59 Reacties
2 maanden geleden
Bij mijn eerste braken de vliezen ook.
Ben vandaag 36 weken.
Gisteren toevallig nog die vraag aan de gynaecoloog gesteld wat ik moet doen als mijn vliezen breken omdat de kleine nog niet is ingedaald. Moet ik dan meteen gaan liggen? Hij zei nee bellen en naar het ziekenhuis komen.
2 maanden geleden
Ik behoorde ook tot die 10%, en ik wil je niet nog meer bang maken, maar de vk zei dat de kans groot is dat het dit keer weer gebeurt. Nu was het bij mij s nachts en ben ik dit keer aan huis gebonden, dus ik heb die angst van in het openbaar niet. Bij niet ingedaald is het advies inderdaad om direct te gaan liggen. Ik meen omdat anders de navelstreng kan uitzakken (hoeft niet natuurlijk) en tijdens de bevalling klem kan komen te zitten (en dan geen zuurstof naar kindje komt)
2 maanden geleden
Ik behoorde ook tot die 10%, en ik wil je niet nog meer bang maken, maar de ...
Okee, vind het ergens juist fijn om te horen! Mijn vk zei namelijk dat het gewoon pech was en erg kleine kans dat de vliezen weer eerder breken. Maar heel mijn gevoel zegt dat het weer zo gaat lopen als vorige keer 🙈 volgende week gaan we kijken of ze is ingedaald 🤞🏼
2 maanden geleden
Reactie op Jezzica93
Okee, vind het ergens juist fijn om te horen! Mijn vk zei namelijk dat het ...
Dit zei mijn vk ook. Bij de vorige braken mijn vliezen ook thuis. Aangezien de kans nog altijd groter is dat de bevalling start met weeën ga ik daar maar gewoon vanuit 😂
2 maanden geleden
Mijn vorige bevalling verliep zo snel ook qua ontsluiting dat mijn angst is dat ik
onderweg naar ziekenhuis in de auto beval 🤣 Maar dat in openbaar vliezen breken lijkt me ook creepy ja 😱 Ik ga gelukkig niet meer alleen naar supermarkt enzo gelukkig! Maar ik zou op dat moment gewoon gelijk mijn verloskundige bellen denk ik.
2 maanden geleden
Hahahaha moet erg lachen om je tweede alinea. Ik heb hier ook over nagedacht! 😂 Denk dat je op dat moment lekker moet doen wat het beste voelt. Ik denk dat ik nog redelijk lacherig zou kunnen zeggen tegen een medewerker dat m’n vliezen zijn gebroken en of ze mijn vruchtwater even op willen dweilen… 😂 ongemakkelijk maar ergens ook wel grappig ofzo, want hey, we zijn zwanger en we hebben er echt totaal geen invloed op als dit zou gebeuren! Bij mij is de baby ingedaald dus ik hoef gelukkig niet tussen de groente en fruit te gaan liggen 🤣🤣
2 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Hahahaha moet erg lachen om je tweede alinea. Ik heb hier ook over nagedach ...
Uhhh laatste alinea*
2 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Hahahaha moet erg lachen om je tweede alinea. Ik heb hier ook over nagedach ...
🤣🤣🤣🤣 ik zou denk ik wel eerst op zoek gaan naar een geschikte medewerker om het te vertellen, een wat oudere vrouw denk ik. Ik zie het al helemaal voor me dat zo’n jongen van 16 straks flauwvalt bij het idee 🤣🤭 ik hoor volgende week of ze is ingedaald en of ik dus moet blijven liggen op gangpad 2 of niet 🤪
2 maanden geleden
Reactie op Jezzica93
🤣🤣🤣🤣 ik zou denk ik wel eerst op zoek gaan naar een geschikte medewerke ...
Zul je zien dat je dan net die oudere dame treft die geen kinderen heeft en door haar oortje heen tettert dat er een vrouw aan het bevallen is 😂😂
2 maanden geleden
Reactie op Jezzica93
Hahaha ik ga stuk hier 🤣🤣🤣 ik zie dit al helemaal gebeuren. Gaat ze het ...
“Attentie Simon gangpad 2 alsjeblieft. Graag vruchtwater opdweilen met de boenwagen. De vrouw die er naast ligt met voorzichtigheid benaderen, graag omheen dweilen. Dankjewel.”
2 maanden geleden
Omg ik wil dit zien 🍿.
Je verdient toch op zn minst een leven lang gratis groente voor je kind als je bevalt tussen de komkommers en tomaten?
2 maanden geleden
Reactie op RKM2324
Simon de stagiair is de LUL! 🤣 Alles voor de extra punten
En die arme Simon gaat op zoek naar een pak sap wat gevallen is, die weet niet wat vruchtwater is.
2 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
En die arme Simon gaat op zoek naar een pak sap wat gevallen is, die weet n ...
HAHA