4 Reacties

3 maanden geleden

Hier hetzelfde. Al heel snel post-partum voor het eerst weer ongesteld. Eerst netjes elke maand heel regelmatig, toen een paar maanden helemaal niet en nu weer wisselend. Ik verwacht dat het weer regelmatiger zal worden als ik geen BV meer geef. Als je wel af en toe ongesteld bent, dan heb je dus ook een eisprong en kan je dus 'gewoon' zwanger worden. :)

3 maanden geleden

Hier ook nog niet ongesteld geworden bijna 10mnd na bevalling. Ik geef ook volledig borstvoeding. Bij de andere twee kinderen gaf ik ook volledig borstvoeding (bijna 3 jaar, ook tijdens de zwangerschap van de volgende) en ben ik binnen het jaar terug ongesteld geworden. We hebben 2 jaar en 3 maanden tussen ieder kind.

3 maanden geleden

Inmiddels geef ik dus al 5.5 jaar iedere dag borstvoeding en ben ik drie kinderen verder. Heb nog even geduld, het komt echt. Ook tijdens de borstvoeding.

3 maanden geleden

Bedankt voor jullie geruststellende woorden! Fijn te horen dat het herkenbaar is :) Ik ben vannacht weer ongesteld geworden, zul je altijd zien als je zo’n vraag plaatst hier natuurlijk haha!