1702 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op KimGoo

Zijn jullie al bezig met de geboortekaartjes? Ik heb nu een ontwerp en vind ...
Wij betalen €250,- voor een pakket van 100kaartjes + enveloppen en adres stickers en dan krijgen we er nog 25 cadeauverpakkingen bij voor een kleinigheidje wat je eventueel voor je kraambezoek kan gebruiken. Daarbij hebben we een eigen ontwerp gekregen en een proefdruk opgestuurd gekregen. Ook krijgen we de enveloppen en adres stickers al eerder opgestuurd zodat we die alvast kunnen voorbereiden, dan hoeft alleen het kaartje er straks nog in geschoven te worden ;) We zijn trouwens voor een enkele (2 zijdes) kaart gegaan. Dubbel gevouwen kaart is in totaal volgens mij €25,- duurder.

2 maanden geleden

Reactie op Jezzica93

Bij mij is het 4-5 euro per kaartje ongeveer. Wij sturen alleen naar onze o ...
Dit is ook wel weer slim! Ik ben zo iemand die dus geboorte kaartjes bewaard, terwijl ik normaal alles weg gooi hahaha. Maar er zullen inderdaad vast mensen zijn die na een maand denken, zo dit kaartje kan wel de prullenbak in. Lastigggggg

2 maanden geleden

Reactie op KimGoo

Wij zijn voor 65 kaartjes 200 kwijt geloof ik (incl enveloppen), dus ik vind het persoonlijk erg veel...

2 maanden geleden

Reactie op KimGoo

Dit is echt absurt hoog. Bijna €10,- per kaart. Wij hebben vorige keer zelf de kaart ontworpen en laten drukken bij de lokale drukkerij en waren per kaart iets van €2,- kwijt. Enveloppen mooi vooraf al gekregen om te schrijven.

2 maanden geleden

Reactie op plantje90

Wij betalen €250,- voor een pakket van 100kaartjes + enveloppen en adres st ...
Waar ga jij ze bestellen als ik vragen mag?

2 maanden geleden

Reactie op RobinB122

Waar ga jij ze bestellen als ik vragen mag?
Mevrouwmoos.com

2 maanden geleden

Reactie op KimGoo

O dat is wel een gigantisch verschil inderdaad. Waar hebben jullie je kaart ...
Kaartje to go! Heb daar een basis ontwerp helemaal aangepast naar onze eigen smaak en wens.

2 maanden geleden

Ik kom nu bij 70 kaartjes met goudfulie inclusief enveloppen en sluitstickers ook rond de €300 uit Duuuuur🥲

2 maanden geleden

Reactie op starry94

Ik kom nu bij 70 kaartjes met goudfulie inclusief enveloppen en sluitsticke ...
Hahaha ik baal nu ook nu ik de andere bedragen zie. Maarja, stiekem nu een beetje verliefd op dit ontwerp en de kwaliteit, maar als ik dan weer denk dat het zo in de prullenbak kan belanden. Dillemaaaaaaa

2 maanden geleden

Iemand ook last van een droge huid? Ik kan smeren wat ik wil maar binnen no-time is het weer super droog. Het jeukt gelukkig niet, maar het ziet er niet mooi uit🫣

2 maanden geleden

Reactie op KimGoo

Via kaartje2go heb ik 20 kaartjes en enveloppen voor €55 🫣

2 maanden geleden

Reactie op KimGoo

Ligt er echt aan wat je wil. Ik vind kaartjes wel leuk maar ook niet heel interessant, dus ik doe er niet al teveel mee. Wel veel mensen om een kaartje te sturen, dus we bestellen er ongeveer 70 (inclusief een stuk of 10 extra). Volgens mij zitten de kosten rond de 240 euro, exclusief postzegels

2 maanden geleden

Reactie op KimGoo

Hahaha ik baal nu ook nu ik de andere bedragen zie. Maarja, stiekem nu een ...
Ben nu trouwens wel heel benieuwd wat je krijgt voor dat bedrag.

2 maanden geleden

Reactie op newmommy😍

Ben nu trouwens wel heel benieuwd wat je krijgt voor dat bedrag.
Snap ik! Het is via www.kleineletters.nl en als we het doen, gaan we voor type kaartje Amélie. Echt een heel minimalistisch ontwerp, maar de kwaliteit voelt echt goed. Maarja, dan denk ik ook het is maar een kaartje.

2 maanden geleden

Reactie op starry94

Ik kom nu bij 70 kaartjes met goudfulie inclusief enveloppen en sluitsticke ...
Hahaha hier t zelfde - Maarja ik wil geen concessies doen op het kaartje wat we nu bedacht hebben 🥹. - en dan moeten er nog postzegels bij 🙃👍🏼

2 maanden geleden

Reactie op Ambermarijke

Iemand ook last van een droge huid? Ik kan smeren wat ik wil maar binnen no ...
Ja ik heb dat ook. Bij mij jeukt het helaas wel. Ik gebruik inmiddels lannette crème dat werkt bij mij beter dan bodylotion of handcrème oid

2 maanden geleden

Reactie op KimGoo

Snap ik! Het is via www.kleineletters.nl en als we het doen, gaan we voor t ...
Heel eerlijk? Ik begrijp volkomen dat je dit mooi vindt, maar dit kan een andere drukkerij echt voor de helft van het geld. Het is geen super unieke techniek (wel iets prijziger, maar je praat dan ook over een dikkere kwaliteit papier) en verder is er eigenlijk niks “bijzonders” aan om die prijs te rechtvaardigen. Zou gewoon dit ontwerp eens meenemen naar een lokale drukkerij en kijken wat zij kunnen bieden.

2 maanden geleden

Reactie op newmommy😍

Heel eerlijk? Ik begrijp volkomen dat je dit mooi vindt, maar dit kan een a ...
Alleen maar fijn dat je dit zegt hoor! Vind het enigszins lullig omdat dit echt haar ontwerp is natuurlijk, maar je hebt wel volkomen gelijk. Ga er even naar kijken, hopen dat meneer nog even lekker blijft zitten zodat ik nog de tijd heb haha!

2 maanden geleden

Iemand tips om de baby wat rustiger te krijgen in de buik? Er is hier iemand aan het breakdancen en het wordt wat pijnlijk..

2 maanden geleden

Reactie op ColourfulDana

Iemand tips om de baby wat rustiger te krijgen in de buik? Er is hier ieman ...
Zelf de marathon gaan rennen waarschijnlijk 😂