93 Reacties

3 maanden geleden

Kan allebei. Je kunt magische ring, en dan meerderen tot je de juiste omtre ...
Thank deze filmpjes is heel handig.

3 maanden geleden

Reactie op Knagerenco

Ik moet zelf wel altijd even een youtube tutorial erbij pakken voor de magi ...
Probeerde het te maken en kom tot nu toe te los haha

3 maanden geleden

Is dit een goed begin?

3 maanden geleden

Reactie op KleineMama15

Is dit een goed begin?
Zeker!

3 maanden geleden

Zijn er dames die zelf hun geboorte/visite bedankjes gaan maken? Zie zulke leuke dingen langskomen maar wel aan de prijs om te laten maken/regelen. Jullie leuke ideeën?

3 maanden geleden

Heeft er iemand een Nederlandse patroon voor baby wantjes?

3 maanden geleden

Reactie op ssocobl

Zijn er dames die zelf hun geboorte/visite bedankjes gaan maken? Zie zulke ...
Ik heb het zelf gemaakt in Photoshop en illustrator en laat het afdrukken door www.peterprint.nl. Scheelt aanzienlijk!

3 maanden geleden

Reactie op xmarit5

En deze voor andere schoonzusje (boek ‘Kraamcadeautjes haken’ is echt een a ...
Wauw Marit wat mega leuk!! Heb jij hier toevallig een tutorial van of het patroon?

3 maanden geleden

Reactie op Frederike123

Wauw Marit wat mega leuk!! Heb jij hier toevallig een tutorial van of het p ...
Het patroon komt uit dit boek: Bekijk Kraamcadeautjes haken op: https://www.bol.com/nl/p/kraamcadeautjes-haken/9300000004988483?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp De basis staat erin voor boekjes, rammelaars etc. dus je kunt er zelf ook nog volop mee variëren!

3 maanden geleden

Hier ook aan het haken geslagen! Mutsjes in twee verschillende maten, en nu bezig met slofjes (vandaar pas eentje op de foto 😉)

3 maanden geleden

Ik gister stofjes gekocht om zelf een babynestje en omslagdoek te maken! Nu al zin om mee aan de slag te gaan. Eerst nog even een naam vlaggenlijn afmaken voor mijn beste vriendin die net bevallen is.

2 maanden geleden

Nou het was meer werk als ik dacht maar tadaa daar is die. Nu alleen nog even een los matrasje erinmaken zodat ik die kan uitwassen als er gespuugd wordt etc.

2 maanden geleden

Geboorte bord gemaakt alleen haar naam nog er op 🥰

2 maanden geleden

Mijn moeder haakt van alles voor haar eerste kleinkind 🩷 Een dekentje, en precies zo’n dekentje in het roze voor in het poppenwagentje, een knuffeltje en nu is ze bezig met een vestje! Zo leuk!

2 maanden geleden

Wippertje gevonden bij de kringloop en een nieuwe hoes genaaid samen met m’n oma.

2 maanden geleden

Miniprojectje: macrame bijtspeeltje 😊

2 maanden geleden

Voortgang van het eendenboekje. Nu vooral haken, straks (als ik verlof heb?) in elkaar zetten

2 maanden geleden

Reactie op xmarit5

Voortgang van het eendenboekje. Nu vooral haken, straks (als ik verlof heb? ...
Super leuk! 😍😍

2 maanden geleden

Zelf een babygym gemaakt 😊

2 maanden geleden

Ik heb zelf een box zak gemaakt