nu 5+6 ben voor 9 oktober. 6 maart eerste echo. Kan haast niet wachten vol ongeduld. Hier is het ook het eerste kindje ❤

één jaar geleden

Hoii! Vandaag 6 weken zwanger en naar eigen berekening 8 oktober uitgerekend. 25 februari eerste echo, zelf geboekt want heb 17 maart de termijnecho en dat duurt me echt véél te lang.😂 En 2 maart intake bij verloskundige. Enige constante symptoom is zere borsten en anders slapen. Ik kon altijd erg langs slapen en als ik wakker werd draaide ik me om en sliep ik verder. Nou, dat is niet meer. Gelijk klaarwakker, soms midden in de nacht. Verder voelt m'n buik af en toe alsof ik ongesteld ben maar dat is al wat minder geworden. Ben wat kortademig. Sinds gisteravond merk ik dat ik sneller jank.😁 Mijn vriend kan echt zijn mond niet houden. Ik vind het ook lastig, maar probeer het alleen mensen te vertellen met wie ik het ook zou delen als het mis zou gaan. Heb mijn beste vriendin direct gebeld. Mijn ouders direct rompertjes laten uitpakken. Had gisteren een verjaardag en heb daarom woensdag drie vriendinnen rompertjes en slabbertjes uit laten pakken. Ze waren er anders gisteren achter gekomen wanneer ik niet drink en rook.🤭 2,5 jaar geleden gestopt met de pil. Mijn cyclus deed de laatste tijd ineens gek. Wou eigenlijk deze maand een afspraak maken bij de dokter voor onderzoek of alles wel goed zat. En toen was daar ineens een positieve test.❤️

één jaar geleden

Hoi! Vandaag 5+4 weken zwanger! Wajoooo ik kan het soms nog maar amper geloven. Meteen de eerste ronde raak tegen alle verwachtingen in. Met mensen die dichtbijstaan al wel gedeeld want ik kan geen geheimen bewaren en bovendien zou ik het ook graag delen mocht het onverhoopt misgaan. En na de eerste echo op 8 maart gaan we het verder delen 😁 Weinig klachten behalve zere borsten en sneller vermoeid! Zijn er nog carnavallers onder ons? Heb al een hoop trucjes bedacht om stiekem aan de alcoholvrije biertjes te gaan 😉

één jaar geleden

Reactie op kkkkayleeee

Hier 9 oktober! Eerste kindje! 🤍 Eerst echo 21 februari met 7+1
Leuk! Zelfde uitgerekende datum. Onze eerste echo is de 20ste. Probeer hem zelfs iets naar voren te halen. Omdat ik helaas 3 dagen helder rood bloedverlies heb gehad. Gelukkig is dat nu over dus wel weer wat iets meer vertrouwen. Maar alsnog wel heel erg onzeker geworden. Fingers crossed dat alles goed is 🤞🏼🍀

één jaar geleden

Ik ben op 14-10 uitgerekend ❤️ 3 maart eerste echo!