8 Reacties

17 dagen geleden

Bel je ouders en vertel ze wat er is gebeurd! Ik kan me niet voorstellen dat ze je niet vandaag komen halen. Wat jij hebt meegemaakt is mishandeling, dat moet je niet accepteren. Is dit de eerste keer dat hij je bij je keel pakte? Of heeft hij vaker dit soort uitbarstingen?

17 dagen geleden

Wat een vervelende situatie. Ik denk dat je echt even rust nodig hebt en een betere rol verdeling met je partner. Is het mogelijk dat iemand (moeder,vader,broer,zus,vriendin) doordeweeks je kan ondersteunen als je partner aan het werk is? Vergeet jezelf niet ❤️. Dit gaat je opbreken.

17 dagen geleden

Wow. Bij de keel pakken en door elkaar schudden is echt een no go. Je hebt een kind samen, dus de verzorging doe je ook samen. Ik weet dat mannen wat agressief achtig kunnen worden van stress hebben, maar hij moet echt leren hoe hij zijn vrouw ondersteunt en z'n handen thuis houden.

17 dagen geleden

Ik schrik toch wel een beetje van het bij de keel pakken en heen en weer schudden.. Wat vervelend om te horen. Succes met je herstel en sterkte in deze situatie.

17 dagen geleden

Ik weet niet wat ik erger moet vinden, bij je keel vastpakken of je kind op de bank onveilig. Ik word hier verdrietig van😔 waar woon je? Wellicht een gesprekje met een ander moeder je een fijn gevoel geeft en minder eenzaam is? Veel liefde en knuffels voor jou❤️

17 dagen geleden

Wat??? Ik weet niet wat ik lees! Wat ontzettend naar voor jou deze héle situatie! De eenzaamheid, hoeveel je alleen doet en hoe je partner met jou omgaat. Ongelofelijk. Je zegt dat je het liefst naar je ouders gast. Doe dat alsjeblieft. Als zij er wél voor je zijn en je er dan dus minder alleen voor staat, is dat heel veel waard. Je baby heeft jou nodig maar jij hebt ook liefde nodig. Al helemaal in deze tijd van lichamelijk herstel, slapeloosheid en het intensieve zorgen voor een pasgeborene. Blijkbaar geeft je vriend die liefde nu niet. En dat verwoord ik nog héél mild, want dit is/lijkt wel op mishandeling. Kies voor jezelf en ga naar je ouders 🫶 deze kraamperiode krijg je nooit meer terug dus maak het zo fijn mogelijk voor jezelf. Hoe verdrietig het tegelijkertijd ook is dat je blijkbaar weg moet. Jeetje. Sterkte hoor ❤️

16 dagen geleden

Jeetje, wat heftig en wat de anderen al zeggen; dit is niet oké... Bel je ouders, of wie dan ook, idd om te kijken of die je thuis kunnen komen helpen overdag, dit ga je niet volhouden in je eentje... Uiteindelijk hou je het waarschijnlijk wel vol maar gaat het enorm ten koste van jezelf en jij hebt óók tijd, liefde en aandacht nodig om te herstellen.. Plaats nog maar es 'n berichtje van hoe het verder gaat.

16 dagen geleden

Ik zou maar snel naar je ouders gaan want dit is niet ok