732 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Miranda95

Ja dat begrijp ik! Blijft toch altijd spannend, zeker de eerste weken naar ...
Enige voordeel is dat je een vroege echo krijgt na een miskraam haha. Maar dat aftellen duurt toch lang

één jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Enige voordeel is dat je een vroege echo krijgt na een miskraam haha. Maar ...
Oh echt? Ik heb mijn eerste echo met 7 weken en heb een miskraam gehad. Of is 7 weken vervroegd?

één jaar geleden

Oh echt? Ik heb mijn eerste echo met 7 weken en heb een miskraam gehad. Of ...
Dan krijg je idd vaak tussen de 6 en 7 weken een echo. :) Normaal vanaf 8 weken.

één jaar geleden

Hier vaker plassen, wat bandenpijn, hartkloppingen en sinds vandaag misselijkheid (nu 4+1 weken). Vorige zwangerschap is helaas met 8 weken geëindigd, toen op pijnlijke borsten na, vrijwel geen klachten. Dus ergens wel een geruststellend gevoel dat er nu meer kwaaltjes zijn, spannende tijd!

één jaar geleden

Iemand tips tegen zere tepels??? Of is het gewoon doorstaan??

één jaar geleden

Ik ben nu waarschijnlijk 5 weken, heb sinds de eerste 3 weken erge ochtendmisselijkheid. Gevoelige borsten , hoofdpijn etc . De clearblue en kruidvat waren letterlijk na 2 sec positief. Ongepland maar welkom xx

één jaar geleden

Dan krijg je idd vaak tussen de 6 en 7 weken een echo. :) Normaal vanaf 8 w ...
Oh ik zonder aanleiding met 7 weken een echo en nu bij de 2e weer met 7 weken. Is niet normaal dus hihi

één jaar geleden

@audreyyv Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zat vorige week ook heel hoog in m'n ademhaling en duidelijke hartslag, ik dacht dat ik gestrest was maar nu denk ik dat t misschien wel symptomen waren. Al dacht ik dat deze symptomen pas later in de zwangerschap zouden komen. Vanmorgen positieve test na miskraam vorige maand dus ben heel voorzichtig met blij zijn, vooral omdat ik verder geen andere symptomen heb...

één jaar geleden

Ik heb zo'n buikpijn onderin de buik en baarmoeder. Trekt helemaal door naar de liezen. Als ik zwanger ben, dan is het 3 weken. Ik herken dit anders niet van vorige zwangerschappen. Iemand hier bekent mee?

één jaar geleden

Reactie op CPW

Ik heb zo'n buikpijn onderin de buik en baarmoeder. Trekt helemaal door naa ...
Ik heb ook buikpijn en trekt ook naar mijn benen. Ik ben rond de 5 weken zwanger. Vorige zwangerschap had ik dit ook, kom hier even om te kijken of meer mensen hier last van hebben😅 Heb dit overigens ook altijd met mijn menstruatie.

één jaar geleden

Reactie op Floor@

Ik heb ook buikpijn en trekt ook naar mijn benen. Ik ben rond de 5 weken zw ...
Ik heb dit inderdaad ook! Vreselijk irritant want denk steeds ‘zou ik dan toch ongesteld worden’ haha

één jaar geleden

Reactie op Dame123

@audreyyv Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zat vorige week ook heel ...
Dat begrijp ik, bij mij is die hartslag nog steeds aanwezig. Herken ik ook echt van vorige zwangerschappen. Hopelijk mag het allemaal goed gaan voor ons

één jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Ik heb dit inderdaad ook! Vreselijk irritant want denk steeds ‘zou ik dan t ...
Jaa precies. Bij mij blijft het ook inderdaad niet meer dan vreselijk iritand. Nu wel een paracetamol genomen, dan ben ik gewoon relaxeter

één jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Dat begrijp ik, bij mij is die hartslag nog steeds aanwezig. Herken ik ook ...
Fingers crossed inderdaad!! 🤞

één jaar geleden

Ik heb dus echt heeele andere klachten dan toen bij mijn zoontje. Enorme buikpijn als ik te laat in de avond iets heb gegeten en dan de hele ochtend op de wc zitten, maag doet ontzettend zeer en die duizeligheid.....🙄 wist vandaag niet zeker of ik vanaf het kopieerapparaat mijn werkplek zou bereiken.. nu net 4 weken zwanger.. Hoort dit er nu ook bij?? Bij mijn zoontje ben ik alleen heel misselijk geweest.

één jaar geleden

Reactie op Ilonka123

Ik heb dus echt heeele andere klachten dan toen bij mijn zoontje. Enorme bu ...
Heb ik ook! Bij mijn zoontje was ik meteen heel misselijk maar nu alleen moe en duizelig. Benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld!

één jaar geleden

Hoi, wat een leuke topic . Ik praat graag mee. Vandaag 4 weken en 4 dagen. Eerste zwangerschap. Voel af en toe lichte steken bij de baarmoeder en af en toe ook kramp in onderrug. Voor de rest gevoelige en zware borsten.

één jaar geleden

Ik ben ook duizeling en herken dit ook niet van mijn zoontje. Ook heb nu veel weer veel last van acne 🙄 verder voel ik me goed. Op hele gevoelige tepels na hahah

één jaar geleden

Ik ben 4 weken zwanger en ben sinds 1 weekje misselijk, prikkelbaar al 2 weken en al 2 weken eeeeerg moe 🙄

één jaar geleden

Nu met 4 weken al misselijk. 1 dag voor NOD. Vorige week opeens heel veel energie, normaal nooit voor menstruatieweek. Opeens ook acne. Bij mijn dochter was ik juist doodop, was mijn acne opeens weg en dat was het. Was toen pas met 5/5,5 week misselijk