33 Reacties

8 maanden geleden

Ik ben geen bam moeder, maar wil alleen zeggen dat ik het super stoer van jullie vind. Om welke reden je hier dan ook voor hebt gekozen. Succes!

8 maanden geleden

Ik ben geen bam moeder, maar wil alleen zeggen dat ik het super stoer van j ...
Wat lief, dankjewel!

8 maanden geleden

Reactie op Lotteo88

Hi! Hier ook toekomstige bam. Ben nu 10 weken en voel me tot nog toe helaas ...
Ah wat vervelend!! Ik hoop voor je dat het snel afzakt na het eerste trimester馃馃徏 Is het je eerste kindje?

8 maanden geleden

Reactie op Mirna_

De misselijkheid begint nu met regelmaat op te komen 馃檲 gelukkig van de wee ...
Ah wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Ik moet nog ruim een week wachten op mijn eerste echo. Ja... ik ben ook de meeste dagen wel flink misselijk, maar hang nog niet boven de pot gelukkig. Ook voelen mijn spieren snel moe om een of andere reden... twijfel of ik misschien een tekort aan iets heb wat dat veroorzaakt..

8 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Een mooi kloppend hartje gezien! Zo fijn 馃グ maar damn wat duurde dat wachten lang 馃槄

8 maanden geleden

Reactie op Livy89

Ah wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Ik moet nog ruim een week wac ...
Waarschijnlijk omdat je lichaam wat harder moet werken nu. Ik merk het met zwemmen ook.

8 maanden geleden

Reactie op Chantallekuh87

Waarschijnlijk omdat je lichaam wat harder moet werken nu. Ik merk het met ...
Ja, zou het ook kunnen zijn inderdaad. Zelfs bij de meest simpele handelingen voelen mijn spieren soms als lood. Maar ben niet de enige dus 馃檲

8 maanden geleden

Hoi, allereerst gefeliciteerd en super leuk om je leven te delen met een kindje. Mijn zus is zich aan het ori毛nteren voor BAM. Hebben jullie tips of een bepaalde site wat jullie aanraden? Alles is welkom welkom Dankjewel

8 maanden geleden

Reactie op MasM

Hoi, allereerst gefeliciteerd en super leuk om je leven te delen met een ki ...
Hey! Wat leuk en spannend dat je zus zich aan het ori毛nteren is! Op internet kan je veel vinden en tijdens mijn eigen zoektocht kwam ik terecht op de site van OneWish. Een platform waar zowel alleenstaande mannen als vrouwen, lesbisch stellen en homostellen met een kinderwens een profiel kunnen aanmaken en op die manier contact met elkaar kunnen leggen.

8 maanden geleden

Hoi ik ben ook Bam-mama in spe.. Ik doe het middels een deense donor en via IUI in een kliniek (uiteindelijk zelfs met wat extra hormoon stimulatie omdat ik weinig eisprong van mezelf bleek te hebben). Poging 1 was totaal onverwacht meteen raak. Met 8 weken en 1 dag een echo gehad in de kliniek. Maar toen bleek de groei achter te lopen. Die was 6 weken en 5 dagen. Dus verschillende alarmbellen gingen af. Dus vandaag met 9 weken en 1 dag weer een echo gehad. En gelukkig nogsteeds een kloppend hartje en nu de groei op 8 weken en 1 dag. Dus het lijkt iets bij te trekken. Volgende week weer een echo dus hopelijk dan nogsteeds goed nieuws.. Maar wat een rollercoaster is dit hele traject馃檲

茅茅n maand geleden

Hoe is t met iedereen? Al mama? Of hoe gaat jullie zwangerschap? Ik ben zelf vorige week bevallen van een prachtig mannetje Scott 馃挋 hij doet t echt super goed. En ik heb een hele pittige bevalling gehad met flink wat bloedverlies, waarvan ik nog wel moet bijkomen. Gelukkig heb ik heel veel hulp van m'n moeder. Maar ondanks dat is t zo fantastisch

茅茅n maand geleden

Reactie op Chantallekuh87

Hoe is t met iedereen? Al mama? Of hoe gaat jullie zwangerschap? Ik ben ze ...
Gefeliciteerd! Bijkomen en dan hopelijk alleen maar genieten! Ik heb de echo na mijn vorige berichtje helaas een echo zonder kloppend hartje. En 2 weken later eindelijk de miskraam. Maar nog een lange nasleep. En uiteindelijk 1.5maand later het laatste restje laten verwijderen op de operatie tafel.. En helaas na me miskraam wel 2 pogingen gedaan maar noet zwanger geraakt. En nu weer op zoek naar een juist medicijn of docering want heb wat moeite met een cycles waar ook een eisprong bij gaat komen, last van weigerende follikels馃檲 Maar ik ga gewoon door.. Hopende en dromende op net zo een uitkomst als welke jij hebt. En prachtig kindje in me armen. Geniet van je blauwe wolk! En sterkte met herstellen van de bevalling!

15 dagen geleden

Reactie op Joyce-B

Gefeliciteerd! Bijkomen en dan hopelijk alleen maar genieten! Ik heb de e ...
Oh nee wat een verdrietig nieuws 馃槩 hopelijk is het je snel opnieuw gegund om zwanger te raken en je eigen kindje te hebben