59 Reacties

9 maanden geleden

Ja! Hier ook nummer 3😊

9 maanden geleden

Ik heb een zoontje van 2 en dochtertje van 6 maanden en nu zwanger 4a5 weken

9 maanden geleden

Hoi ik ben ook zwanger van me 3e kindje ik heb een jongen(5) en een meisje van (4) ☺️

9 maanden geleden

Ja! Hier een zoontje van 5 en dochtertje van bijna 8 maanden. Nu zwanger van nr 3 ❤️

9 maanden geleden

Wat een gezelligheid! Gelukkig nog meer mama's die een 3kindje krijgen! merken jullie verschil met voorgaande zwangerschappen? Ben zelf pas 4 weken zwanger en ook nog erg voorzichtig ivm mk in november. Maar op een of andere manier echt het gevoel dat het nu goed zit🥰 krijg een vroeg echo op 27 februari qua kwaaltje nog niks. Behalve hele koude voeten😅

9 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van mijn derde kindje. Ik heb 2 dochters. 1 van 10 jaar en de tweede van 2,5 jaar.

9 maanden geleden

Reactie op Konijntje1

Wat een gezelligheid! Gelukkig nog meer mama's die een 3kindje krijgen! m ...
Mwah. Bij m’n zoontje amper klachten gehad behalve zwangerschapsdiabetes en op t eind hoge bloeddruk en veel vocht. Bij mn dochtertje 12 weken super misselijk geweest maar daarna lichamelijk een prima zwangerschap. Nu ook misselijk, nog wel te doen zonder medicatie. Ben dus zo benieuwd of t nu dan weer n meid is 😂

9 maanden geleden

Ja hier ook nummer 3 we hebben al een tweeling van 2

9 maanden geleden

ja hier al 2 jongens van 5 en 6. maar ook al 3 miskramen, 2 met 14 weken en 1 met 5 weken gehad. hopenlijk is het dit keer wel gegund.

9 maanden geleden

Ja hoor, al kan ik het nog bijna niet geloven. In januari ziek geweest en nog een huidinfectie, dus was met van alles bezig behalve zwangerschap. Maar de test geeft het echt aan. Nog weinig klachten, behalve moe en krampen. Verder vooral benieuwd naar de echo straks of alles goed is en hoe mijn bloeddruk zich gaat ontwikkelen. Die is in de laatste weken van vorige zwangerschap omhoog gegaan, maar ook nooit meer naar beneden. Dus zit aan de medicatie helaas.

9 maanden geleden

Gezellig! Dit is mijn 4e zwangerschap, begin januari helaas miskraam gehad maar nu 5+3 weken zwanger van baby nummer 3! Hopelijk blijft dit keer alles goed gaan! Heb een dochter van bijna 6 en zoontje van 4 ☺️

9 maanden geleden

hier is het ook ons 3de kindje 😍 wij hebben al een dochtertje van 3 en een zoontje van bijna 2 😁

9 maanden geleden

jaa heb 2 jongens en nu zwanger van nummer 3 🥰

9 maanden geleden

Hier ook zwanger van een derde kindje! Ik heb een zoontje van 5 en een dochtertje van 4. In mei een miskraam gehad met 8 weken en nu ontzettend dankbaar dat het weer zo ver is ✨🤍

9 maanden geleden

Hier ook zwanger van ons derde kindje. We hebben al een zoontje van bijna 3 en een dochter van 10 maanden. Ik vind het toch weer heel spannend en onzeker allemaal.

9 maanden geleden

Hier ook nummer 3. We hebben een dochter van 3 jaar en een dochter van 1.5 jaar 🥰😍

9 maanden geleden

Jaa! Hier ook nummer 3! Al 2 meiden ,1 van bijna 5 en ander 2.5😍

9 maanden geleden

Reactie op FromOnetoTwo

hier is het ook ons 3de kindje 😍 wij hebben al een dochtertje van 3 en een ...
Ik ben nieuwsgierig. Merkte jij bij jouw andere zwangerschappen veel verschil (jongen/meisje)?

9 maanden geleden

Reactie op KimberlyR

Hier ook zwanger van een derde kindje! Ik heb een zoontje van 5 en een doch ...
Toevallig zijn onze kindjes even oud 😊

9 maanden geleden

Reactie op Charelly

Toevallig zijn onze kindjes even oud 😊
Oh wat leuk!