59 Reacties

9 maanden geleden

Morgen 6 weken zover ik nu weet want ik heb een korte cyclus. Heb je al een ...
20 februari heb ik mijn eerste echo! 2e staat ook al meteen gepland. Jij?

9 maanden geleden

Reactie op marie1983

20 februari heb ik mijn eerste echo! 2e staat ook al meteen gepland. Jij?
Ik 14-2 daarna even kijken wat handig is voor een vervolg echo

9 maanden geleden

Hier ook zwanger van de derde ! Gister achter gekomen en rond 21okt uitgerekend. Heb een zoontje die volgende week 3jaar word. En een dochtertje van 10,5maand 🥰

9 maanden geleden

Ja hier ook zwanger van ons 3e kindje. Ik heb een zoon van 9 en een dochter van 7.

9 maanden geleden

Hier ook zwanger van nummer 3 🥰 jongen van april’21 en meisje van juli ‘22

9 maanden geleden

Hier ook de 3e! Dochter van 3 en zoon van 2 Lijkt wel alsof ze tweeling zijn 🤭

9 maanden geleden

Hier ook nummer 3, heb al twee dochtertjes van net 4 en bijna 2. Ik ben vrij slank dus merkte heel snel dat mijn buik met 5 weken al plopte ( nu 7 weken) Buik ziet er hetzelfde uit als bij de oudste met 18 weken, ben benieuwd.

2 maanden geleden

Hoi allemaal, Vraagje onze oudste dochter zit in groep 1. Onze 2de dochter nog op KDV laatste groepje. Wat doen jullie qua traktatie voor geboorte? Vorige keer heb ik knijpfruitjes gemaakt met ik ben grote zus etc. Het zullen rond de +/- 40 traktaties moeten zijn. Succes met de laatste weken allemaal!

2 maanden geleden

Reactie op Konijntje1

Hoi allemaal, Vraagje onze oudste dochter zit in groep 1. Onze 2de dochte ...
Wij doen babykoekjes met wat muisjes erop. Met wat gesmolten boter erop zodat de muisjes blijven plakken

2 maanden geleden

Reactie op Happymealtje

Wij doen babykoekjes met wat muisjes erop. Met wat gesmolten boter erop zod ...
Wanneer ga je deze maken qua houdbaarheid. En eigen energie. Met al 2 kinderen thuis en hoogzwanger.

2 maanden geleden

Reactie op Konijntje1

Wanneer ga je deze maken qua houdbaarheid. En eigen energie. Met al 2 kinde ...
Gewoon zodra de baby er is. We hebben bewust voor iets heel simpels gekozen. De koekjes, muisjes en boter zijn al in huis. Hooguit een kwartiertje werk dus dat moet ons vast ergens na de geboorte lukken 😁

2 maanden geleden

Reactie op Konijntje1

Hoi allemaal, Vraagje onze oudste dochter zit in groep 1. Onze 2de dochte ...
Ik denk dat ik me zus wat in elkaar laat knutselen 😁 die is nog al creatief

2 maanden geleden

Ik ben afgelopen week op zoek geweest naar een leuk tekstje voor op het geboortekaartje. Nu had ik bij de tweede een tekst vanuit de oudste erop staan. Merk alleen dat er voor een derde niet zoveel leuke teksten zijn. Jullie toevallig nog leuke ideeën? Wij krijgen onze derde zoon.

2 maanden geleden

Reactie op EVVJ

Ik ben afgelopen week op zoek geweest naar een leuk tekstje voor op het geb ...
Ik zit met hetzelfde krijgen nu een meisje na 2 jongens. Ben ook inspiratieloos 😂

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3de🥰 we hebben al zoon van 9 en dochter van 6.

2 maanden geleden

Wij verwachten ons derde jochie 💙

2 maanden geleden

Reactie op EVVJ

Ik ben afgelopen week op zoek geweest naar een leuk tekstje voor op het geb ...
Wij hebben deze 🩷💙 Jouw handjes in de onze Zo gaan we hand in hand Als drie musketiers tezamen Een ijzersterke band Wij zijn al wat groter Jij ben nog zo klein We hopen dat we voor altijd Elkaars vrienden zullen zijn

2 maanden geleden

Hier twee meiden van 2 en 3 jaar. Verwachten nu weer een meisje 💖

één maand geleden

Hoi allemaal, Hoe gaat het met jullie? Hier vorige week bevallen van een gezonde tevreden zoontje. Heel anders dan vorige kraamweken. Nu wel OK placenta verwijdering gehad met een fluxus van 1.5l. Dus lichamelijk zwaardere bevalling. Mijn blauwe wolk is helaas grijs. En ik heb ineens verschrikkelijke kraamtranen/babyblues? Ik voel me zo schuldig naar mijn andere kindjes. En voel me overwelmd. Zijn er meer mama's die zich hierin herkennen??