18 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb (helaas) wel ervaring met vanalles eten/drinken wat niet mag, dat is verder een heel ander verhaal! Maar mijn zoontje is 100% in orde, zou je er voor nu niet te druk om maken en het gewoon aangeven zodra je bij een verloskundige komt! En; gefeliciteerd!!💐😊

4 maanden geleden

Gefeliciteerd 🌸

4 maanden geleden

Hier momenteel 18 weken zwanger van baby 2 🩷 & De eerste weken zit de baby nog niet aan jou verbonden en word dus niet gevoed door jou, dus dat kan zeker geen kwaad

4 maanden geleden

Niet zwanger,maar bij de zwangerschap van Emily heb ik het weekend voor mn positieve test nog vanalles gegeten en gedronken. Je bent niet meteen verbonden met je baby zeg maar, dus in het prille begin kan het geen kwaad. Gefeliciteerd ! ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Nathalie_93

Niet zwanger,maar bij de zwangerschap van Emily heb ik het weekend voor mn ...
Ohja de eerste 12weken toch

4 maanden geleden

Gefeliciteerd vrouw🥳❤️

4 maanden geleden

Ik kwam er bij mijn oudste pas achter toen ik al 18 weken zwanger was. 0 symptomen, werd gewoon ongesteld en groeide niet. Qua gezondheid is ze gezond! Maar wel megaaaaaa sensitief, over gevoelig, vaak oorontstekingen, koemelk allergie, mega slechte slaper en 2 jaar een huilbaby geweest. Ze is nu 3,5 jaar oud. Ik heb nog feestjes gehad, bruiloften, etentjes, festivals. Geen idee of het daar door komt.. Maar qua echte gezondheid, is ze helemaal gezond ❤️ Bij onze jongste van nu 8 maand wist ik direct dat ik zwanger was, en met haar 0 problemen.. Dus tjah.. echt geen idee of het daar van komt 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Als je de Facebook groep van la leche league volgt zie je dat bij veel vrouwen debv stopt tussen week 11 en 20 van de nieuwe zwangerschap ongeacht hoe oud het drinkende kindje is doordat het een hormoon kwestie is. Wat betreft het eten, daar kun je nu toch niks meer aan doen. Kans dat het een probleem geeft is klein, maar wel mogelijk. Nu je weet kun je er pas rekening mee houden. Anders zou iedere vrouw met zwangerschapswens alles moeten laten staan, als het heel moeilijk gaat om zwanger te worden is dat echt geen doen.

4 maanden geleden

Hier nu 21 weken zwanger van ons tweede wondertje ❤️ geen ervaring met borstvoeding momenteel, daar kan ik je niet bij helpen. Geniet van de komende tijd!

4 maanden geleden

Ik kwam er bij mijn oudste pas achter toen ik al 18 weken zwanger was. 0 sy ...
Wow! Dit is mijn verhaal qua zwangerschap😊🤗

4 maanden geleden

Gefeliciteerd🌸 Nu niet zwanger maar ben 3x binnen het jaar vsn onze kinderen zwanger geweest, heb al die tijd borstvoeding gegeven, zo geef ik nu al 4 jaar borstvoeding. Mbt andere drankjes/voeding , vervelend , maar je kan er nu niets meer aan doen toch

4 maanden geleden

Bij mij is het bij de zwangerschap van de 2e en de 3e allebei na 3 maanden volledig gestopt. Ik wist bij de 3e zelfs dat ik zwanger was doordat ik ineens nog maar 50 cc per borst kolfde ipv de 100 de week ervoor. Bij mij zijn de kindjes overigens wel droog blijven drinken in de zwangerschap en na de geboorte weer gestart met bv. Heel bijzonder. Zo fijn om nog steeds 3 kindjes te kunnen voeden nu.

4 maanden geleden

Ben je zwanger geraakt tijdens bv periode? Ok ben nml nog steeds niet ongesteld dus lijkt me voor mijzelf onwaarschijnlijk

4 maanden geleden

Reactie op Babyisborn

Ben je zwanger geraakt tijdens bv periode? Ok ben nml nog steeds niet onges ...
Weet niet of je hiervan op de hoogte bent, maar het niet ongesteld worden staat los van niet zwanger kunnen worden. Ook al ben je door de borstvoeding nodig niet ongesteld geweest, je hebt wel gewoon maandelijks je eisprong en dus ook gewoon vruchtbaar!

4 maanden geleden

Reactie op Babyisborn

Ben je zwanger geraakt tijdens bv periode? Ok ben nml nog steeds niet onges ...
Jaaa mijn jongste is 8 maanden en geef hem nog constant borstvoeding, maaar de test blijkt inmiddels wel echt positief het streepje is niet licht meer🤭

4 maanden geleden

Reactie op Koffiemetmelk

Weet niet of je hiervan op de hoogte bent, maar het niet ongesteld worden s ...
Dit is per vrouw verschillend. Ik geef borstvoeding, heb nog geen menstruatie en ik heb onlangs een echo laten maken en ik heb geen eisprong. Ook geen eisprong gehad en ook geen enkele verwachting op basis van de echo dat er de komende de maand iets gaat springen daar. Ik baal er wel van want zonder eisprong geen nieuwe zwangerschap!

3 maanden geleden

Hier vanmorgen ook een positieve test! ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Koffiemetmelk

Weet niet of je hiervan op de hoogte bent, maar het niet ongesteld worden s ...
Volgensmij heb je niet elke maand een eisprong. Je hebt een eisprong gehad als je ongesteld bent geweest. En dan kan je toevallig bij je eerste eisprong zwanger worden, zonder ongesteld te zijn geweest. Elke maand een eisprong zonder ongesteld te zijn, dat kan medisch gezien niet 🤭