1096 Reacties

10 maanden geleden

Hoe lang kan jullie baby zichzelf vermaken in de box? Ben gewoon benieuwd

10 maanden geleden

Reactie op J84

Dat wisselt hier heel erg per dag. De ene dag kan ze zo 30 min achter elkaar in der eentje lol hebben. Andere dag is neerleggen überhaupt al niet te doen…

10 maanden geleden

Top, dankjewel dames! Toch maar eens proberen vannacht met een maatje groter!

10 maanden geleden

Reactie op J84

echt bijna niet. max 10 minuten en dat is uitzonderlijk. heb ook een kleed op de grond met een baby gym. daar iets langer maar dan moet ik wel in zicht zijn.

10 maanden geleden

Reactie op Alish

echt bijna niet. max 10 minuten en dat is uitzonderlijk. heb ook een kleed ...
Heb ik ook hoor. Vaak een paar minuten zelf en dan moet ik een speeltje aangeven of even leuke doen ;) (gekke bekken, liedje, etc.) maar 10 minuten is echt de max inderdaad.

10 maanden geleden

Reactie op Eendje01

Dat wisselt hier heel erg per dag. De ene dag kan ze zo 30 min achter elkaa ...
Oh wow, een half uur! Daar hoop ik ooit ook te komen ☺️

10 maanden geleden

Reactie op Oktoberbaby1

Vindt dat luier verschonen snachts echt drama. Ze wordt dan klaar wakker en ...
Pas als hij wakker wordt voor de voeding eerst een borst daarna verschonen en dan de andere borst anders valt hij in slaap en drinkt dan een borst en wordt dan snel weer wakker en dit werkt prima bij ons. Meestal als baby's diep slapen zijn ze best droog pas als ze een beetje wakker worden gaan ze plassen en dat is dan inderdaad veel omdat ze dan de hele nacht lekker hebben geslapen 😊

10 maanden geleden

Reactie op J84

die van ons vind het prima in de box zolang hij niet moe is of geen honger heeft kan hij zich heel lang vermaken wel met speelgoed om hem heen 😊

10 maanden geleden

Reactie op J84

Mijn zoontje kan echt super lang in de box liggen. Pas als hij weer moe wordt begint hij te jengelen. Ik voel me dan vaak schuldig dat hij er zo lang in ligt dus haal hem er zelf weer uit na 20-30 minuten.

10 maanden geleden

Reactie op Besje87

Mijn zoontje kan echt super lang in de box liggen. Pas als hij weer moe wor ...
Oh wat heerlijk wel! Vervelend dat dag schuldgevoel altijd om de hoek komt kijken. Ik heb ook steeds van die gedachtes (niet genoeg tummy time, had nog een keer buiten moeten gaan, helemaal geen boekje/liedje/etc. gedaan vandaag)

10 maanden geleden

Ik heb een zoontje van 3 maanden en ga over een kleine 6 weken weer werken. Ik geef volledig live bv (wel al weken lang elke dag wat afgekolfde melk om hem de fles goed te laten pakken). Ik ben van plan te gaan kolven en altijd die melk mee te geven naar de opvang, maar wil hem toch ook gaan laten wennen aan kunstvoeding mocht dat een keer nodig zijn. Hoe kan ik dit het best aanpakken, aangezien hij nog steeds wat met zijn darmen rommelt. Bijv elke dag of om de dag of zoveel dagen 30ml + 1 schepje zodat hij de smaak leert kennen en zijn darmen en rustig aan kunnen wennen?

10 maanden geleden

Reactie op JK08

Ik heb een zoontje van 3 maanden en ga over een kleine 6 weken weer werken. ...
Zo hebben wij het wel gedaan, gewoon flesje eerste paar keer aanvullen net 30ml kunstvoeding en dit langzaam verhogen. Ons gaf dat het gevoel dat hij en daarmee zijn darmpjes kunnen wennen. Wij gaven hem echter ook dagelijks een zakje probiotica (vitakruid). Dit zou helpen om de juiste bacteriën in de darmflora te krijgen/stimuleren.

10 maanden geleden

Reactie op MS19

Ja dit heb ik ook! Volgens mij verwar ik soms ook honger- en vermoeidheidss ...
Hier valt me op als de vuistjes stevig dicht zitten heeft ze vaak honger of ongemak. Als de vuistjes losjes gebald zijn is ze moe.

10 maanden geleden

Reactie op Liekex.

Hier valt me op als de vuistjes stevig dicht zitten heeft ze vaak honger of ...
Wat goed, daar ga ik ook eens op letten. Dankjewel!

10 maanden geleden

wie moet er ook zo wennen aan de update van de app .

10 maanden geleden

Reactie op Oktoberbaby1

Ik verschoon hem voor het slapen (21.00), één keer voor een voeding (meestal heeft hij zijn luier dan tussen de 5 en 7 uur aan) en dan in de ochtend weer (9.00). Door iedereens reactie hier had ik vannacht eens een keer niet verschoond.. Wat denk je? Had hij schijnbaar voor het eerst in zijn leven gepoept in de nacht 🥲 En hij was doorgelekt met plas omdat de luier zó vol zat. Ik voelde me super schuldig en ga hem voortaan maar weer één keer verschonen in de nacht.

10 maanden geleden

Reactie op Toooh

Ik verschoon hem voor het slapen (21.00), één keer voor een voeding (meesta ...
Oh dat zal je dan altijd zien! 🙈 Gisteravond had ons zoontje rond 20.30u een fles gehad, wisselend 'ritme' i.v.m. oefendag bij het KDV, dus wat later dan anders. Grotere maat luier aangegeven en besloten hem niet te gaan verschonen vannacht, zoals gisteren voorgesteld! Besloten hem niet wakker te maken voor een laatste fles i.v.m. de tijd, komt wel vaker voor en dan wordt ie meestal rond 2u een keer wakker. Nu sliep ie door tot half 6.... 🙈🙈

10 maanden geleden

Reactie op Oktoberbaby1

Na de voeding van 20.30 verschonen en dan sochtends 06.00 pas weer. Maar geeft jij snachts nog voeding? Dan is verschonen wel belangrijk.

9 maanden geleden

Maakt jullie baby ook opeens veel nieuwe geluidjes? Onze zoon (bijna 14 weken) heeft een nieuw huiltje (lees: krijs 😅) en ook de volumeknop ontdekt .. 🙈

9 maanden geleden

Reactie op NMI9

Maakt jullie baby ook opeens veel nieuwe geluidjes? Onze zoon (bijna 14 wek ...
heel herkenbaar! En zeker ook de volumeknop. Wij dachten een paar keer dat er iets heel ergs aan de hand was, maar realiseerden ons dat hij gewoon harder kon huilen haha.