30 Reacties

18 dagen geleden

Wij doen ons zoontje 2x per week in bad! 🥰

18 dagen geleden

Hoihoi! Wij doen ons zoontje ongeveer 3 keer in de week in bad met een beetje badolie voor baby's. Verder maken we hem iedere dag met een washandje schoon. Ook ons zoontje had een droge huid vandaar dat wordt nu langzaamaan iets minder

18 dagen geleden

Hier 2 a 3 keer per week😊

18 dagen geleden

Ik doe hem in bad als hij veel gespuugd heeft/ zichzelf ondergeplast. Dit is 2/3 keer pw

18 dagen geleden

Wij doen onze dochter om de dag douchen, bad vindt ze verschrikkelijk en zet het enorm op een huilen. Wij gebruiken verder geen zeep of olie, alleen water.

18 dagen geleden

Ook wel handig om zelf even te reageren. Hier dus 2 keer per week in bad, de andere dagen even met een washandje langs der handjes, gezichtje enz.

18 dagen geleden

1 a 2 keer. Met een beetje overgebleven moedermelk 😃

18 dagen geleden

2x per week! Met mij in bad en met mijn man onder de douche! ☺️ & 1x per maand babyspa!

18 dagen geleden

1-2 keer per week.

18 dagen geleden

De ene dag doen we mondje-kontje wassen. En de andere dag gaat ie in bad.

18 dagen geleden

1 of 2 keer per week bad/douche/alles wassen. Is elke dag helemaal met washandje wassen nodig? Ik ruik niet echt iets viezigs bij haar🙈

18 dagen geleden

2x per week in bad!

18 dagen geleden

Om de 3 dagen met mijn vriend mee onder de douche.

18 dagen geleden

1 keer per week in bad of onder de douche en om de dag even het gezichtje en haar billetjes met een washandje

18 dagen geleden

1 keer per week in bad is voldoende voor ons. Ze stinkt niet en haar huid is te kwetsbaar om zovaak gewassen te worden. Washandje doen we wel bij der billen en nekje regelmatig.

18 dagen geleden

Hier 2x per week in bad. Ik ben ook nog zoekende naar wat te gebruiken voor haar huidje. Ook heel droog. Smeren jullie al met iets van bodylotion? Onze kraamzorg raadde dat af. Maar ik kan me niet meer herinneren vanaf wanneer ik daarmee ben begonnen bij onze oudste. Voor mijn gevoel ook al wel vroeg....

18 dagen geleden

Reactie op babynummertwee

Hier 2x per week in bad. Ik ben ook nog zoekende naar wat te gebruiken voo ...
Ik gebruik pure jojoba olie van berivita, heel fijn

18 dagen geleden

1x per week. Bad, tummy tub of douchen is maar net wat uitkomt. Inoli zalf helpt hier enorm goed.

18 dagen geleden

Twee keer per week onder de douche. Niet te vaak ivm droge huid daarbij worden baby's ook niet heel vies. Wij smeren haar (en grote broer ook) in met nivea voor droge huid. Mijn man heeft chronisch eczeem en gebruikt het ook, daarom zijn we alert en douchen we ze niet te vaak.

18 dagen geleden

1-2x per week, soms extra tussendoor met een nat washandje na een spuitluier