317 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op RENS09
Hoi hoi, waarom probeer je al zoveel af te bouwen? Je lichaam geeft aan dat ...
Omdat dat moet van de gynaecoloog… ik gun mezelf wel de medicatie, maar heb wel de medewerking van het ziekenhuis nodig. En ik vind het prima om af en toe te proberen af te bouwen, maar nu is het gewoon nog te vroeg.
Wat fijn dat jij door de Zofran iig minder overgeeft en een beetje kan eten en drinken. Veel liggen & rusten is heel herkenbaar!
6 maanden geleden
Heb vanochtend toch maar weer Ondansetron aangevraagd en kreeg het vanmiddag al mee!
Ik ga wel voor mezelf afbouwen,
Ipv 3x per dag naar 2x.
Dan doe ik in de ochtend wat later slikken, zodat het beter is verdeeld over de dag.
6 maanden geleden
Reactie op Sherrrrrrr
Heb vanochtend toch maar weer Ondansetron aangevraagd en kreeg het vanmidda ...
Gaat het goed met je nu met deze medicatie? (Ik merk zelf echt veel verbetering ten opzichte van suprimal/emesafene/metoclopramide)
6 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Gaat het goed met je nu met deze medicatie? (Ik merk zelf echt veel verbete ...
Ja veel beter! Ik heb helemaal niet meer overgegeven..en sinds vandaag zonder emmer/spuugzak rond gelopen.
Hoe gaat het nu met jou?
6 maanden geleden
Hoe gaat het met iedereen? Hoeveel weken zijn jullie nu? Ik zit vandaag precies op 17 weken en alles is redelijk stabiel, heb niet meer overgegeven na mijn ziekenhuisopname.
6 maanden geleden
Reactie op Sherrrrrrr
Hoe gaat het met iedereen? Hoeveel weken zijn jullie nu? Ik zit vandaag pre ...
Wat fijn zeg!!
Ik zit vandaag op 17+1 en heb nu circa 2 weken niet meer overgegeven. Gebruik sinds een week ook geen medicatie meer (gebruikte metocloperamide). Ben met vlagen nog wel misselijk en snel moe, vooral in de avonden. Maar het is een stuk anders dan een paar weken geleden.
6 maanden geleden
Reactie op Sherrrrrrr
Wat fijn! Ik ben 21+2 en de misselijkheid is redelijk onder controle. Kan weer vrijwel alles eten. Maar ik ben zo krankzinnig moe (uitgeput/gesloopt) dat ik nog steeds hele dagen op de bank lig. Kan dat komen door de zofran? Hoe zien jullie dagen eruit? Wat hebben jullie gedaan om energie terug te krijgen? ('dingen gaan doen' werkte hier niet, daarvan kreeg ik klap na klap want teveel)
6 maanden geleden
Reactie op Sherrrrrrr
Hi, ik ben 20.2dg. Ik ben om en om nog zwak en misselijk helaas. Ik heb er wel meer controle over, Als in, ik begrijp nu beter wat mij triggered. Ik slik al een tijd geen medicijnen meer, zodat ik mij in elk geval wat helder voel op de dag dan somber en warrig. Gisteren overgeven die twee dagen ervoor gelukkig niet. Ik probeer andere drankjes dan alleen maar cola, maar dat wekt echt misselijkheid op, dus terug bij af.
Fijn dat het stabiel bij je is nu, even je energie weer een beetje opladen.
6 maanden geleden
Ik ben nu 19+3. Slik nog 3x 8mg Zofran. Hoef bijna niet meer over te geven. Wel moet ik veel liggen en kan ik soms maar enkele happen eten. Het wisselt per dag. Mij geeft het toch wel energie en positiviteit om soms wat te ondernemen. Al moet ik daarna voldoende rust nemen.
6 maanden geleden
Wat fijn! Ik ben 21+2 en de misselijkheid is redelijk onder controle. Kan w ...
Hi,
Ik zal eens even kijken wat nou de bijwerkingen van Zofran zijn..staat geen vermoeidheid bij wel hoofdpijn. Heb de hoofdpijn wel ervaren en ben daardoor magnesium gaan slikken.
Ik ben in de middag voornamelijk moe en ga dan even een middagdutje doen, daarna moet ik echt even bijkomen.
6 maanden geleden
Reactie op RENS09
Vandaag 20 weken, sinds dinsdag weer extremer misselijk als eerst. Toen mis ...
Aawh wat vervelend! Wel nog steeds aan dezelfde hoeveelheid Zofran?
5 maanden geleden
Het is stil hier, ik hoop dat dit betekent dat het een stuk beter gaat met iedereen❤️
5 maanden geleden
Reactie op Sherrrrrrr
Het is stil hier, ik hoop dat dit betekent dat het een stuk beter gaat met ...
Nog steeds elke dag ondansetron, nog steeds elke ochtend misselijk en nog overgeven 🙈 maar ik voel me echt veel beter dan aan het begin! Ik kan steeds meer eten verdragen.
5 maanden geleden
Hier is de misselijkheid met zofran redelijk onder controle. Nu vooral kapot moe. Gesloopt werkelijk. Voel me zo slap. Kan alleen maar op de bank liggen en ook dan is een dag te lang.
5 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Nog steeds elke dag ondansetron, nog steeds elke ochtend misselijk en nog o ...
Ooow pff wat vervelend. Sinds ik Odansetron slik heb ik niet meer overgegeven en kan weer eten wat ik wil. Thankgod..wil het wel gaan afbouwen..
5 maanden geleden
Over het algemeen gaat het dus stukken beter met mij. Wel heel moe als ik even naar de winkel ben geweest, dus doe vaak middagdutjes.