2410 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Jij je echo al gehad?
Ja vanochtend! Het was moeilijk te zien omdat onze verloskundige eigenlijk alleen maar uitwendige echo’s doet, maar ze kon het uiteindelijk vinden en alles zag er goed uit! We zitten nu rond de 7 weken ongeveer. 11 maart mogen we weer 😊 Ben jij al geweest?

8 maanden geleden

Reactie op Indy89

Lees op dit forum dat veel vrouwen een miskraam hebben of echo’s die tegenv ...
Heel herkenbaar, ik geloofde daardoor gewoon niet meer dat het nog goed kon gaan. Vandaag toch een goede echo mogen hebben 🙏🏻 Ik heb maar besloten niet meer de topics te lezen die over miskramen gaan, ik maak mezelf anders helemaal gek. Hopelijk krijg jij maandag ook goed nieuws te horen!

8 maanden geleden

Reactie op Indy89

Lees op dit forum dat veel vrouwen een miskraam hebben of echo’s die tegenv ...
Jep… Ik probeer altijd maar te denken dat het meestal goed gaat, zeker als je geen bloedverlies oid hebt. 🍀

8 maanden geleden

Reactie op mdkdv

Ja vanochtend! Het was moeilijk te zien omdat onze verloskundige eigenlijk ...
Ah wat fijn! Goed nieuws dus 😁. Wij zijn om 16 uur pas aan de beurt. Ben echt aan het aftellen nu.

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Ah wat fijn! Goed nieuws dus 😁. Wij zijn om 16 uur pas aan de beurt. Ben ...
Bijna al! Vind je het ook zo spannend? Hoever ben je nu ongeveer?

8 maanden geleden

Reactie op mdkdv

Bijna al! Vind je het ook zo spannend? Hoever ben je nu ongeveer?
Ja echt heel erg. Ik zou ongeveer 7+2 moeten zijn nu.

8 maanden geleden

Kelly, is alles in orde? ❤️ Charlenevl, veel geluk zo! 🍀 mdkdv, yay! 😄🌹 Indy89, ja, die onzekerheid he. Bij mij werd het iets echter na de eerste echo. maar tot 25 weken geloofde ik niet echt dat ik zwanger was... hihi cheyenneke, hoihoi! heb je veel last van je zwangerschap? Marloesv88, is het al een beetje bezonken? ik heb gisteren op het forum gezocht op mono mono, ik las toch wel een erg mooi en positief topic met meerdere goede aflopen. Het was een jaar oud, dat topic.

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Ja echt heel erg. Ik zou ongeveer 7+2 moeten zijn nu.
Heel veel succes straks! Ik duim voor je 🍀

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Ah wat fijn! Goed nieuws dus 😁. Wij zijn om 16 uur pas aan de beurt. Ben ...
Succes hoor 😘

8 maanden geleden

Reactie op Lilaaa

Jep… Ik probeer altijd maar te denken dat het meestal goed gaat, zeker als ...
Ja ik probeer ook te denken er is echt nul aanleiding waarom het mis zou zijn. Heb geen bloeding gehad ook en de testen liepen snel en goed op in het begin.

8 maanden geleden

Hier een goede echo gehad. Mooi kloppend hartje en rond 15 oktober uitgerekend! Voor nu weer even gerustgesteld.

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Hier een goede echo gehad. Mooi kloppend hartje en rond 15 oktober uitgerek ...
yessss! gefeliciteerd!

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Echt super fijn!

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Heel fijn! Gefeliciteerd!

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Prachtig, gefeliciteerd!!

8 maanden geleden

Hoe gaat het, dames? Ik ben echt een bak misselijk. De vorige zwangerschap had ik dit veel minder. Ik ben net terug van skieën. De eerste twee dagen ging goed maar door de misselijkheid at ik minder dan 1500kcal per dag, maar verbrandde ik meer dan 3000, maandag zelfs 4000. Ik liep echt op een lege accu. Nu thuis en doe het rustig aan, mijn man pakt het voortouw met onze dreumes zodat ik lekker in een hoekje van de bank kan huilen 🥲

8 maanden geleden

Reactie op NoorderIicht

Hoe gaat het, dames? Ik ben echt een bak misselijk. De vorige zwangerschap ...
Hier gaat het best oké. Heb de laatste dagen m'n ontbijt binnen kunnen houden, dus daar ben ik heel blij mee. Wat vervelend dat jij juist misselijker bent 🥺. Hopelijk bij jou ook snel wat rustiger en goed dat je nu even rustig aan kan doen! Kost nogal veel energie, het maken van zo'n baby.

8 maanden geleden

Ik heb het vandaag mijn ouders al verteld. Volgende week echo. Ik vond het heel moeilijk om het niet te delen met mijn moeder al die weken. Hebben jullie het al mensen verteld?

8 maanden geleden

Reactie op NoorderIicht

Ik heb het vandaag mijn ouders al verteld. Volgende week echo. Ik vond het ...
Ik heb het mijn beste vriendinnen verteld, omdat we een weekendje weg gingen en ik erg misselijk ben. Voor de rest hopen we het in ieder geval tot de volgende echo voor ons te houden.

8 maanden geleden

Reactie op NoorderIicht

Ik heb het vandaag mijn ouders al verteld. Volgende week echo. Ik vond het ...
Aaah leuk 🥰 Hoe reageerden ze? Ik heb het 1 vriendin verteld die ook bezig is en die ik alles vertel. Vond het zo fijn om erover te kunnen praten, in plaats van zo geheimzinnig te doen tegen iedereen. Komende week hebben we de eerste echo, als die goed is willen we het iets meer mensen vertellen 🤞🏻🍀 inclusief onze dochter van 3, lijkt me zo bijzonder…. Iemand toevallig al ervaring mee?!