1096 Reacties
9 maanden geleden
Beetje random maar een vriendin is net terug van een rondreis door Azië en geeft aan dat ze mijn dochtertje (en mij) graag wil zien maar dat ze snapt dat het misschien niet een fijn idee is qua ziektes. Nou had ik daar dus nieteens over nagedacht, weten jullie daar meer over? Of maakt dat echt niks uit🤣
9 maanden geleden
Reactie op Sunshine1995
Beetje random maar een vriendin is net terug van een rondreis door Azië en ...
Zou eens vragen aan haar waar ze dan aan denkt. En als ze zich verder goed voelt laten komen en evt niet knuffelen. Maar zie zelf probleem niet
9 maanden geleden
Zou eens vragen aan haar waar ze dan aan denkt. En als ze zich verder goed ...
Jaa ze zei zelf ook dat het niet precies weet maar dat ze had meegekregen dat sommige moeders het niet fijn vinden. Ik had er echt nieteens aan gedacht en ze is niet ziek of iets dergelijks.
9 maanden geleden
Reactie op Nikkir12
Jaa heb ook zo’n apparaat die aan haar bedje hangt maar op een of andere ma ...
Ik weet niet wat je al hebt geprobeerd, maar mijn zoontje gaat ook altijd kletsen of breakdancen als ik hem wakker weg leg op zijn rug. Hoe wakker en hyper hij dan soms ook lijkt, zodra ik hem op zijn zij leg en heel even vasthoud zodat hij niet terug rolt, valt hij als een blok in slaap. Misschien dat je dat kunt proberen?
9 maanden geleden
Meer mama's waarbij er overdag een goede structuur is in voeding (om de 3 uur), maar in de nacht echt elke keer weer anders? Mijn zoontje gaat tussen 18.30 a 19.00 uur op bed. Soms komt hij om 00.00 uur voor een fles, soms om 23.00 uur en vannacht alweer om 21.30 uur. Hij heeft dan ook echt honger...
9 maanden geleden
Ik heb het idee dat 1,5 uur wakkertijd te kort is voor hem voor zijn eerste ochtenddutje. Meer die dat herkennen? Aantal dagen geprobeerd nu en dan gaat hij niet slapen en gaat naar mij lachen en brabbelen. Dus denk dat het tijd wordt om zijn wakkertijd te verlengen?
9 maanden geleden
Reactie op xxjpk123
Meer mama's waarbij er overdag een goede structuur is in voeding (om de 3 u ...
Jep hier ook! We maken hem dus ook niet meer wakker voor een laatste fles, want dan komt ie 's nachts OOK nog een keer. Nu wachten we maar gewoon af hoe laat ie komt.. 🤷🏻♀️ Van de week was het 02.30 en 07.00u. Vannacht was het 00.45u en 06.45u. Vorige week was ie elk uur wakker.. Geen pijl op te trekken in deze fase 🫠😂
9 maanden geleden
Reactie op xxjpk123
Hier hetzelfde, met 16,5 weken is zijn wakkertijd inmiddels bijna 2 uur. Da ...
Zijn alle wakkertijden dan ook 2 uur bij jullie? Mijn zoon slaapt ook telkens een dut van 30 a 50 minuten dus zou wel fijn zijn als hij een langer dutje gaat doen.
9 maanden geleden
Reactie op Lauri1996
Gevalletje oeps, onze dame besloot nog even een toegift doen tijdens het ve ...
Ozzengal zeep in sprayflacon. Even insprayen en laten intrekken, daarna spray ik nog 1 keer en boen ik er overheen met een vochtig schoonmaak doekje. Ik spray ook de vlekken die op de rompertjes zitten hiermee in voor het in de wasmachine gaat, komt er weer helemaal schoon uit 😊
9 maanden geleden
Reactie op kimmetje03
Ik heb het idee dat 1,5 uur wakkertijd te kort is voor hem voor zijn eerste ...
Ja hier is de wakkertijd nu 2 uur soms 2,5 uur. Dan slaapt hij daarna 2 uur achter elkaar. Als ik hem te vroeg weg leg dan is het strijd en is hij na 30 min weer wakker.
9 maanden geleden
Reactie op Nes7
mijn baby valt vaak in slaap tijdens wandelen met de reiswieg.
alleen als ...
Goeie vraag, ik probeer vaak al het jasje/mutje af te doen een paar honderd meter voordat we thuis zijn zodat hij daarna weer even in slaap kan vallen. Dit werkt eerst wel. En ik neem de white noise mee in de wagen en zet die aan zodra we thuis zijn, zodat het ook niet opeens heel stil is. Maar beide werkt eigenlijk ook maar soms, dus ben benieuwd of anderen misschien nog goeie tips hebben!
9 maanden geleden
Reactie op Nes7
mijn baby valt vaak in slaap tijdens wandelen met de reiswieg.
alleen als ...
ik laat onze dochter vaak buiten staan (voor het raam in de achtertuin zodat ik haar goed in de gaten kan houden).
9 maanden geleden
Reactie op Christmaswish4
ik laat onze dochter vaak buiten staan (voor het raam in de achtertuin zoda ...
Slim idee ! Buiten slapen is daarnaast ook supergoed voor de kleintjes. Zijn landen waar dit ook super gebruikelijk is.