8 Reacties

één maand geleden

Mijn baby is 5weken oud en is vanaf zijn 3de week uren achter elkaar wakker. Het consultatiebureau zegt dat het mag en dat iedere baby toch anders is, ook anders in slapen. Dus, ik probeer me hier geen zorgen over te maken, al blijft het een raadsel waarom het zo is.

één maand geleden

“Ik herken het helemaal met mijn zoontje van 7 weken 😅. Het hoort er waarschijnlijk gewoon bij. ’s Nachts slaapt hij gelukkig goed door, omdat ik hem overdag goed bezig houd zodat hij moe is voor de avond. Ik doe bijvoorbeeld tummy time, speel met hem, geef hem massages en laat hem genieten van wat hij maar leuk vindt. De laatste voeding geef ik rond 00:00/00:30, en daarna pas weer om 7:00 in de ochtend. Misschien kun je proberen om overdag wat meer met haar te spelen als ze wakker is, zodat ze ’s avonds beter slaapt.”

één maand geleden

Mijn dochter is 3 weken en is some 5/6 uur achter elkaar wakker 😅

één maand geleden

Mijn zoontje had dat ook. Niet te druk om maken, je doet er niks aan. Zelf heb ik een beetje het idee dat het door de bevalling zou kunnen komen met weeënopwekkers enz. Dus ben benieuwd hoe dat nu bij baby nr 2 gaat straks ;)

één maand geleden

Onze Dex doet dit ook, die is zondag pas 3 weekjes oud 😅ook in de ochtend en de avond super wakker. Hij groeit als kool en drinkt goed, zou me er niet te druk om maken. Meeste baby's huilen ook veel, dat doet Dex ook niet, dus heeft ie ook niet zo veel energie te verbruiken denk ik dan maar

één maand geleden

Onze dochter doet dit ook is nu maandje oud. Soms is ze ineens aantal uren wakker achter elkaar. Zolang ze niet de hele tijd huilt, maar vaak komt ze dan moeilijk in slaap en moeten ik haar wiegen/lopen met haar. Ik doe op die momenten dat ze heel wakker is ook met haar spelen. Knisperdoekje/boekje bekijken/ rammelaar laten volgen. Dat soort kleine dingetjes.

één maand geleden

Reactie op Elora02872

Mijn dochter is 3 weken en is some 5/6 uur achter elkaar wakker 😅
Mijn zoontje ook. Soms wel heel vermoeden hoor.

één maand geleden

Haha oke fijn om te weten dat we niet de enige zijn. En wow, 6 uur! Niet in de nacht hoop ik? Ze sliep eerst bijna 24 uur op de dag, dus ik merk wel echt een enorm verschil in wakkertijden, maar hopelijk een goed teken dat ze meer energie krijgt😊