11 Reacties

19 dagen geleden

Hallo, mag ik vragen hoeveel ml hij drinkt overdag en hoeveel ml zijn laatste voeding (dus voor hij om 23.00u gaat slapen) is? Klinkt geweldig van 23.00u tot 05.00u kunnen slapen. Mijn kleine wordt toch om de twee uur wakker voor voeding en wij geven hem om de twee uur 90 ml.

19 dagen geleden

https://studylibnl.com/doc/1352815/voeding---sensire Deze had ik van kraamzorg toegestuurd gekregen

19 dagen geleden

Reactie op sgok24

Hallo, mag ik vragen hoeveel ml hij drinkt overdag en hoeveel ml zijn laats ...
Hoe oud is je kindje? Mijn dochter is 6 weken nu en drinkt meestal zo tussen de 100 en 130 ml in als ze uit de fles krijgt(borstvoeding). Die sliep vannacht ook van 21:30 laatste fles tot 4:15 zijn toch wel lekker wat uurtjes.

19 dagen geleden

Reactie op steffy2811

Hoe oud is je kindje? Mijn dochter is 6 weken nu en drinkt meestal zo tusse ...
Ah wat heerlijk! Mijn kleine is vandaag vier weken oud

19 dagen geleden

Reactie op sgok24

Ah wat heerlijk! Mijn kleine is vandaag vier weken oud
Ja precies. Ooow dan gaat dat ook snel genoeg komen denk ik. Bij ons begon het pas rond die tijd een beetje te komen dat ze wat langer door de nacht heen ging. Probeer het nu nog naar iets later uit te stellen in de avond rond 22 /22:30 laatste fles dan slaapt ze gewoon door namelijk.

19 dagen geleden

Reactie op steffy2811

Ja precies. Ooow dan gaat dat ook snel genoeg komen denk ik. Bij ons begon ...
Je reactie geeft mij hoop. Dat zou echt fantastisch zijn. Vannacht is hij voor het eerst in de co sleeper gaan slapen. Daarvoor sliep hij in de babynest, maar die wordt langzamerhand te krap voor hem.

19 dagen geleden

Reactie op sgok24

Je reactie geeft mij hoop. Dat zou echt fantastisch zijn. Vannacht is hij v ...
Jaa wij zijn vrij vroeg begonnen met nacht gewoon co sleeper en overdag proberen in eigen ledikantje in haar kamertje. En de box voor spelen. Soms slaapt ze ook weleens in de box hoor. En in de avontuurtjes is ze vaak wat onrustiger en slaapt ze soms ook alleen in mijn armen maar ik merk wel dat het steeds beter gaat! Routine is belangrijk

19 dagen geleden

Onze baby is 10 dagen oud en mijn verloskundige zei dat na 5 uur alle bloedsuikers op zijn en ze dan ook niet meer goed kunnen aangeven dat ze willen drinken of wakker worden. Ze zei dat dit wel geldt voor de eerste paar weken. Dus wij maken haar dan wel wakker. We lijken al een soort nachtritme te hebben gevonden. Fingers crossed dat het zo blijft want ik kan daardoor per etmaal wel 8 uur slapen totaal

18 dagen geleden

Ik voel me echt schuldig, ik ben per ongeluk weer in slaap gevallen. Laatste voeding was om 23:00 en heeft wel tot 23:30 aan de borst gezeten en sliep tot 4;40 😨. Mijn dochter is 2 weken en is wel goed op gewicht 4,4 kg

18 dagen geleden

Reactie op Michele2810

Ik voel me echt schuldig, ik ben per ongeluk weer in slaap gevallen. Laatst ...
Niet doen joh! Ze geven het echt zelf aan 😘

18 dagen geleden

Reactie op mesline40

Niet doen joh! Ze geven het echt zelf aan 😘
Gelukkig dankjewel ❤️, ik kan me daar echt druk om maken over de bloedsuikers die dan lager kunnen worden etc 😨