2409 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op jedidja04

Pfff ja ik ga zaterdag op wintersport… maar zie er best tegenop. Ben consta ...
ik weet niet hoe goed je eet normaal. ik krijg weinig door mijn keel dus ik probeer veel muesli repen te eten, in de jaszak mee. uiteraard rustig aan. qua energie gaat het bij mij beter dan thuis. dit is de tweede keer dat ik zwanger ski (toevallig) en de eerste keer ging het met de energie ook beter dan verwacht. hopelijk heb je gezelschap die met jouw tempo mee wil skieën. ik heb het wel naar mijn zin hoor! je gaat het vast leuk hebben.

8 maanden geleden

Reactie op jedidja04

Pfff ja ik ga zaterdag op wintersport… maar zie er best tegenop. Ben consta ...
Nee, maarrrr mijn ervaring is dat de berglucht me altijd supersnel deed opknappen als ik misselijk was van de avond ervoor 🤣 misschien werkt het ook voor zwangerschap?

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Oeh, laat je weten hoe het was?
Lief van je! alles is goed en een kloppend hartje🩷💙

8 maanden geleden

Het liefste wil ik het van de daken schreeuwen🥰. Maar tot die tijd houden we het geheimpje maar onder ons. Ons eerste kindje is in aantocht. Zelf al een beetje rond aan het snuffen voor alles en nog wat. Vast heel herkenbaar haha. Nadeel is dat je even niet kunt sparren met een vriendin. Wij krijgen allen een herfst baby. Wat voor soort rompertjes is echt een aanrader? Overslag of?? Alle tips zijn welkom. Heb geen idee😅

8 maanden geleden

Reactie op Yvon93

Momenteel probeer ik te vasten😅. Dit kan bij mij nog geloofwaardig zijn om ...
Ja ik had net een lunch van werk en iedereen dronk wijn behalve ik😂 (misschien hebben ze wel een vermoede nu maar jammer dan)

8 maanden geleden

Reactie op NoorderIicht

zo dames, ik ben er ook weer eens. ik sta nu op de piste, valt me toch wel ...
Geniet ervan! Ik was echt heel pril zwanger dus wist het nog niet en had toen ook nog niet echt klachten. Maar als ik nu zou moeten gaan zou het denk wel anders zijn 😂 En de apres ski is ook wel anders nu denk? 😉

8 maanden geleden

Net de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien! 16-10 uitgerekende datum 💓

8 maanden geleden

Reactie op Bonfire

Net de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien! 16-10 uitgerekende ...
Wat fijn! Goed nieuws allemaal ❤️❤️

8 maanden geleden

Ik dacht vandaag op 7+5weken te zitten en uitgerekend te zijn op 10 oktober, maar vandaag heb ik de eerste echo gehad en is de verwachting dat ik pas op 6+4 zit en daarmee uitgerekend ben op 18 oktober. Ik sluit me dus graag aan bij deze groep😊 Mijn vriend en ik hebben een mooi kloppend hartje kunnen zien en alles zag er goed uit. Toch wel een opluchting wanneer je dat te horen krijgt van de verloskundige. 💛 Op 22 maart hebben we precies op 10 weken onze volgende echo.

8 maanden geleden

Reactie op FlesjeFristi

Ik dacht vandaag op 7+5weken te zitten en uitgerekend te zijn op 10 oktober ...
Want fijn dat alles er mooi uit ziet! Welkom in de groep 😁

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Zijn er al dames die deze week aan de beurt zijn voor een echo?
Wij hebben ook vandaag een goede echo gezien! 🥰 Koppend hartje en klein frummeltje, 25 maart de termijn echo. Duurt voor mijn gevoel nog heeel lang haha. Maar superblij dat we hebben gezien dat het goed gaat. Verder ook beginnend misselijk in de avonden en echt supermoe.

8 maanden geleden

Wij hebben gister onze eerste echo gehad - en alles zag er goed uit 🫶🏼 de uitgerekende datum staat nu op 15 oktober. Dit is ons eerste kindje dus ben benieuwd wat me te wachten staat de komende maanden. Maar tot nu toe mag ik niet klagen ☺️ geen misselijkheid, alleen vermoeid ‘s avonds.

8 maanden geleden

Nou vandaag precies 7 weken (als het goed is). Ik kan niet wachten tot de echo over 8 dagen ! Toch wel een spannend moment .. :).

8 maanden geleden

We hebben een goede echo 🥹🙏 Het bloed is weg uit mijn baarmoeder, het hartje klopt sterk en ik ben nu 6+3 , iets achteruit gezet! Pas nog wel in de groep en ben dan 19 oktober uitgerekend ! Over 2 weken nieuwe echo 🍀 De verloskundige noemde het een wonder❤️

8 maanden geleden

Reactie op Room1995

We hebben een goede echo 🥹🙏 Het bloed is weg uit mijn baarmoeder, het har ...
Wat een fantastisch nieuws🍀❤️

8 maanden geleden

Gefeliciteerd met de goede echo's allemaal! Dat is leuk te lezen na een werkdag doen-alsof-ik-gewoon-niet-helemaal-fit-ben 😁

8 maanden geleden

Hoi! Ik ben MCLV, zwanger van mijn derde kind (2019 en 2022) en uitgerekend op 14 oktober. Gisteravond een goede echo gehad! Heel blij. Ik ben verder echt heel moe en beetje misselijk. Valt toch niet mee met een drukke baan en twee jonge kids in huis. Maar stapje voor stapje richting het tweede trimester 😎

8 maanden geleden

Reactie op Room1995

Wauwiee! Wat een mooi nieuws 😁😁. Hopelijk kan je weer een beetje genieten nu.

8 maanden geleden

Super leuk en fijn al die mooie reactie over de echo's. Wij moeten nog een dikke week wachten. Super spannend allemaal! 👶🏼❤️

8 maanden geleden

Reactie op Room1995

Wat goed om te lezen dat alles goed is. Dat zal wel een hele opluchting zijn voor jullie 🍀