14 Reacties

één maand geleden

Dit is wel herkenbaar ja, laatste week heel erg mee bezig dat ik nog steeds niet het gevoel heb dat die kleine er straks is en dat ik dan mama ben

één maand geleden

Hier morgen 39 weken en ook nog geen gevoel dat die bijna komt. Wel elke dag veel harde buiken maar dat heb ik al 2 weken Van mij mag die wel komen want kom bijna niet meer vooruit door pijn in mijn bekken en het dieet ivm zwangerschapsdiabetes ben ik ook meer dan zat🤣 wil lekker gebakjes kunnen eten en toe geven aan mijn cravings

één maand geleden

Dat had ik net zo, ik had nog een buik foto gemaakt met 39 weken. Had niet een voor gevoel dat ze de volgende dag al zou komen.. 🤭

één maand geleden

Nu 40+2 en nog steeds onwerkelijk.

één maand geleden

40+4 en kan het me ook niet voorstellen en ook totaal geen voortekenen dat het zou kunnen beginnen.

één maand geleden

Ik ging er zo van uit dat hij er al zou zijn, dat ik nu het gevoel helemaal kwijt ben hahaha. Alsof t een Alieexpress pakketje is! Hij had er al moeten zijn maar ik reken er niet meer op.. hahaha hele rare omschrijving maar na het echt wachten omdat ik hem eerder had verwacht, verwacht ik even helemaal niks meer. Ik snap je gevoel goed! Het kan in ieder geval niet mega lang meer duren 🤍🤍🤍

één maand geleden

Ja, nu over de 40 weken heen en ik moet mezelf er wel steeds aan herinneren dat ik binnen nu en max 1.5 tot 2 week een kindje op de wereld heb gezet. Het voelt inderdaad heel onwerkelijk ofzo en er zijn ook echt momenten op de dag dat ik een soort van vergeet dat ik zwanger ben. Maar misschien is dat gewoon omdat je daar moeilijk de hele dag bij kan stilstaan.

één maand geleden

Hier 39+3 en ook nog geen gevoel dat het bijna zo ver gaat zijn. Mijn dochter is met 39+4 geboren en lag ik op dit moment in het ziekenhuis met een ruggenprik en bijna volledige ontsluiting. Kan mij er niets bij voorstellen dat dat nu ook bijna zo ver kan zijn!

één maand geleden

Dat heb ik ook.. Ben nu 39+3 maar echt nog helemaal geen voortekenen. Ik ga ook maar nergens meer vanuit want ik had de hoop dat ze eerder zou komen en dat zie ik nu echt niet meer gebeuren

één maand geleden

Hihi erg herkenbaar!! Mijn dochter had ik al bijna een week in m’n armen, zo vreemd dat dit kleintje nog in m’n buik zit 😅 Gisteren zei de gynaecoloog “tot deze week ergens op het verloskwartier” en plots kwam even het besef van owjeeeee er komt dus inderdaad echt een baby 😂😆

één maand geleden

Reactie op Suzan86

Hier 39+3 en ook nog geen gevoel dat het bijna zo ver gaat zijn. Mijn docht ...
En toen lag ik al 2 uur aan de CTG en is het woord inleiden al gevallen 😆

één maand geleden

Ook hier ook, grappig om de herkenning bij iedereen te lezen. Het idee dat hij het nog wel best vindt en nog wel even blijft zitten. Maar goed we gaan het zien!

één maand geleden

Onwerkelijk is het juiste woord. Het voelt zo... Abstract. Ik ben 39+2 en kan mezelf echt gek maken met allerlei onrustige gedachtes. Wachtstand is raaaar.

één maand geleden

Fijn om herkenning te lezen.. hier nu 40.1 en nog steeds alles rustig.. morgen controle en een plan maken. Ik weet alleen niet zo goed wat ik wil.. bij ons zoontje met 40.6 gestript 2x en later vliezen geprikt met 41w .. 41.1 is hij geboren. Ik had veel pijn na het strippen, maar geen weeën. 3 dagen/2 nachten erin gezeten niet geslapen. Waardoor ik kapot was toen de bevalling nog moest beginnen.. wat wijsheid is om nu te doen geen idee.. iemand ervaring? Wil eigenlijk ook niet tot de max van 42 weken wachten...