180 Reacties

één jaar geleden

8 weken na vaginale bevalling en kunstvoeding

één jaar geleden

3 november vaginaal bevallen geef volledig live borstvoeding en ben zondag ongesteld geworden, viel wel even tegen

één jaar geleden

Bijna 12 weken vaginaal bevallen maar nog niet ongesteld. Geef bv

één jaar geleden

7 weken, vaginale bevalling en borstvoeding 😅

één jaar geleden

Ik ben ook benieuwd. 24 september bevallen en geef full-time borstvoeding. Nog niet ongesteld geweest!

één jaar geleden

20sept geboren doormiddel van een keizersnede. Begonnen met borst maar werd al vrij snel kunst. 6 weken na zijn geboorte weer voor het eerst ongesteld 😮‍💨

één jaar geleden

Na 7 weken tijdens fulltime live borstvoeding voor het eerst weer ongesteld. Daarna in week 9 na de bevalling weer (ondertussen op kunstvoeding overgegaan). Hier zat 17 dagen tussen. Beide menstruaties 5 dagen lang. De eerste keer qua intensiteit net zoals voor zwangerschap. De tweede keer wat minder heftig. Vaginale bevalling met maar weinig bloedverlies (200cc) en daarna twee weken mensturatieachtig bloedverlies na bevalling, een weekje gelig spul.

één jaar geleden

Ik ben 14 oktober vaginaal bevallen en heb maar 1 dagje bloedverlies gehad ,dus twijfel of dat de menstruatie was. Ik geef kunst voeding

één jaar geleden

Volledige bv vaginaal bevallen 9 weken terug, nog niet ongesteld geweest maar idd wel af en toe krampen

één jaar geleden

Meteen na 6 weken. Thank you mother nature 🤣

één jaar geleden

14 september bevallen, na drie maanden, dus afgelopen weekend, echt een heel klein beetje roze afscheiding gehad en gisteren een klein beetje bloedverlies. Gisteren ook spiraal laten zetten, dus bloedverlies was smiddags erger, maar waarschijnlijk door het zetten van de spiraal.

één jaar geleden

8 weken na vaginale bevalling en ik geef borstvoeding..

één jaar geleden

5 weken na een Keizersnede Bevalling en ik geef kunstvoeding

één jaar geleden

Na 6 weken ongesteld. Ik geef fulltime borstvoeding. Vloeien was nog niet helemaal afgelopen.

één jaar geleden

6 weken, vaginale bevalling fulltime kolven

één jaar geleden

11 weken na keizersnede en geef kunstvoeding

één jaar geleden

6 weken na de bevalling, vaginaal en kunstvoeding. Wel veel heviger dan voor de zwangerschap.

één jaar geleden

10 weken vaginale bevalling. Volledig borstvoeding (meestal live, af en toe kolven). Nog niet ongesteld, bij de oudste was ik na ruim een half jaar bij borstvoeding

één jaar geleden

Op 26 oktober vaginaal bevallen, geef borstvoeding aangevuld met poedermelk. Nog niet ongesteld geworden.

één jaar geleden

Vandaag, 7 weken na de bevalling met flesvoeding 😅