1702 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op rietje132
Iemand tips waar je (leuke) betaalbare voedingskleding kan halen in een fys ...
Mijn ervaring is dat voedingskleding erg saai is. Wat ik ideaal vond was voedingshemdjes+bh aan, en daarover iets leuks uit je eigen kast. Dan kun je je blouse/shirt/trui omhoog doen zonder dat je in je blote buik zit
2 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Ik ben op zoek naar een lampje die je in het stopcontact kan doen als je ‘s ...
Wij hebben van die accu lampjes die je op verschillende standen kan zetten. 1 keer per week opladen ofzo. Gekregen, dus kan ff geen link vinden. Maar het werkt echt top! Ook voor als je zoveel mogelijk in het donker nog een boekje wil lezen ofzo, of voor voeden.
2 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Wij gaan voor een zoutlampje! Dat geeft heel warm, zacht licht.
2 maanden geleden
Reactie op highupabove
Wij gaan voor een zoutlampje! Dat geeft heel warm, zacht licht.
Die heb je ook als zo'n stekkerlampje. Zoiets: https://www.babynatura.nl/baby-natura-himalayazout-nachtlampje-rots/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw3P-2BhAEEiwA3yPhwD8bpWDLp6wr5QoUqOdjgM1DsJJ6kYdk-fw1KnZAsR5z-iMP_MgjXxoCexYQAvD_BwE
2 maanden geleden
Reactie op Marla23
Ik wil het ook gaan doen. Doe je dit dan met de hand kolven of met een elek ...
Met je eigen handen. Je vangt het dan op een lepeltje op en trekt het vervolgens op met een spuitje.
In een elektrische kolf verlies je te veel, want in het begin zal het echt maar een paar milliliter zijn
2 maanden geleden
Hebben jullie ook pijnlijke harde buiken tijdens het opstaan? Uit bed of van de bank? Ik heb zelf helemaal geen last van harde buiken als ik zit op lig of zelfs loop maar als ik opsta krijg ik ze altijd en zijn ze ook pijnlijk.
2 maanden geleden
Reactie op Flynn123
Jup... ik heb ze de hele dag door bij elke kleine beweging. Vk zegt dat er ...
Owh oké, ben niet de enige dan gelukkig. Ik hoorde ergens dat pijnlijke harde buiken niet goed waren maar ik hoor dat meer mensen ze hebben
2 maanden geleden
Is een Magnetron Fles Sterilisator nou echt nodig om te kopen? Of kan ik alles gewoon uitkoken in een pan?
2 maanden geleden
Reactie op ComtesseC
Onze kraamzorg deed een bakje in da magnetron met een laag water en een sch ...
Ja precies. Dus beetje onnodig om iets speciaals ervoor te kopen 😇
2 maanden geleden
Mijn ervaring is dat voedingskleding erg saai is. Wat ik ideaal vond was vo ...
Ja en ik vind het zo stom dat het vaak zwangerschaps en voedingskleding in 1 is want ik wou na kijn bevalling juist graag weer gewone kleding aan. Droeg daarom gewoon voedingshemdje + bh en daarover en dan vooral blousjes/vestjes/jurkjes met knoopjes om het makkelijk te maken
2 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Wij hebben een licht strip met bewegingssensor gekocht bij de action en die boven op het plankje op de commode geplakt. De lichtsensor zit zo dat ik hem ook bij voeden kan activeren doordat de voedingsstoel ernaast staat.