40 Reacties
21 dagen geleden
Wat hier helpt is de cosleeper ietsje schuin te zetten. Dus ene kant hoger als de andere kant, zodat hij niet helemaal plat ligt en de voeding niet omhoog komt.
21 dagen geleden
Reactie op mini223
Aanvulling: inbakeren doen we in de nachten.
En inderdaad inbakeren. Wij hebben de puckababy slaapzak.
21 dagen geleden
Hmm, wil ze wel bij jou in slaap vallen? Dat ze gewoon de cosleeper vertikt?
21 dagen geleden
Niet echt een tip maar wel herkenning. Onze eerste wilde het ook niet de eerste 4 weken. Heb nachten recht op gezeten met haar in mn armen. Nu proberen we een nestje tussen ons in. Of op een matrasje tussen onze kussens dat ze wat hoger ligt. Maar goed ons kind is 3 dagen haha die wil echt niks anders dan in mn armen.
21 dagen geleden
Reactie op mini223
Ja ze slaapt dan wel in mijn armen. Maar dat kan natuurlijk niet de hele na ...
Heb je iets van een doek waar jouw geur op zit? Ik heb bijv de eerste nachten op een molton luier geslapen zodat ik een doek heb met mijn geur voor het geval mijn kleine moeite heeft met slapen.
Nu is het probleem bij ons meissie meer dat ze gewoon een voorverwarmd bed wil, dus zonder kruik vertikt ze het ook. Misschien heeft warmte er ook mee te maken.
21 dagen geleden
Ja klinkt herkenbaar. Bij ons is het vanaf 4,5 week a 5 weken pas beter gegaan met de nachten. Ik was ook ook soms 2 uur totaal wakker tussen de voedingen om haar in slaap te krijgen ook weer. Probeer je echt alles van lopen door het huis tot in de wandelwagen enz.
21 dagen geleden
Reactie op mini223
Oh echt pff, en hoe is het na de 4 weken gegaan?
We hadden een redelijk goede slaper tot 1 jaar. Maar ik gooi het vooral op het co-sleepen. We hadden een aanschuif bedje en als ik haar in slaap had gevoed dan kon ik dr zo weg leggen. Ze werd snachts wel wakker maar dan kon je zo snel weer verder slapen. Overdag sliep ze in dr eigen ledikant.
21 dagen geleden
En de co sleeper warm houden met een kruik als je bezig met bent met voeden
21 dagen geleden
Als het goed is gaat de voeding de komende tijd ook minder tijd in nemen. De eerste weken was ik ook echt zeker een uur bezig. Mijn kleine man is nu 5 weken en soms ben ik met 15 minuten alweer klaar, dan heeft hij aan een kant gegeten maar ligt dan alweer in een coma.
Ook het voorverwarmen met een kruik was hier een succes. Dan gaan ze niet van jouw warmte ineens naar een koud bedje.
21 dagen geleden
Reactie op mini223
Oke, die van ons is ook met 15 min drinken klaar alleen het boeren, verscho ...
Oh dat heb ik dan verkeerd begrepen. Dat is inderdaad wel anders. Duurt het in slaap vallen dan het langste?
Hier werkt het om het bedje te wiegen, maar onze cosleeper kan in schommelstand maar als dat niet kan is dat natuurlijk geen optie.
Hopelijk wordt het snel beter!
21 dagen geleden
Ja herkenbaar dit. Zeker de regeldagen zijn pittig. Wat wij nu doen is dat ik mijn vriend laat slapen s nachts en overdag kolf ik melk af. Dan neem ik 's middags een dutje meteen nadat ik heb gevoed. De volgende voeding kan mijn vriend dan geven en de voeding daarna ben ik pas weer nodig. Op die manier kan ik vaak 3 a 4u achter elkaar rusten/slapen. Het is niet ideaal maar haalt me wel door die nachten.
21 dagen geleden
Reactie op Liset1998
hoe zet je de co sleeper wat omhoog? wij hebben een dochtertje van 3 weken ...
Bij ons kan je aan de zijkanten de hoogte bepalen. Wat je ook kan doen is een hydrofiel doek oprollen en die onder het matrasje bij de zijde van het hoofd leggen.