317 Reacties

5 maanden geleden

Ugh, na een week of 6/8 waarin de misselijkheid beter onder controle was en ik vrijwel alles weer kon eten, is nu met 24w de misselijkheid weer terug. Had me er net bij neergelegd dat het niet beter zou worden, maar gelijk zou blijven, maar had hier ff geen rekening mee gehouden. En dan zijn 16 weken nog heel lang...

5 maanden geleden

Ugh, na een week of 6/8 waarin de misselijkheid beter onder controle was en ...
Zo dat voel ik precies hetzelfde. Het ging goed, nog wel rekening houden en bepaalde angsten.. maar ik dacht dit op deze manier kan ik mee overleven. Helaas.. weer kotsen en direct gevoelsmatig verscheurd. Ik voel me zo getraumatiseerd door het overgeven.

5 maanden geleden

Reactie op DajaLi

Zo dat voel ik precies hetzelfde. Het ging goed, nog wel rekening houden en ...
Mentaal echt een enorme klap he... Valt me heel zwaar dit

5 maanden geleden

Mentaal echt een enorme klap he... Valt me heel zwaar dit
Mij ook

5 maanden geleden

Jeetje meiden wat vervelend om te lezen! Ik ben begonnen met afbouwen en daardoor ook weer een paar x overgeven en ik herken de angst. Gelukkig is het tot nu toe bij 1x in de ochtenden gebleven..

4 maanden geleden

Sinds een paar dagen enorm pijnlijke bovenbenen. Nu sinds gistermorgen ook krampen in mijn onderbenen. Lopen gaat moeilijk. Sinds vandaag beginnen er ook spierkrampen in mijn armen. Iemand die dit herkend?

4 maanden geleden

Ik ben al sinds dag 1 van me zwangerschap misselijk tot de dag van vandaag. Ik ben nu 27 weken en ik geef nog steeds over. Niks aan te doen het is wat het is ik leer ermee leven

4 maanden geleden

Reactie op Celine34

Ik ben al sinds dag 1 van me zwangerschap misselijk tot de dag van vandaag. ...
Heb je medicatie geprobeerd?

4 maanden geleden

Reactie op RENS09

Sinds een paar dagen enorm pijnlijke bovenbenen. Nu sinds gistermorgen ook ...
Ja heb ik ook in m’n onderbenen, magnesium spray onder m’n voeten helpt bij mij goed. Maar anders kun je ook magnesium tabletten kopen.

4 maanden geleden

Reactie op an83

Ja heb ik ook in m’n onderbenen, magnesium spray onder m’n voeten helpt bij ...
Ik heb een magnesium bad geprobeerd, en gisteracond spray over mn kuiten..maar kreeg hier zo.n fel stekende pijn van die heel brandend voelde, alsof er brandwonden op mn benen zaten. Nu begint het sinds vandaag ook te krampej in mijn armen

4 maanden geleden

Reactie op RENS09

Heb je medicatie geprobeerd?
Nee alleen suprimal in het begin

4 maanden geleden

Reactie op RENS09

Ik heb een magnesium bad geprobeerd, en gisteracond spray over mn kuiten..m ...
Oeh dat klinkt niet fijn. Zou dan toch even met de huisarts bellen!

4 maanden geleden

Reactie op Celine34

Nee alleen suprimal in het begin
Aah wat vervelend! Je zou kunnen vragen naar Odansetron (Zofran). Heeft bij mij direct geholpen.

4 maanden geleden

Reactie op Sherrrrrrr

Aah wat vervelend! Je zou kunnen vragen naar Odansetron (Zofran). Heeft bij ...
Hier hetzelfde. Suprimal is een laag drempelih product maar bij deze vorm nooit voldoende. Sommige mensen zijn bij Emasafene geholpen, echter was dit voor mij en vele hier niet voldoende. Ik gebruik zelf nu nog 2x daags zofran. (Had dit eerst 3x)

3 maanden geleden

Hi dames, Ik kan zeggen dat ik eindelijk van de medicatie af ben! Het heeft even geduurd, maar het is gelukt. Ik ben nu 25 weken zwanger, hoe gaat het met jullie?

3 maanden geleden

Reactie op Sherrrrrrr

Hi dames, Ik kan zeggen dat ik eindelijk van de medicatie af ben! Het heef ...
Wat super fijn! Hoe voel je je? Ik ben al een tijdje van de medicatie af, rond week 18/19. Ben inmiddels 26+4 en voel me nu af en toe misselijk bij stress of vermoeidheid. Daarnaast ben ik wel erg snel moe en heb ik last van bekkeninstabiliteit. De fysio gaf aan dat dit te maken kan hebben met HG; lijf heeft de eerste maanden niets/nauwelijks iets gedaan en toen opeens wel weer iets.

3 maanden geleden

Reactie op Sherrrrrrr

Super! Ik heb niet geprobeerd om af te bouwen, maar ben met zofran niet meer misselijk, dus kan wel gaan proberen om af te bouwen. Mijn probleem is nu energie - cq het complete gebrek eraan. Kan nog geen was ophangen of 100m lopen.

3 maanden geleden

Reactie op Sherrrrrrr

Oh top! Wat fijn! Hier 30w4d en nog steeds aan de ondansetron. Ik begin ook weer steeds misselijker te worden sinds het derde trimester.

3 maanden geleden

Reactie op RENS09

Sinds een paar dagen enorm pijnlijke bovenbenen. Nu sinds gistermorgen ook ...
Ik had steeds kramp in m'n kuiten. Gebruik nu magnesium van vitakruid, dit helpt goed

3 maanden geleden

Reactie op Bonsai

Ik had steeds kramp in m'n kuiten. Gebruik nu magnesium van vitakruid, dit ...
Gebruikte al zowel voetenbadje en magnesium spray. Bloedwaardes zijn geprikt en magnesium waardes waren prima. Had in de tussentijd ook magnesium van een natuurwinkel gehaald.