124 Reacties
14 dagen geleden
Reactie op NMI9
Hier ook precies dit! Alleen de nachten ook nog steeds prut 🫠
Aaah zo balen😵💫
14 dagen geleden
Dutjes in bed gaan hier niet lekker. Maar sinds een paar dagen slaapt ze wel ineens heerlijk in dr wagen. Dat deed ze juist nooit, omdat er te veel te zien is. Eerst even wandelen en dan maakt ze haar dutje af in de tuin in de wagen. Misschien iets om te proberen als dutjes in bed bij jullie ook moeizaam gaan?
14 dagen geleden
Oh meine overdag slapen is drama en s’avonds in slaap komen ook 😳 Hij heeft ook ontdekt dat hij zijn knuffel uit bed kan gooien en gaat dan hard huilen en die die die roepen🥲
14 dagen geleden
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het alsof er er doorheen zijn. Ze heeft afgelopen 4 nachten iig doorgeslapen. Wordt wel steeds rond 22:30 wakker en slaapt dan ook alleen weer in met wat melk. Maar daarna is het gewoon doorslapen tot 6:15 uur ongeveer. Ben hier zooo blij mee na maanden grotendeels heel slecht slapen . Dat melkmoment gaan we wel weer er af halen als.ze echt dit als ritme volhoudt. Maar voor nu voelen we ons iig veeel beter met echte blokken slaap. Het kan dus echt ineens omslaan weer. Het lijkt hier echt te helpen om de 1e dut kort te doen (30 min-40 min). Die doen we nu vaak in de kinderwagen. 2e dut max 3 uur.
14 dagen geleden
Reactie op Elisabethx92
Oh meine overdag slapen is drama en s’avonds in slaap komen ook 😳 Hij heef ...
Ohjee…. Dat doen mijn beide meiden ook. Heel irritant dan moet je er wel heen 😅
Ook de oudste doet dit nog steeds dan roept ze mama konijn is uit bed ‘gevallen’…. Ja ja gevallen 😂
13 dagen geleden
Reactie op Elisabethx92
Oh meine overdag slapen is drama en s’avonds in slaap komen ook 😳 Hij heef ...
Omg dit idd sinds vandaag ook! Hier ging het überhaupt een stuk beter na drie weken elk slaapje krijsen bij inslapen. Echt verdacht beter gewoon, dat ik er gewoon achterdochtig van werd. Ik dacht wanneer komt het moment dat het weer minder gaat. En ja hoor inslapen is weer af en aan krijsen en als je bij hem bent om z’n kontje te wiebelen, de hele tijd z’n kont omhoog doen als je stopt. Of als je al in de kamer komt gelijk stoppen en gaan liggen op zijn buik. En nu dus zijn knuffel uit bed gooien. Wat een draakje 🥲🫠
13 dagen geleden
Reactie op mvanierland
Pff, vroeg wakker worden en slechte dutjes.. voor mijn gevoel ben ik dan we ...
Toch een reden, dunne en zure luiers sinds gisteren avond. Ik gok tandjes op komst. Vannacht er ook ontroostbaar bij huilen, dus bij mama gelegen😢🥲
13 dagen geleden
Hebben jullie kindjes ineens ook last van verlatingsangst??
Hier checkt hij zeker 3 keer of je er nog bent bij het un slaap vallen en ook snachts regelmatig ff een “check” of je er nog zit..
12 dagen geleden
Reactie op Grootbroodjexxx
Hier checkt h ...
Ja lijkt hier ook wel wat heftiger te spelen.
In ons geval wanneer papa hem naar bed brengt, dan wordt hij vrij kort daarna weer wakker en pas rustig wanneer ik hem kom troosten 🤷🏻♀️
12 dagen geleden
Hier checkt h ...
Ja hier ook weer wat meer last van momenteel!
12 dagen geleden
Hier checkt h ...
Jaa laatste 2 a 3 weken zit hij echt in een piek, vooral bij mij..🥲 als ik wegloop naar de wc of naar boven gaat hij vaak al huilen. Of bij het wegbrengen naar de opvang🥲
12 dagen geleden
Voor mijn gevoel zitten wij middenin de slaapregressie, maar ergens ben ik altijd 'bang' dat wij zelf iets niet goed doen. Ons zoontje maakt nu drie weken blokken van of 3 uur of 6 uur. Hij wordt 's nachts standaard wakker om óf 01:15, óf 04:15 en dan zijn we gerust anderhalf uur bezig om hem weer in slaap te krijgen. Echt gillen en krijsen als hij wakker wordt. De slaapjes overdag gaan ook rommelig. Herkenbaar voor iemand?
10 dagen geleden
Dutjes gaan zooo slecht, ik dacht een reden te hebben maar hij is nietmeer ziek en dutjes nogsteeds heel rommelig. Heeft heel veel moeite met in slaap vallen en vaak korte dutjes.. 🫠
10 dagen geleden
Reactie op mvanierland
Dutjes gaan zooo slecht, ik dacht een reden te hebben maar hij is nietmeer ...
Ahhh meen je..😕 toch niet de tandjes?
10 dagen geleden
Ahhh meen je..😕 toch niet de tandjes?
Ja, net of hij nu pas in de slaapregressie zit oid! Nee ik denk het niet. Hij heeft nu geen symtomen van tandjes meer🤔