1702 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op babynummertwee
Lief berichtje dankjewel. Laat me er idd met andere ogen naar kijken. ❤️ en ...
Komt vast goed, vriendschappen gaan om zoveel meer dan deze losse momenten, maar dat maakt het niet minder lastig!
2 maanden geleden
Reactie op Preemiemum
Komt vast goed, vriendschappen gaan om zoveel meer dan deze losse momenten, ...
Dat is helemaal waar! En waar maak ik me dan ook druk om denk ik dan. Eigenlijk alleen door die opmerking van m'n moeder dat ik alles ineens in twijfel ga trekken. En vanavond ga ik lekker uit eten met 2 vriendinnen dus ga daar gewoon lekker van genieten 🥰
2 maanden geleden
Dat is helemaal waar! En waar maak ik me dan ook druk om denk ik dan. Eigen ...
Ja daar zou ik lekker van genieten samen. Bij mij ging het ook totaal niet om de babyshower of de roze ballonnen en cadeaus. Dus dan is er vast ruimte voor iedere vriendin om op een andere manier te laten zien dat ze veel waarde hechten aan jou en je kindje ☺️
2 maanden geleden
Reactie op Rosso
Vraagje. Hoeveel dekens voor het wiegje/ledikant doen jullie en welke tog-w ...
Ik heb er 3 voor de co sleeper/reiswieg en 1 voor het ledikant. Verwacht dat het ledikant weinig gebruikt gaat worden voor de kleine slaapzakjes gebruikt.
2 maanden geleden
Misschien ben ik enige maar dat lijkt me sterk dus even vragen of meer vrouwen dit hebben. Beetje een vieze vraag maar goed. Ik heb de laatste week echt ontzettend veel last van winderigheid. Nu krijg ik iedere keer net voor dat ik de lucht “passeer” ontzettend veel last van krampen in m’n buik. Dat ik echt gewoon ff op m’n bed in een fetus houding ga liggen. Dan kan ik echt ff niks meer. Deze krampen gaan door m’n hele buik en rug. En als de lucht eenmaal uit mijn lichaam is gaat de kramp in een keer weg. Zijn er meer meiden die hier last van hebben?en misschien wegen waar dit zo opeens vandaan komt? 🙈
2 maanden geleden
Reactie op Rosso
Vraagje. Hoeveel dekens voor het wiegje/ledikant doen jullie en welke tog-w ...
Ik heb er 2 voor de co-sleeper van tog 3. En 1 voor het ledikantje van 2.3 tog. Was prima gezien het seizoen dat we ingaan, aldus kraamzorg. En anders hebben we zo wat bijgehaald.
2 maanden geleden
Reactie op Elora02872
Misschien ben ik enige maar dat lijkt me sterk dus even vragen of meer vrou ...
Ik heb dit niet maar volgens mij hebben onze darmen het best moeilijk omdat ze zo plat gedrukt worden! Veel vezels eten, misschien helpt dat? En zie je een patroon tussen wat je eet en hoe je daarna reageert? Zou dit zeker ook aan de verloskundige vragen!
2 maanden geleden
Reactie op Preemiemum
Ja daar zou ik lekker van genieten samen. Bij mij ging het ook totaal niet ...
Nou je gelooft t niet. Maar gister dus bij aankomst in het restaurant bleek dat dat dus mijn babyshower was en iedereen was er. Hadden ze dat als verrassing geregeld en m'n moeder had die opmerking gemaakt om mij om de tuin te leiden. Nou das dus mooi goed gelukt. Ik zei al tegen m'n moeder dat mag je echt nooit meer zeggen hoor had dan wat anders gezegt maar ik was er echt verdrietig om hahaha. T is ook wel weer typisch m'n moeder hoor. T was super leuk en dus echt een enorme verrassing!
2 maanden geleden
Nou je gelooft t niet. Maar gister dus bij aankomst in het restaurant bleek ...
Ahh wat leuk! Jammer dat je er wel een naar gevoel over had daardoor, maar wel een extra grote verrassing! 🤩 leuk dat je het nog even deelt 😍
2 maanden geleden
Reactie op Preemiemum
Ahh wat leuk! Jammer dat je er wel een naar gevoel over had daardoor, maar ...
Ja had t vandaag ook nog tegen m'n moeder gezegt en ze had ook even goed haar excusus aangeboden. Maar de verrassing was inderdaad heel erg groot. Moest zo hard huilen hahahah
2 maanden geleden
Ja had t vandaag ook nog tegen m'n moeder gezegt en ze had ook even goed ha ...
Hahaha snap ik, heel leuk. Maar wel goed om toch even gezegd te hebben. Volgende keer toch maar een andere afleidingsmanoeuvre kiezen 😂
2 maanden geleden
Nou je gelooft t niet. Maar gister dus bij aankomst in het restaurant bleek ...
Hahaha ik dacht het nog toen je zei dat je uit eten ging 😂
2 maanden geleden
Reactie op anoniem666
Iemand aanrader voor welke muziek te luisteren tijdens de bevalling?
Ik maak drie lijsten. Eentje met lieve liedjes waar ik emotioneel of rustig van word. Eentje met mantra’s en hymns en eentje met meer ritmische yoga-achtige muziek. Maar ik ben dan ook yogadocent en ga goed op dat soort spirituele deuntjes 😄. Geen idee of ik iets van de drie lijsten ga gebruiken bij de bevalling maar ik kan in elk geval kiezen
2 maanden geleden
Reactie op anoniem666
Iemand aanrader voor welke muziek te luisteren tijdens de bevalling?
Mijn man heeft w jaar terug gewoon een door Spotify gemixte playlist op basis van mijn favoriete artiest aangezet, was heel relaxed op de achtergrond, maar heb er weinig van meegekregen (lag ofwel half van de wereld ofwel was te druk met bevallen 😉)
2 maanden geleden
35+2 dagen zwanger & ik heb beginnend striae gespot op m’n buik. Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden 🤷🏻♀️ Wie heeft er ook al “last” van.
2 maanden geleden
35+2 dagen zwanger & ik heb beginnend striae gespot op m’n buik. Weet n ...
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik heel veel straie gekregen. Deze was toen echt rood. Nu zie ik wel dat het weer meer zichtbaarder wordt, maar het is nu nog een beetje blauwig ipv rood. Ik heb niet het idee dat ik al nieuwe straie heb.
2 maanden geleden
35+2 dagen zwanger & ik heb beginnend striae gespot op m’n buik. Weet n ...
Haha ik zag gisteren toevallig ook nieuwe striae. Eigenlijk rekt de striae van vorige zwangerschap steeds wat op maar hij heeft 1 plek waar hij graag schopt en daar zit nu nieuwe.
Ik weet niet of het je lukt, maar probeer je er zo min mogelijk van aan te trekken. Je doet er weinig tegen