19 Reacties
4 maanden geleden
Bij ons ook alleen als het tijd is voor een nieuwe maat (ook al lijkt de luier prima te zitten). Ons zoontje is ook 10-11 kg en heeft al even maat 5.
4 maanden geleden
Bij ons gebruiken we voor deze reden snachts ander merk Luiers. De Luiers van Etos en bon bebe hebben een andere pasvorm, die gebruiken wij dan in de nacht omdat hij snachts ook doorlekt met kruidvat of pampers. Doen wij sinds geboorte telkens als hij begon met doorlekken tot hij ook snachts toe was aan de volgende maat. Misschien helpt je dat!
4 maanden geleden
Hoiii ja dit probleem had ik ook heb eerder ook een topic geopend dacht ik (of ik ben in een bestaande verder gegaan). Wat bij ons heeft geholpen is 4 overdag en 4+ in de nacht maar hij redt het daar vaak niet mee tot 8:00 (hij slaapt van 20-8) wel tot 6:00 ofzo. Ik ga door tot mn luiers op zijn en dan 1 van de adviezen opvolgen van de andere moms en etos 4+ proberen die lijken meer te absorberen geen idee nog maar idd kruidvat is niet helemaal vol maar alleen de voorkant staat hard/bol van de plas en dan lekt ie door… andere advies was overstap naar pampers of 2 luiers over elkaar (waarvan 1 achterstevorenh maar dat laatste leek me niet zo comfi. Iig bij kruidvat 4+ wel minder doorlek momenten dan met 4.
4 maanden geleden
Wij hebben maat 4+ gepakt toen hij rond de 9 kilo was en nu inmiddels over op maat 5. Zoontje is 10,5/11 kilo. Dus zou een maatje groter proberen!
4 maanden geleden
Ik ben overdag op maat 4 kindje 8,5kg, ‘s nachts gebruik ik pampers , die blijven simpelweg droger dan kruidvat
4 maanden geleden
Wij gebruiken luiers van de Aldi, ze lekken bij ons nooit door! Heel tevreden mee👍🏼
4 maanden geleden
Wij hebben de etos luiers en dan maatje 4+, die had ik eerst alleen voor snachts en overdag 4, maar vond de 4+ net wat lekkerder zitten bij hem! Hij lekt nooit door😊
4 maanden geleden
Bedankt dames! Ik heb voor nu een pak kruidvat luiers maat 5 gehaald en een pak van Pampers. Eens zien welke bevalt 😊
4 maanden geleden
Al goede tips!
Nog een klein dingetje, dacht daar zelf met ons zoontje 3 jaar geleden niet over na.
Zorg dat zijn plassen goed naar beneden zit als je de luier dicht doet. Scheelt soms ook nog wel eens!
En de romper zit misschien te strak. Kan je ook altijd maatje groter proberen.
Helemaal als je een grotere luier aan doet.
Succes!
3 maanden geleden
Ik heb net een berichtje geplaatst en had wellicht eerst even moeten kijken of er niet al een berichtje geplaatst was. Wij hebben exact hetzelfde. De maxi 4 is gewijzigd en is nu een drama! Dit is de maat (bij ons dan) waarbij ons kindje zich kruipend door huis verplaatst met alle gevolgen van dien 😅😩 heb de klacht gemeld bij de KV luierlijn (ja, die bestaat echt) via (0318) 79 80 04. Ik hoop dat iedereen die hinder ondervindt belt zodat ze gauw weer over gaan op de vertrouwde productie! 😢