317 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Sherrrrrrr
Hi dames,
Ik kan zeggen dat ik eindelijk van de medicatie af ben! Het heef ...
Nu ruim 29 weken 🤰🏽. Zit inmiddels op 2x8mg Zofran. Nog steeds misselijk, inmiddels ook brandend maagzuur. Mn energielevel is steeds slechter aan het worden waardoor ik ook sneller erger misselijk wordt.
Laatst voelde ik mij even echt niet goed, na bloedonderzoek etc tekorten uitgesloten. Ijzer is laag, daar nu tabletten voor. Verder besloten ze dat infuus ook nodig was, omdat drinken weer heel slecht ging. Nu 3 keer in een dikke week geweest en nu gaat het weer iets beter met drinken
3 maanden geleden
Reactie op Celine34
Nu inmiddels 30+5 en enorm misselijk nog steeds ik kots echt dagelijks. Ik ...
Hi,
Wat vervelend zeg! Gebruik je er iets voor?
3 maanden geleden
Reactie op Celine34
Niet echt, ik gebruikte een lange tijd suprimal maar dat helpt niet meer. I ...
Aah oke, werkt dat letten op je eten? Odansetron heeft mij echt enorm geholpenz
3 maanden geleden
Reactie op Celine34
Niet echt, ik gebruikte een lange tijd suprimal maar dat helpt niet meer. I ...
Als je nog zo misselijk bent en nog dagelijks moet spugen, zou ik zeker vragen om medicatie. Ondansetron/Zofran werkt heel goed bij mij
één maand geleden
Reactie op lisanr3
Voelde me vanaf week 25 beter maar ben nu 38 weken en is ineens weer helema ...
Ik begon toen ook ineens weer te spugen
één maand geleden
Laatste weken ook ineens weer misselijk 😔 gelukkig niet zoveel overgeven als in het begin, maar wel vaak lange tijd beroerd en misselijk.
Denk omdat de baby tegen je maag aan drukt en je maag draait om plaats te maken voor je buik.
Ben wel blij als de baby straks geboren is en je weer van deze kwaaltjes af bent hopelijk 🎉
één maand geleden
Yesss! Ook ik heb weer meer last van misselijkheid en meer speeksel!
Maar goed, laatste loodjes inderdaad, we zijn er bijna.
24 dagen geleden
Hoeist hier met de mama’s? Ik ben inmiddels bevallen! Blij dat alle symptomen weer weg zijn!!
24 dagen geleden
6 oktober bevallen, vrijwel volledig klachtenvrij!! Wat een hel van een zwangerschap maar het moederschap is het zooooo waard 💕
23 dagen geleden
Even een ander dingetje. Ik heb ondansetron gebruikt, pas vanaf het 2e trimester. Van de week zijn ze erachter gekomen dat mijn zoontje van 5 weken oud een hartafwijking heeft 😣 ik baal zo, omdat ik ergens ook bang ben dat het toch samenhangt met de ondansetron en dat geeft me een enorm schuldgevoel. Maar anderzijds had ik deze zwangerschap haast niet getrokken zonder de medicijnen. Ik heb het echt genomen omdat ik niet anders kon. Ik neem normaal al echt liever niets. Maar goed.. pfff. We zijn in afwachting van onderzoeken om te zien wat voor afwijking het specifiek is. Spannend allemaal. Iemand die dit ook heeft meegemaakt?
16 dagen geleden
Reactie op unknown2024
Even een ander dingetje. Ik heb ondansetron gebruikt, pas vanaf het 2e trim ...
Hi meid,
Wat vervelend! Dat is even schrikken. Ik zou je niet druk maken, je hebt het vanaf het 2e trimester geslikt en hartafwijking kan voorkomen als je het eerder gebruikt. Dit is in jouw situatie niet het geval…
Heel veel sterkte met de kleine en je gezin!