1096 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Hoi! Baby is nu 6.5 maand. Hoeveel dutjes per dag doen / deden jullie baby ...
Ik geloof dat je vanaf 6 maanden het laatste middagslaapje (+/- 16:30 uur) mag laten vervallen indien het kind deze niet nodig heeft. 😊
7 maanden geleden
Reactie op Floma
Vraagje! Sinds oktober is het eigenlijk niet zo'n mooi weer geweest. Dus on ...
Heb hier matras of aankleedkussenhoesje over matras. Een laagje extra als wat je zelf aan hebt is goede vuistregel
7 maanden geleden
Oké misschien domme vraag.. maar zijn sinds kort over gestopt op kunstvoeding en maak altijd 180 ml water en dan 6 schepjes poeder. Dan zit er ongeveer 210ml in de fles. Maar nu las ik ergens dat iemand zei dat het dan wel een fles van 180 is.. nu snap ik er niks meer van haha drinkt ie nu 180ml of 210?
7 maanden geleden
Reactie op Ryannes
Oké misschien domme vraag.. maar zijn sinds kort over gestopt op kunstvoedi ...
Ja dat vind ik ook iets geks. Op het kinderdagverblijf vullen ze altijd 180 in het rapport. Het is eigenlijk 180+6 en dat maakt 210 (in mijn geval 205) en dat houd ik dan ook aan, want dat is uiteindelijk wel wat in de fles zit!
7 maanden geleden
Reactie op Jool88
Ja dat vind ik ook iets geks. Op het kinderdagverblijf vullen ze altijd 180 ...
Nou inderdaad is toch gek, maar kreeg nu het advies om flessen van 180 te geven, maar had dus geen idee hoe te maken en als ik
Google staat er dat dat dus 180+6 is.. heel verwarrend haha
7 maanden geleden
Zijn hier nog meer kindjes die erg groot zijn? Mijn zoon is 80 cm en 8500 kg.
7 maanden geleden
Reactie op Delina!
Welk brood geven jullie? Als in: van welke winkel en welk soort?
Tarwebrood van lokale bakker 🤭 vorige week gehaald en in de vriezer gedaan. Kan denk ik wel ook met supermarkt brood
7 maanden geleden
Reactie op Delina!
Welk brood geven jullie? Als in: van welke winkel en welk soort?
Eigen gebakken brood 😅 kleine heeft KMA. Ik geef bv en bak eigen brood. (Scheelt ingrediënten turen in de supermarkt). Dit krijgt de kleine straks ook
7 maanden geleden
Reactie op kimmetje03
Zijn hier nog meer kindjes die erg groot zijn? Mijn zoon is 80 cm en 8500 k ...
Wat een heerlijk flink kereltje 💙 mijn zoontje van inmiddels 4 was destijds ook een flinke jongen. De jongste is daarentegen een stuk kleiner 🤭 links de jongste en rechts zijn broer. Foto links is van bijna 6,5 maand. de foto van zijn grote broer is met bijna 6 maanden. En in dezelfde wipstoel is de foto genomen 🤭
7 maanden geleden
Reactie op kimmetje03
Zijn hier nog meer kindjes die erg groot zijn? Mijn zoon is 80 cm en 8500 k ...
Mijn zoontje was twee weken geleden ook 8,5 kg, maar wel 10 cm kleiner. Dus waarschijnlijk echt een bolle beer in vergelijking met jouw baby ;)
7 maanden geleden
Heeft iemand ook dat hapjes thuis voor geen meter gaan maar bij opa en oma is ze teleurgesteld als het op is?🥲
7 maanden geleden
Zijn hier moeders die al eens hebben gespoeld bij een verkoudheid? Hij is al 3 weken op en neer vol en verkouden, met neus spray komt het niet voldoende los. Hij is er niet ziek onder, maar drinkt lastiger, slaapt lastiger in dus het zou fijn zijn weer lekker zijn neus leeg te hebben.
Maar vind het spoelen wat heftig klinken, dus hoor graag eerst even ervaringen haha