59 Reacties

Ja ik 🥰 alleen heb bonuskindjes dus eigenlijk is deze baby zogezegt de 7e

9 maanden geleden

Hier ook de 3e! De oudste is nu 2 jaar en 4 maanden en de jongste 8 maanden. 2 jongens. Ben benieuwd of we nog een jongen krijgen 🥰

9 maanden geleden

Oudste meisje net 3 jaar. Tweede (jongen) wordt in mei 2 jaar. 🥰

9 maanden geleden

Hier mama van al 3 meisjes en zwanger van de 4de, toen ik de dokter belde om te zeggen dat ik zwanger was van de vierde reageerde ze; ooh meid, nou het zal wel gewenst zijn neem ik aan.

9 maanden geleden

Hier een mama met al een dochter van 14 en zoon van 12 jaar. Voor mijn vriend is het de 1e!

9 maanden geleden

Reactie op Anouk Michelle

Hier mama van al 3 meisjes en zwanger van de 4de, toen ik de dokter belde o ...
Wat een nare opmerking van de dokter! Niks van aantrekken 😘

9 maanden geleden

Reactie op Vinilla

Wat een nare opmerking van de dokter! Niks van aantrekken 😘
Ja raar hè, ik was er eventjes stil van en heb het daarna maar gewoon genegeerd!

9 maanden geleden

Reactie op Ellien

Oudste meisje net 3 jaar. Tweede (jongen) wordt in mei 2 jaar. 🥰
Onze oudste is ook net 1 maand 3 jaar en onze 2 wordt in mei 2 jaar. Haha en nu dus weer tegelijk :)

9 maanden geleden

Reactie op Anouk Michelle

Hier mama van al 3 meisjes en zwanger van de 4de, toen ik de dokter belde o ...
Nee joh!! Wat erg

9 maanden geleden

Hier ook zwanger van ons 3e kindje. Mijn dochter is 6 en mijn zoontje bijna 4. Vind het zo bijzonder en spannend (van 2 naar 3) tegelijkertijd 🥰

9 maanden geleden

Reactie op marie1983

Hier een mama met al een dochter van 14 en zoon van 12 jaar. Voor mijn vrie ...
Wat leuk gefeliciteerd. Zelf hebben we een zoon van 12 en dochter van 7 dit is echt een cadeautje

9 maanden geleden

Wat leuk gefeliciteerd. Zelf hebben we een zoon van 12 en dochter van 7 dit ...
Jij ook gefeliciteerd! Hier ook echt een cadeautje! Had altijd wel de wens voor een 3e maar mijn ex niet. uit eindelijk mij erbij neer gelegd. Tot ik mijn nieuwe vriend ontmoete en hij zijn wens uitsprak. Toen begon het bij mij ook te kriebelen. Gezien mijn leeftijd niet gewacht. We zijn nu 1,5 jaar samen maar voelt zo goed. Gaan in augustus trouwen!

9 maanden geleden

Onze oudste is ook net 1 maand 3 jaar en onze 2 wordt in mei 2 jaar. Haha e ...
Ah wat leuk! Dus dan heb je er straks ook eventjes 3 onder 4!

9 maanden geleden

Reactie op marie1983

Jij ook gefeliciteerd! Hier ook echt een cadeautje! Had altijd wel de wens ...
Zo zie je maar weer… weten je twee oudste het al? En wat is jou leeftijd als ik vragen mag? Zelf ben ik 38 voel me wel ‘op leeftijd’ voor weer een zwangerschap maar het kan nog. Dingen komen ook zoals het moet komen denk ik altijd ook.

9 maanden geleden

Zo zie je maar weer… weten je twee oudste het al? En wat is jou leeftijd al ...
Precies! Ik ben 40 jaar. Mijn twee oudste weten het nog niet. Ik heb in augustus een miskraam gehad en toen wel meteen verteld. De 1e echo was al niet goed, leeg vruchtzakje. Daarom wil ik nu in ieder geval de 1e echo afwachten.

9 maanden geleden

Reactie op marie1983

Precies! Ik ben 40 jaar. Mijn twee oudste weten het nog niet. Ik heb in aug ...
Ja dat begrijp ik heel goed. Het is en blijft zo spannend. Hoeveel weken ben je nu?

9 maanden geleden

iemand al enige ideeën over hoe ze het straks gaan vertellen? Ik heb voor de 3de nog weinig inspiratie. Bij 1ste hadden we slabertjes en rompertjes ingepakt met jullie worden opa en oma! Bij 2de zwangerschap had onze oudste een trui aan met grote zus.

9 maanden geleden

Ja dat begrijp ik heel goed. Het is en blijft zo spannend. Hoeveel weken be ...
ik ben 6.3 weken nu. en jij?

9 maanden geleden

Reactie op Konijntje1

iemand al enige ideeën over hoe ze het straks gaan vertellen? Ik heb voor d ...
Bij de 1e 14 jaar geleden hebben we het verteld tijdens een familie etentje. Bij de 2e had zus een shirt aan. Nu in augustus een miskraam gehad. had toen voor iedereen iets gekocht, slabbertje, shirtjes. sokjes. Wil nu iets met de echo doen. Bij een aantal denk ik er over om hem bij de trouwkaart bij in te doen. Wij gaan 2 augustus trouwen. Kaarten zijn net gedrukt.

9 maanden geleden

Reactie op marie1983

ik ben 6.3 weken nu. en jij?
Morgen 6 weken zover ik nu weet want ik heb een korte cyclus. Heb je al een eerste echo gepland?