93 Reacties
6 maanden geleden
Ik wil heel graag een "in de wolken" kamertje. Wij hebben een heel hoog plafond en ga "echte" Wolkes maken en ophangen, en waarschijnlijk de muren zelf schilderen😍☁️
6 maanden geleden
Mocht je meer inspiratie op willen doen... Voor haken en breien is ook een groot topic: https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/hakende-en-breiende-mamas-to-be-xj9RYr
En voor naaien is er ook een groot topic, heet volgens mij iets van zelf babykleertjes maken
6 maanden geleden
Reactie op Hagedoornbaby
Ik wil heel graag een "in de wolken" kamertje. Wij hebben een heel hoog pla ...
Ohh super leuk! Je moet op insta eens kijken op het profiel van 'thehousethatcolourbuilt' zij heeft ook net een wolkenplafond geschilderd. Zo cool!
6 maanden geleden
Reactie op eha89
Ik vond dit ook al bij de zoektocht naar een zwangerschapsdagboek ...
Wij ...
Ik heb zwangerschapboek zelf gemaakt. Clip art via etsy gekocht en dan gewoon bij albelli boek maken. Dan kun je ook zelf bepalen wat je schrijft en wat niet.
6 maanden geleden
Reactie op VickyenAnouk
Ik heb zwangerschapboek zelf gemaakt. Clip art via etsy gekocht en dan gewo ...
Oh en ik ben zelf een mobiel aan het haken. Standaard mobiel gekocht via koningsdag markt en daar eigen poppetjes aan haken. Ik heb een grote luiaard knuffel gehaakt. Ik ga boxkleden zelf naaien en kleertjes. Verder voor de babykamer wat meubels zelf opknappen en ga zo maar door :)
5 maanden geleden
Reactie op Hvdb1
Lekker klungelen met kledinghangers
Waar heb je deze blanco hangers vandaan? Ik zocht blanco hangers om met houthandel te graveren
5 maanden geleden
Heb al een speenkoord gehaakt. Had van mijn man het boek gehad. Speelgoed haken voor de baby. Wil nog van die stoffen bouwblokken naaien. Ben nu babykleed aan het haken. En ik ga boxkleed naaien, kruikhoes, en geboorte lag. Nu heb ik nog allemaal mini nijntjes dus die wil ik eigenlijk aan mobiel gaan maken. En ik ben de meubeltjes nog aan het opknappen..druk druk druk