7 Reacties

4 maanden geleden

Ik geef altijd pap erbij dat het wat dikker wordt. Zoals spelt of haver. Bij een potje is 1-1.5 eetlepels genoeg. Als ie last van tandjes heeft gaat het beter als het wat dunner is.

4 maanden geleden

Misschien ongevraagd advies maar mijn zoontje kreeg altijd vers fruit vond ik zelf veel makkelijker zo kan je alle zachte fruit bijvoorbeeld heel dun raspen en blijft het alsnog dikker. En harde fruit maalde ik altijd

4 maanden geleden

Bonbebe fruithapjes hebben een dikkere structuur. Daarnaast fruithapjes die je zelf maakt kan je zelf makkelijk tot gewenste structuur prakken/malen.

4 maanden geleden

Je kan ook wat havervlokken fijnmalen en hier een schepje bij doen zodat het dikker wordt. Als je een andere structuur wilt zou ik het idd zoals hier al is gezegd zelf prakken/raspen.

4 maanden geleden

Ik ben zelf een groot voorstander van stukken fruit geven. Maar dat terzijde. Ik heb van een vriendin de nodige potjes gehad en die zijn idd liquid. Ik doe 1/3 potje tussen de middag met een paar scheppen havermout. Desnoods beetje yoghurt er doorheen. Vind die kleine helemaal geweldig. 2x per week ofzo verder gewoon echt stukken

4 maanden geleden

Ik smeer die fruitpotjes wel eens op een boterham. Of idd wat havermout erdoor en ff laten staan

4 maanden geleden

Je hebt ook potjes fruit met granen, die zijn wat dikker. En anders misschien de 12+ potjes? Voor maaltijden zijn die een stuk dikker/minder fijn dan 8+.