2409 Reacties

9 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad. Iets minder ver dan zelf berekend, maar al wel duidelijk een hartje zien kloppen. 🥹🥹Verwachte datum wordt nu geschat op 17 oktober.

9 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Nathalie en 33 jaar. Dit is de eerste keer dat ik zwanger ben, vandaag 6 weken. Dit is gelukt door het ICSI traject. We zijn onwijs dankbaar dat dit heeft mogen lukken na een mislukte ICSI en IUI traject. Uitgerekende datum is 17 oktober. 27 februari mijn eerste echo.. zoo spannend🍀. Klachten zijn vooral heel moe, af en toe wat zeurende pijn rechts onder in mijn buik.

9 maanden geleden

hier ben ik, 28 jaar zwanger van m'n 2de kindje. De eerste is 1.5 jaar. uitgerekende datum 16 oktober. Symptomen zijn super moe, en hoofdpijn, al 2 weken lang. zo vervelend.. Ben benieuwd wanneer jullie allemaal bevallen. ❤️🥰

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

Helaas ga ik waarschijnlijk weer afhaken☹️ Gisteravond begon het bloedverli ...
Ahhh wat heftig, sterkte! 🥲

9 maanden geleden

Mijn vriend heeft de 24baby app geïnstalleerd 🥰

9 maanden geleden

Reactie op Dev1Dal

Mijn vriend heeft de 24baby app geïnstalleerd 🥰
Wauw wat lief! voor de info? of ook het forum?

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

Ik meld mij ook gezellig weer aan! Ik ben Romy 28 jaar Tweede zwangerscha ...
Ja ik ook precies hetzelfde alleen wel zonder curretage. Erg spannend, want heb last van buikpijn, alsof ik ongesteld ben of ongesteld moet worden en erg moe en pijnlijke borsten. Ben wel erg bezorgd want de vorige had ik ook buikpijn of dagen met pijn

9 maanden geleden

Reactie op linseyvb

hoi allemaal! ik ben Linsey 28 jaar. ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwange ...
Jazeker! Dat heb ik ook. 7 maart pas de eerste echo. Soms voel ik mij heel zwanger en voel ik van alles. Andere momenten echt precies niks…

9 maanden geleden

Reactie op NoorderIicht

Wauw wat lief! voor de info? of ook het forum?
Hij wil graag een beetje bijhouden hoe het ervoor staat met mij. Ik heb hem het forum laten zien, maar dat vond hij toch een beetje te veel van het goede. Haha

9 maanden geleden

Hoi dames, ik ben irene 38 jaar oud en zwanger van mijn 1ste kindje via IVF met de 3de cryo terugplaatsing. Mijn uitgerekende datum is 19 oktober en op 4 maart heb ik mijn eerste echo bij de kliniek nijgeertgen. Waar ik nu vooral last van heb is enorme vermoeidheid, niet zo handig met mijn werk. Dus daar moet ik nu even een weg in vinden hoe ik mijn energie kan verspreiden . Daarnaast pijnlijke boobies, maar dat is goed te doen . PS: Ik ben bewust alleenstaande mama

9 maanden geleden

Ik ga deze vraag toch hier stellen, omdat ik geen goed antwoord krijg via Google. Mag je kaas, ijs enz. eten als daar het logo weidemelk op staat? Op internet lees ik dat weidemelk in principe rauwe melk is, maar ik zie op de producten (kaas en ijs) geen "au lait cru" staan. Er staat ook niet dat het gepasteuriseerde melk is en wil bacteriën voorkomen. Bij chocolade staat trouwens soms ook alleen maar melk. Hebben jullie advies?

9 maanden geleden

Ben er toch nog even bij. De embryo leeft maar er zit bloed in mijn baarmoeder. Eén plek ernaast en bij mijn baarmoedermond. Het kan 2 kanten op gaan. Of mijn lichaam stoot het uit en neemt de embryo mee of het wordt opgeruimd… woensdag hebben wij weer een nieuwe echo ☹️🍀

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

Ben er toch nog even bij. De embryo leeft maar er zit bloed in mijn baarmoe ...
Wat pittig! Ik hoop voor jou dat je lichaam het bloed zelf opruimt en dat de embryo fijn verder mag groeien!

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

Wat spannend zeg. Maar fijn dat het er nog zit, hopelijk komt het goed! 🍀

9 maanden geleden

Reactie op LEE1994

Ik ga deze vraag toch hier stellen, omdat ik geen goed antwoord krijg via ...
ik heb hier een pak weidemelk in mijn hand. bij ingrediënten staat dat het gepasteuriseerd is. mag je gewoon hebben! ik gebruik altijd de zwangerhap app als ik twijfel.

9 maanden geleden

Reactie op LEE1994

Ik ga deze vraag toch hier stellen, omdat ik geen goed antwoord krijg via ...
Volgens mij kan dit gewoon. Als ik bij de Zwangerhap app "ijs" of "chocolade" invul zie ik allemaal groene vinkjes. Behalve bij pure chocolade, maar dat is vanwege de cafeïne.

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

duimen voor een goede echo woensdag! 🤞🍀

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

Wat spannend! Wel een opluchting denk ik dat het embryo nog leeft, maar wel even spannend welke kant het op gaat. Fijn dat jullie woensdag in ieder geval weer terug kunnen.

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

Spannende tijd

9 maanden geleden

Hoe is het vanavond met jullie? 🌸 Hier zijn de hormonen flink aan de wandel rond het avondeten. Als ik niet eet op tijd dat komt er iemand naar boven die ik niet herken 🧙🏽‍♀️ 😳, daarna weer een lief 👸🏽😂😂