1096 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op J84
Hoe laat gaan jullie kindjes naar bed?
Als hij bij opa/oma/opvang geweest is om 18u, dan is t een fles erin en naar bed haha. Op andere dagen tussen 19 en 20u. Ligt eraan hoelaat hij wakker is!
7 maanden geleden
Reactie op Koffiemetmelk
Ik zie wel eens bij slaaptips voorbij komen dat wanneer je baby lang wakker ...
Vannacht geen voeding gegeven. Ze werd wel een paar keer wakker maar kon haar in slaapwiegen. Geen uren meer wakker. Heerlijk! Bedank voor de tip!
7 maanden geleden
Reactie op eva123456789
Vannacht geen voeding gegeven. Ze werd wel een paar keer wakker maar kon ha ...
Graag gedaan, fijn om te horen! Ik ga hem voor mezelf ook uitproberen, merk dat hij in de ochtend een stuk minder drinkt dan de rest van de dag.
7 maanden geleden
Mijn kleintje heeft een bacteriele luchtwegeninfectie en zit aan de antibiotica kuur. Ook benauwd dus heeft hij een puffertje. Wie heeft dit ook meegemaakt met de kleine. Hopelijk knapt hij snel op. 🥺
7 maanden geleden
Reactie op kimmetje03
Mijn kleintje heeft een bacteriele luchtwegeninfectie en zit aan de antibio ...
Geen bacterie, wel met RS in het zkh aan de zuurstof. Komt goed!
7 maanden geleden
Reactie op kimmetje03
Mijn kleintje heeft een bacteriele luchtwegeninfectie en zit aan de antibio ...
Beterschap, niet fijn om je kleintje zo te zien!
7 maanden geleden
Vraagje! Sinds oktober is het eigenlijk niet zo'n mooi weer geweest. Dus onze dochter lag steeds in de kinderwagen in een voetenzak met daarover de flap van de kinderwagen. Maar nu wordt het vandaag ineens 25 graden. Hoe moet ik haar dan in de kinderwagen leggen? Ik denk er al dagen over na haha. Heb geen idee. Ik begrijp dat die voetenzak eruit moet maar ligt zij dan gewoon zo in die bak? Zonder die flap er over? En moet er iets over dat matrasje? Vind het zelf een beetje gek dat ik dst niet weet maar ja heb nog geen een keer warm weer meegemaakt sinds ze is geboren haha.
7 maanden geleden
Reactie op Floma
Vraagje! Sinds oktober is het eigenlijk niet zo'n mooi weer geweest. Dus on ...
Ik heb me hier van de week ook over zitten nadenken. Ik doe onze baby een broek en romper met korte mouwen aan en een t shirt met lange mouwen, en een hydrofiele doek op het matrasje van de kinderwagen en meer niet, is volgens anders veelste warm
7 maanden geleden
Reactie op Floma
Gek hè?! Ik ben ook zoekende. Ik ga haar matrasje in de kinderwagen net zo opmaken als haar wiegje. Dus matrasbeschermer, hoeslaken en een hydrofiel onder haar hoofdje. En denk inderdaad een luchtig pakje en misschien een grote hydrofiel om eventueel over haar heen te leggen als het toch net frisjes is… en dan niet de flap inderdaad (al kan die van ons niet helemaal los, dus ik ben nog aan het denken hoe dan🙈)
7 maanden geleden
Reactie op Floma
Ik denk dat ik hem straks een vestje aan doe met lopen en geen dekentje (ik heb de wagen bak hetzelfde opgemaakt als de wieg was dus laken en deken). Op het matrasje had ik al een molton en onderlaken dus dat laat ik zo. 🤷♀️ als hij het warm heeft kan vestje altijd nog uit
7 maanden geleden
Reactie op Floma
Ik ben blij dat jij het ook niet weet, ik zit ook al de hele tijd te denken wat ze in hemelsnaam aan moet🤣. Ik dacht misschien een katoenen dekentje die is wel lekker luchtig en een dun vestje over een shirt met lange mouwen en korte mouwen romper of is dst te warm? Het wordt hier max 20 graden dus valt nog mee
7 maanden geleden
Hoi! Baby is nu 6.5 maand. Hoeveel dutjes per dag doen / deden jullie baby op deze leeftijd? Normaal doet ze 3 dutjes maar afgelopen dagen duurt het steeds langer om haar in slaap te krijgen voor een dutje, ze lijkt gewoon niet moe genoeg. Heb het een keer laten gaan en ze bleef 3 tot 5 uur wakker. Dat baart me zorgen, weet niet of dat gezond is om op deze jonge leeftijd zo weinig dutjes te doen. Zijn er meerdere met deze ervaring? Is dit een fase of gaat ze nu al over op 2 dutjes per dag?
7 maanden geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Hoi! Baby is nu 6.5 maand. Hoeveel dutjes per dag doen / deden jullie baby ...
Hier al dik een maand nog maar 2 dutjes. Al voor de slaap regressie (toen zelfs maar 1 dutje op een dag) 🤷♀️ ik volg mijn zoontje hier in. Hij vertikt het gewoon om te slapen als hij niet moe is, dan maar niet. Veelste druk bezig met zijn ontwikkeling denk ik want je ziet bij hem gewoon dat hij in zn hoofd al verder is dan lichamelijk 🙈
7 maanden geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Hoi! Baby is nu 6.5 maand. Hoeveel dutjes per dag doen / deden jullie baby ...
2 tot 3, verschilt per dag 🤷♀️ hij slaapt de nachten perfect dus ik vind alles prima haha